Tomate "Grozdevoy"

Amu u pumadoru, ma prefete micca per passà u tempu chì cura di i pianti? Tandu sì ideali per una varietà di tomate "Grozdevoy frances". Stu tipu di u tomate ùn hè micca u risultatu di a crescita in Francia, cumu si puderete pinsà da u nome, in fattu hè criatu in Siberia. L'associazioni cù a Francia si sorgienu quandu anu vistighja i frutti di sta varietà chì sò cum'è a uva "Signore di ditta". Hè faciule assai faciule di cura di e piante, è a vendita hè casi sempre magnificu.

Infurmazioni ghjugna

Accuminciamu cu una breve introdione per e carattaristichi di a varietà di tomate "Grozdevoy frances". L'arbulu di u pumadoru hè abbastanza putente, in solitu cresce nantu à un metru, precisa un liggeru. I bacchi di sta varietà ùn sò micca troppu grossi (90-110 grammi), anu una tela densa. Per questa raghji raghjone, sò largamente usati per a cunsirvazioni, perchè a so forma oblonga è un tagliu chjuca facenu fàciule per adatta in un vandale è hè assai appetitissimu è pocu cumu parechje nantu à a tavula. A varietà di tomate "Grozdevoy" francesu pudendu cumprà in u annu di cultivà finu à 20 kilogrami da u machadi. Quessi i pumati sò immaginati è trasportatu senza costu per longu distanzi. Hè questi propiu chì hà fattu sta varietà cumminata à u cultu in vendita.

Tips Tips

Quandu u pumadoru di sta varietà, ùn deveru micca scurdate chì l'arburetti crescenu assai grande, assai frutti sò attaccati nantu à elli. Per questu causa hè assai micca indispensabile di pona più di dui arbusti per metru quadru. Tutti i vignaghjoli chì anu avè u sperienze di cultivà riesciuta sta cultura, unanimu ripetì chì ùn hè micca manera impossible per andà in a varietà di grozdevoy. Than un grande arbulu crece, u megliu serà a vendita. In un bonu annu nantu à e casu di sta varietà, i raccogli più veri di baia di tomate sò furmati. Ghjè accadutu, chì per una sola stagione di un machja ricivutu più di 300 frutti. Ma, cum'è pudete dinò capiscu, per ottene un rendimentu cusì cuncessu di terrenu fertili. Per questa causa, in a primu mananale, l'addevi biologicu, cum'è u compostu , l'humus, a turba, etc., seranu necessariu in i futuri cammelli di tomate. Quandu crescia sta varietà hè assai impurtanti locu liggeru, perchè spessu sottumette à u pesu di u racini d'u frutta.

Granni agricultori pruvucanu: per furnisce a famiglia cù i pumati per tuttu l'estiu è u vaghjimu, hè abbastanza à pona 3-4 arbusti di questi portici maravigliose.