Robert De Niro ùn hè statu capace di difenda u scandaluoso film "Vaccination"

L'altru ghjornu, u focu hè nantu à u ritimu "Vaccination" ("Vaxxed"), chì hè stata offerta per visualizà in u festival di film Tribeca. Stu documentariu rici ca ci hè una correlazione trà a vaccinazione di i zitelli è u fattu chì dopu a vaccinazione i zitelli sò auticuti. Tuttavia, no tutti i medichi cuncordanu cun l'opinione di u direttore di u ritimu, è "Vaccination" cariu à a categuria di cuntruversi.

Robert De Niro hà vulutu chì u mondu vede sta film

A causa di u fattu chì l'autenticità di l'infurmazioni in u filmu ùn hè statu pruvatu bè, u Cunsigliu di a festa hà decisu di abbia micca di mostra sta stampa. In ogni casu, unu di u fundatore di Tribeca, attore americanu Robert De Niro, chì hà raghjone persunale per u mondu per sapè quantu pussibule cun l'autismu, s'arrizzò per a prutezzione di "Vaccination". "U mo figliolu crescenu cun questa malatia in a me famiglia. Eliot hè oghji 18 anni, e socu quantu difficili hè quandu avete un autisticu di u zitellu. Per quessa, insistiu chì tutte e matrimonii assuciati à a causa di l'autismu devenu esse dichjaratu. A società deve decide per ellu stessu per esse da accede à i fatti dritti in u ritrattu, o micca. Ùn sò micca contru a vaccinazione, ma i genitori chì sperenzanu i zitelli à sta prucedura ùn devenu cuntenente di e pussibuli cunsequenze dopu ", l'attore hà dettu.

Tali precedente per tuttu u 15 anni di esistenza di u festival di film ùn era micca. Robertu mai s'hè mai permessu di insistia per vede una figura, ma cum'è ùn mai hà avitu dati di i difficultà di crià un ziteddu cun funziunalità.

In ogni casu, u Cunsigliu di u festivale ùn anu micca satisfaient a so dumanda. Uni pochi siguli dopu à a decisione, l'attore hà fattu una curretta chì u cine ùn esse dimustratu nantu à a Tribeca. "Speru chì sta stampa prumove a società à un dialogu annantu à u tema di l'autismu, ma dopu l'analizà tutti i prosa è cune cun u gruppu di a festa di film, è ancu avè cunferitatu cù representanti di u mondu scentificu, capite chì ùn esiste micca di dialogu. Ci sò assai punti polemichi in u film è hè per quellu chì ùn avemu micca dimustratu sta stampa ", disse Robert De Niro.

Leghje ancu

Ricerca, chì dice "Vaccination", hè assai contruversu

U direttore di "Vaccination" hà presa com a basa per a film di l'studiu di u duttore Andrew Wakefield. In u 1998, u duttore pubblicava i so loghëmi in a rivista mèdica Lancet, chì dichjara chì hà truvatu una relazione diretta trà a vaccina MIMR è autismu in 12 zitelli. In ogni casu, dopu stu annunziu, Andrew Wakefield hè statu criticatu da i medichi è di l'imprese farmacéutica. L'accusavanu di fatti fraudulenti è fraud. Dopu chì a rivista Lancet si ritirò a publicazione.