Galletta di patata

Una biscuttate di patata fina hè una bella pasticceria utili, a ricetta hè simplice è u risultatu definitu hè sempre apprezzatu da i vostri invitati è in casa (in particulari quelli chì ùn piaciunu micca i biscuits dolci).

I biscotti di patata sò perfetti per a birra è latte à u latte, è ponu ancu sirvutu cù diversi sopopi è i secondi corsi inveci di pane.

A pasta di biscotti di patata sarà priparata da purcelli cù l'agghiuncinu di parechji ingredienti chì dà u prucessu necessariu, a viscose è a coherenza, è aghjunghjenu cusì particulare.

A ricetta per i biscotti di patata

Ingredients:

Preparazione

I patati sò stati cocculati in qualchi modu cunvinili è sò purificati cun un crush. Aghjunghjemo butteghe (o crema), saline, farina è cunglite meticulosamente (pò esse un mezcladoru à bassa abi). Quandu a mutazione hà riabilitatu à calenderà, aghjunghje e capre, ova è mischjianu rapidamenti.

Da u prugramu pruvinenti esaminate di i capi di circa 0.6-1.1 cm in grossu. I cookies sò cut-cut da a furmazione usendu un moltu sputigliu speciali cù arnes relativamente forti. Se ùn ci hè u mozzu, pudete puru sustituisce cù un vettu cunvince cù una finita ghjustu o tagliate una lampa cù un cutidianu, in chjazzi o rombi.

Lubricate a foglia cu frisca cun un pezzu di mantignana o cogliu cù un pappagallo friscu, piazzate i biscotti nantu à u bake in un forno à una temperatura di circa 200 ° C durante 25 minuti.

In più i più savurosi seranu i biscotti di patata, se cascu cù u furmagliu. Questa pò esse fatta in duie manere: o scuzzulate a biscuttate di patata chi hè prestu prestitu è ​​cun u furmagliu rusticu, o includendu furmagliu rossu (in una quantità di circa 150-200 g) in cumpusizioni di a prova.

Per fà chì a cookita di patata hè stata a pasta di bocca, hè necessariu di mette in a tamparatura di a pasta di friquita durante 50-60 minuti o ancu un ligne più di più, è dopu, dividendu in 4 parte, fracciate a foglia è staccau un per un, perforendu a capa di ogni piscia flat oliu. Allora scorri à questa munzora, aghjunghje a meza è ripetì u ciculu, andate dopu stallate torna, formate biscuits e cocchi (leggiu supra). I biacchi di patata sò friquintati cali o friddu, ma micca caldu.