Waffle cake made from pastries ready-made

I pastelli Waffle sò tradiziunalmenti l'invenzione russa, apposta per aiutà i principianti di coccu in a preparazione di documenti. Puderete impregnate cusì casi tuttu, ma u pezzu più famosu è amatu assai hè un lettu condensatu. Ci hè un caldi di tartini da aubergine fatti da pasticci ready-made con crema condensatu, è parleremu di stu materiale.

Torta cù pasticci di goffels e latte cunghjuntu

Accuminciamu cù a variazzioni più simplici di a crema basata in u latinu cunclusu, per a preparazione di quale avete bisognu solu un bancu di u latti più condensatu è un mantellu.

Ingredients:

Preparazione

A preparazione di sta cucina pè taglienti di ciccone waflette hè deve esse dumandata aduprà un mezcladoru: batte ellu condensatu cù un mantellu rossu è u zuccadoru di limonu durante tres minuti. Scorri visualmenti i porghje di a crema in 8 parte è distribuite cada serve in una prima capa nantu à a superficia di a torta d'oblea. Ùn lubricate u cima di u pastellu. Pudava una cuttura in cima è metteci una tazzuletta di acqua o qualsiasi altra caghjà micca pisanti cum'è cusì chì i tanniculi sò imbottiti. Dopu qualchì ora d'ora, puderà pruvà da degne.

Receta di pasticceria Waffle da pasticceria

Se u pastellu si serve nantu à una mesa adulti, pudete varià u gustu è l'aromu di questu trattu simplice cù una piccula cantina di cuncegiu o ron.

Ingredients:

Preparazione

Cumete tutti l'ingredienti per a crema prima di furmà una massa homogeneia. Coperà tutti i pasticci cun una crema engrosada è l'arrughjanu cù frutti torte. A cima di u pasticcamentu hè ancu una crema, poi lasciarà e postu di 6 ori prima di serve.

Torta fatta di cibo pasticci goffi cun u lignu cunghjettu è u chocolate

Ingredients:

Preparazione

Prima di fà un cucciolo di pasticcii cun tralci di ciumi, piacè chocu è un mantellu nantu à u bagnu di acqua. Chì i funghi di chjasi funnuli, fate a massa fridda à u latti cunghjuntatu è battece. Agghiunce i casgiuni è mischjà a crema cruda. Lubricate ognuna di e pasticci cun una mezena dilujata, ùn cose micca u cima, è poi affucà u pastellu cun un film è lasciate in un locu novu.