Cume sokovarkoy?

Zucchini salivi delicius, senza cunservatori, senza additivi - veramente, hè micca un sognu? U so sonniu pò fà cunvene in a realità grazia à l'invenzione più simplice - un sucre maker. U principiu di u prucessu di u ziddu hè basatu annantu à a prucessione di prudutti di u vaporizzariu, chì vi permette di mantene u massimu di sustanzi peschi è à u listessu tempu avete un zucchero pasteurizzatu, pronto per sputà. È per quessa ogni preparazione tediosa è preparazione, per appruntà u succu in u sokovarke hè assai faciule. È per esse aduprà tutte e pussibbilitati di questu miracle aggregate, aghjunchemu un'estasi appressu à l'usu di a machina di zucchero.


Principiu di operazione di a machina di zucchero

Sokovarka hè custituitu parechji seculi - un cuntinuu per l'acqua, un cuntainer per u ghjocu, furnutu cù una valvula è un tubu, è un cuntrariu cù avvisu per l'alimentariu. I mudelli variaranu in voluminu è materiali di a fabricazione di cuntenituri, u disignu di u fondu, ma u principiu di u travagliu di u maturu di u zuccheru hè unu. L'acqua di furore, è sottu a influenza di vaporizzà, verdura è frutti liberate u zucchero. A carne chì resta hè ancu apposta per u cunsumu o a prisirvazioni. Comu u risultatu, una basa di pruduzzione è un suministru di vitamini per l'inguernu hè acquistatu.

Cumu usu di u zucchero?

Prima di tuttu, l'unità devenu esse preparatu pè operà. Prima di utilizà a machina di zucchero pè a prima volta, hè necessariu lavà in bagnu i cuntenenti. U tubu di gomma per u zucchinu hè struvatu in acqua fogera. Allora, seguitu à l'urdinamentu, deve esse installatu è riparà e parti è cumincià aduprà u zucchero. I mudelli è i disinni pò varià, seguitate ancu u cunsigliu di u fabricatore. È e seguenti cunsiglii, pertinenti per tutti i sokovrok, aiutanu à mantene l'apparecchiu per parechji anni:

Cumu pudè fà u zucchero in un casanu di zuccheraghju?

Prima di preparà u zucchero in un caseddu di zuccherinu, hè bisognu di preparalli cunti di manciari è di zucchero. I vegetali, frutti o frutti bè da manghjà, lavatu, scumpressate l'uce è i vignoli, se ne necessitebbenu sbagliati, cutturati in parechji lobuli. Succhi in u zucchero sò dolci abbastanza, ma siddu si vulete, i frutti è baga pò esse lampatu cù u zuccheru prima di prucessu. I vegetali pò aghjustà unipochi. U primu buttigli di juice assoziatu hè cunsigliatu per esse spustatu in u cuntinutu di u nutrimentu, è l'buttigliu stessu vole esse sterile. U zucchero prestu deve esse ghiacchendu immediatamente, è, dopu à enfasi, guarda in un locu frescu. U ghjocu senza guardà sò almacenati in u frigorificu durante una settimana, senza perde u so proprietà d'utilità.

A spessu, apertazioni anu interessatu à cumu di coccu manciari in un cozinde di molluscianu, quantu valute a limpieza di l'olii, trionciali, sguassà i cori? Per pudè eventuale u zucchero è puree, i manzoni si deve esse puliti completamente è da a casca è da i nuclei. Se a presenza di a buccia ùn hè micca d'impurtanza fundamentale, da ghjè per u zuccherinu hè abbastanza à taglià u pezzu in tagliati è sguassate i medii.

Cumu usu di un foglie di zucchero per fuglià altre platti?

U principiu di u màsculu di u ghjucu hè simili à u travagliu di una caldera doppiu, per quessa, pò esse usatu cucina di savurita è savurita. U pezzu, carni, i vindemii virali si sò assai strazianti è, impurtante, faciuli di preparalli. I platci di cucina si deve esse ancu ciò chì fà u zucchinu in u prubleanu di u zucchinu, solu prezzi di l'aromi è di a salanza. Ma doppu a coccia, pudete lavà tutte e cuntenienti bè, per ciò chì l'oliu residuali di pisci, carni o spezii ùn spone micca u ghjumu.

Di sicuru, prima di usà a machja di zucchero, vi puderete studià i struzzioni. In regula, i pruduttori scrive nantu à e funziunalità di u mudellu, è dà ricunniscenza chì facenu pussibile di usà l'attrazzu più efficace.