Jardinu à u balsammu

Jardinu di Balmisuni, chì hè statu longu statu sceltu per i vechji di l'estiu, riferisce à i pianti di a famiglia Balzaminov. Ci sò spezie annuale è perenne. Quessi fiori purple, biancu è rosa, pò esse vistutu in tutta a so glòria da maghju à e prime ghjàlle. In altizza, a balma di u giardinu pò cunniscia di 15 à 75 centimitri, è u diametru di l'arbulu hè di 15-45 centimetri. In a gente di questu omu guariscenu hè spessu chjamatu "Vanka umita", perchè davanti à u tronu o quandu i so foglie fate chjardu di l'acqua.

Cultivazione è cura

A cundizione più impurtante chì hè necessariu di u balsamale di u balsamale di u loricu à cultivà bè, hè a scelta bona di un locu per cultivà. Tutta tempu, u balsamale annu annu è perennale prefete a bona luci. Se vulete cultivà in casa, poverenu i testici nantu à i cantieri in u latru sudu. In u giardinu ferma vale a mantene in l'isula assicurata è aperta. Hè quì chì u bagnu di u giardinu sarà crisciutu è fiori bè. In u caldu in sera, l'arbureghju ci volevenu cupèrite. Avè chì a pianta ami è a calidez, cusì chì ceda a temperatura sottu à 5 gradi pruvucò un frenu in u criscamentu è u sviluppu di i malatie.

A primavera, quandu ci hè un criatu attivu, hè necessariu di furnisce i pianti cù fertilizzanti minerali. Hè megliu di fà questu in tempi nuvole, in a matina o tardi a notte. Hè salvà u sistema radicali di balsammi da credenze. Cù u listessu propiu quandu i fugliale di e fertilizazioni sò riabilitatu. Quandu u balsammo fiasca, hè megliu l'utilizazione di fertilizzanti chì sò fossu è potasio. À a fine di l'estate, l'alimentazione hè stata. Questi règuli s'applicanu à u giardinu è à u bagnu in l'uttellu.

Landing

Per assicurà chì in u futuru cura di u balsamaghju ùn si provoca difficultà, u pruduzione si deve esse realizatu in terra ligera è fertili. In ogni casu, cù u gradu di fertilità, hè impurtante ùn mancassi, cumu invece di fioru a pianta hà attivamente acquista una massa verdura. Ma u trasplanamentu di u balsammi vole à fà annu.

Cuncirnendu a riprutazione di u balsamenu di u giardinu, hè permessu di cultivà da e cuttings, chì hè più efficace, a ghiaclenza alta di u materiale di piantazioni ùn hè micca diversu. I Seeds sò stati stades à a fini di ferraghju, è e piantini sò stati guardati in un quartu caldu, chì furnisce di a mezzo d'acqua è boni d'illuminazione. In terra, i pianti cultivati ​​pò esse dived in a fini d'aprili - tempu di maghju, quandu a terra calicia.

Quante esceculi anu aduprate rimi apicale di 8-10 centimetri. Immediatamente dopu a cugliera, sò colpi in un dispusitore cù acqua o rame humedeviatu. In dui simani sunnu ben raccolari, perchè pudete transplantà in a terra. Sì e cundizioni sò adattati, dopu in trè à quattru misi veranu chì u vostru ghjenettu balsamma hè pronto per piacevule cù fiorente.

Pesti e malatii

A maiò spessu, i malati di i balsamoni sò assuciati da e parolle cum'è a mosca bianca è l' armi spiderati . Pudete eliminà di elli cù l'aiutu di l'insecticidi.

U cura improperu di u balsamale porta à l'apparenza di putenza grisa. A pianta affettiva a so traspurtata in un altru locu è trattà cù preparazione speciale. In i casti senza trascuratori, u balsamine ùn ponu esse salvatu.

A volte questa sta pianta spicialmente ciurenu, ciurenu, i so vini stretch, i fiori cadunu offiziu è a putenza di i radichi. In questu casu, l'acqua e l'illuminazione deve esse curretta.

In generale, cura di u balsamaghju ùn hè micca difficiule. Ancu i horticulturi novi pò fà creà un arbulu magnificu cù fiori brillanti è delicate nantu à a trama, chì ùn solu ùn sullivanu l'ànima cù a so presentazione, ma servenu ancu com'è stazzione climatologica privata, avvienzia di a chiavi cù petite foglie nantu à e foglie.