A moglia di Jackie Chan

A famiglia di Linie Fengjiao di Jackie Chan resta in l'ombra di a so famosa famiglia per a vita. Intantu, stu ragazza inghirita bella di origgini tai Taiwanese hè una grande attrenda, perchè micca tutti i fannii di a stella sapendu.

A storia di amore di Jackie Chan è a so moglia

Jackie Chan scontra à a so sposta futura in Taiwan in u 1982. U primu tempu hà vistu una bella è charming girl, l'attore anu amatu in essenza u dumandò Lin Fengjiao in u panzonariu di ritiru, a versione americana di u so nomu senti comu Joan Lin, per esse a so mòglia.

Invece di a so ghjuventù, in quellu tempu Jackie Chan era digià in l'onda di successu, u quale era sempre ricunnisciutu in i strati. Temendu a risposta inadegwate di i so numerosi fanni, l'attuali è u stuntman Asiaticu decide casare in una ceremma secreta è ùn ùn spiegà à u publicu u fattu chì u so core ùn hè più liberu.

In ogni casu, a preparazione per questu avvenimentu secretu hà duratu assai tempu. À l'onda di relazioni romantichi cù u Chan Joan Lin hà divintata, è hà dettu aspittà un crescenu di stella d'aspittà per u zitellu. Cu coincidenza, u solu figliolu di Jackie Chan è a so moglia, chjamatu Jaycee Chan, hè natu u di u 03 di dicembre di u 1982, u ghjornu dopu chì i so genitori formalizonu ufficialmenti a so rilazioni.

Dopu à u nascita di u zitellu, Lin Fengjiao hà da esse mudificate à l'Amériel, mentri l'attore legendariu hà spirau sempre in ghjunti in parechji paesi è a maiò parte di u tempu era in Chine. A so mòglia, ancu u so figliolu, Jackie Chan cuntinuavanu à a so amica di u publicu, pericamenti apparente in publicu cù parechji cumpagnelli è chì dicenu chì sò assuciati solu cù cunnessione fugace.

Per capisce u so status di un omu maritatu, l'attuali decide solu in 1998, quandu Jaycee era quasi 15 anni. Da quellu momentu, u ghjovanu hà cuminciatu à cumunicà più cù u so babbu, ma ùn anu truvatu micca un linguaghju cumuni di qualchì tempu.

Tradimentu Jackie Chan

Ùn ci hè micca altri figlioli in a famiglia di Jackie Chan è a so moglia, ma in u 1999 un scandalu seriu scumpariu in u ligame di a film, cunnessi cù l'apparizione di a so figghia illegitima. Duranti a filmi in a pelicula "Magnificent", l'attore è u martial arts master hà scuntatu l'attore Elaine Wu Qili, chì dopu nascita à a so figliola Etta.

Sicondu i rumori, Jackie Chan dumanda à a ragazza per avè un avversu, ma ùn hà micca passatu à stu passu seriu è hà dettu u nome di u babbu di u so figliolu. U famusu attore rifiutò à ricanusciri a picciridda, ma hà dettu chì a so rispunsabilità tutta di u zitellu, se a so mamma pruvà ch'ellu hè u so babbu.

Leghje ancu

Joan Lin hà pardunatu u so maritu per u tradimentu , ma u metti un ultimatum - ùn deve micca dettu sottu scusa scuntrà cù Elaine Wu Qili è a so figliola. A vittima di una cuncettoria fugace cù l'attore ùn avia nudda scelta ma di trasfigurate à Hong Kong è si distingue à l'impastatu chì si prisintò. Jackie Chan spende tuttu u so tempu cù a so moglia è u figliolu, cum'è ellu sceglie per esempiu di sguassà sta storia da a so memoria.