U cultivo di l'agliu in a pianta aperta

L'agliu - una cultura senza pretensione, è dunque a so cultura ùn ponu micca quistione even for beginners gardening. Ma avemu avertitu i principali cincu secreti di u largu granaghju in u terra aperta.

Acidezza di u solitu

Quandu u solidu in a terra aperta, hè cunsigliatu per aduprà u nivellu di acidezza di u locu . In una terra cù un forte indexu, a pianta cresce lentamente. Per quessa, quandu hà cavatu un situ, a cal è aghjuntu (100-200 g per metru quadru).

Tempi di travagliu

U tempu di pianta hè un aspettu importantu. Per un cultivo rienvulatu di tuttu d'invernu, hè stata postu parechji settimane di prima di u friddi in prima. Hè necessariu per l'agliu per arricchierà, ma ùn dà spune à i coglie un pocu di i nutrienti chì puderanu annantu à u sviluppu di un grande cultu.

A pianta di verde di primavera à a fini d'aprili, quandu l'amuranza di i ghjàllici serii passà.

Elimine i frechi

A sapientine sapientia chì u crescente è cura di l'agliu hè impussibile senza micca u broken hands. Sì sti turrenti parti di a pianta ùn sò micca sguassati, u culteddu duverebbe da bè.

Fertilità di u locu

Quandu u solidu di l'agliu, u regnu dipende largamente nantu à u statu di u locu. In u spaziumentu spargugliatu, ùn hè micca valenu a pena aspittarià u capu di una grande cultura. Hè per quessa per avè l'atteru in a terra si deve esse di humus o ferti di nitrogenu-putassiu.

In modu, l'agliu hè sbuchjatu annu per i parechji partiti di u giardinu. I megliu predecessori per a pianta sò babbi, sideri, col è calabresi. A cipolle, chì anu un sistema radicali simili, sò una versione povera di u predecessore quandu si pianta.

D 'acqua

Malgradu l'unpretentiosità, l'agliu hè improbabile di esse capaci di dà capi kbar in a mancanza di reggiu in u periodu secu. Perchè, se ne necessariu, cumprà i letti, ùn permettenu micca chì a terra sestu.