A vita persunale di Daniel Craig

Cù u libru di a nova film, ci hè un'incuntu di interessu in l'attori chì tocca i rolli principali. Accumincia è l'artisti di i roli in a nova parte di a saga nantu à James Bond l'impresa "007: Spectrum". Cunsiderate qualchì detagliu di a vita persunale di Daniel Craig, chì per a quarta chida incoddu brillantamenti nantu à e pantalone di u tipu di u famosu agente speciale britannicu da i libri di Ian Fleming.

Daniel Craig - James Bond

Quandu hè statu annunziatu chì era Daniel Craig chì diventerà u prussimperu artistu di u rolu di u legendariu James Bond, parechji si sò avutu perchè cum'è una besta furtiva diretta da i pruduttori è i pruduttori. Dopu tuttu, in cumunu cù l'imaghjina creata da artisti precu di stu rolu, Danielia era assai pocu. In attu, solu chì ellu, cum'è Sean Connery, Timothy Dalton, Pierce Brosnan è Roger Moore, era un Inglesu. In u restu - l'exact opposite. Daniel era u più chjucu à u ritimu di l'altri attori, ma più impurtante - era un rossu, mentri tutti cridìanu in modu tradiziunale un omu bonu di pilu. Parechje anch'elli ricchezze Daniele per mancanza di manni aristocratici inherent in u so eroi. In ogni casu, l'attore mantinutu silenziu è uffrintate micca di ghjustificà senza vedenderà a filma.

Quandu u ritimu fora nantu à e pantalone, ancu i critichi avviendu chì Daniel Craig hà fattu un grande travagliu cù u rolu di James Bond. Un annu dopu dopu, ellu hà guidatu a lista di i più stridenti di u pianeta , è dopu cunfirmatu chì avissi veru in parechji parte di a saga. Ci hè quattru pelle di a famosa serie cù a so participazione: "Casino Royal", "Quantum of Solace", "007: Coordenate Skyfoll", "007: Spectrum".

Famiglia Daniel Craig

A vita persunale di l'attore Daniel Craig dimustra una regula regularità interessanti. Avanzamente, era prupostu per fallu in love cù u so sociu nantu à u settore. Cumu hè successu cù Satsuki Mitchell, chì Craig hà ancu fattu una offerta ufficiale (a matrimoniu mai s'hè fattu), è cù Sienna Miller, chì era ingutuatu à Jude Law in questu tempu, è cù a so sposa, Rachel Weiss.

Craig è Weiss met in u 2004, ma a so rapportu finu à u 2010 ùn anu più allora l'amici. In u settore di a film "Dream House", induve Rachel Weiss è Daniel Craig realizanu i roli principali, i relazioni romantichi traduceru trà l'attori. A coppiu l'hà detti in secre per qualchissia u tempu, chì ùn hè micca surprisante, perchè ùn eranu micca liberi. Allora, Danielu era sempre impegni à Satsuki Mitchell, chì hà sappiutu per pardunà quandu u hobby di Sienna. È Rachel Weiss, à u turnu, hè stata per una longa volta indirti à u famusu direttore americanu Darren Aronofsky è in u 2006 dani nascita à u so figliolu Henry. Mentre a romanzu di Daniel è Rachel era in sicretu, puderanu parè cun i so cumpagni, ma senza scandalu ùn era micca pussutu fà. Apprendre chì Daniel Craig si spalle da u so participu, Satsuki hà vennatu nantu à ellu, utilizendu qualsiasi carte di creditu per un attore da valuta d'un millionu di dati.

I primi rumori di a rumanzu trà l'attori fucosciati à a stampa di Natale in u 2010, quandu i paparazzi puderè photographie un coppiu cammendu per a cità. In u stessu tempu, numerosi testimunti prughjetti ci cuntò chì happy Craig è Weiss fighjatu, cumu si riiannu e abbandunò tutti in vista.

Leghje ancu

In l'estiu di u 2011, ci era un casu secreto di Rachel Weiss è Daniel Craig è da quandu a sposa hè maritata. Daniel Craig è Rachel Weiss ùn anu micca nimu, ma u so figliolu hè risuscitatu da u figliolu di Rachel da u primu matrimoninu civile . Daniel hà ancu a figliola d'Ella da u so primu matrimoniu cù Fiona Loudon. Era una di quattru invitats invitatu à a festa è cumunicava bè cù u so babbu.