A ghjesia di Khjusrev-bey


Trà a varietà di monumenti architetturale è storichi di a capitale di Bosnie-Herzégovine, in a cità di Sarajevo , a Muretica Gazi Khusrev Bey si attrae cù a so architettura originale, pareti bianchi è l'armunia di l'aspiring minaret.

A mezchezza hè paragunata cù e cose creazioni di l'architettura ottumana, custruitu nantu à l'altra parte di u Bòsforu. In ogni casu, unu ùn deveru micca surprised, ancu s'ellu hè una similitudu passaghju, dopu à tuttu, a mezquette hè stata fatta in u XVIe seculu, quandu i Turchi rignenu quì.

L'iniziatoriu di a custruzzione era u guvernatore di Sarajevo è a righjunia ghazi chì hè Khusrev Bey, in onore di quale a nomu di a moschea. Dicenu chì ellu missò Istanbulu tantu, è cusì vulìa, almenu parziale, di ricreà l'atmosfera di a so patria in Sarajevo.

Inoltre, ùn solu a moschea hè megliu l'attinenza di i turisti, ma u complexu di i edifici custritti.

Storia di a custruzione

A custruzzione hè finanzata da Ghazi Khusrev-bey, è per l'edificazione di l'edificu hà invitatu u famosu architettu di Istambul Ajam Esir. I travaglii nantu à a custruzione di a mezquette sò stati completati in 1531.

Ajam Esir hà purtatu à l'architetturale di a moschea tutte e caractères characteristici di a direzzione ottumana di quellu tempu: a lisura di i fillei, a ligerezza visuale di a struttura, a decorazione stritta.

Comu u risultatu, l'architettu pratichezzatu à custruisce una mezedda veramente bellu, chì sete satisfzii i disgrazia di u cliente.

Chì si meritava l'attenzione?

A mezcheva sana, sopra à l'esternu è l'internu, meritava l'attenzione da i turisti. Cusì, u salone cintrali hè un quadru, a larghezza di un latu di quale hè 13 metri.

Sopra u salone hè una cupola. U gruixu di i mura sò dui metri. In u muro, ci sò scala, à quandu pudete acquistà à a cullera superiore. In u perimetru di tutta a cupola sò 51 prughjetti, alloghju à u salottu di e preghje.

Menzione sputica hè una merezione à una stazione à a cupola, chì aprecia versu a Mecca - hè fattu di bella marmurera grisa, è, longu di a superficia di a depressione, sò citti di u Koran, da u doru.

Frà l'edifizzioni vicinu à a mezquette stessu hè una Sheddavan fontana, custruita di marmu. Hè utilatu per abuluzioni. Inoltre vicinu à a mezcheca sò erritti:

Apertura

Ci ponu esse nutatu chì per i visitatori chì ùn sò micca musulmani, a mezchezza pò esse visitata trè volte à ghjornu: da 9 à 12 ore, di 14:30 à 15:30 è di 17:00 à 18:15.

Cu l'avventu di u Ramadan, a mosche è chjusa per visita di quelli chì ùn anu professatu l'Islam.

U costu di l'accessu (secondu a data per l'estiu di 2016) hè 2 tradutori cunversibile Bosnie, chì era circa 74 Russu.

Cumu ghjunghje?

Ùn sò micca diretta diretta à Bosnie-Herzégovine da Mosca. Ùn solu in Sarajevo, ma ancu in altre città di u paese. Vola in avion avarà da cambià. Sè vo passate à Bosnie-Herzégovine per una vacanze in a festa, dopu avè acquistatu un bigliettu in una agenza di viaghju, in questu casu, una opzione diretta di l'uperazione hè pussibile - alcuni comprende chjamanu vols charter.

A moschea Gazi Khusrev-bey per truvà in Sarajevo ùn hè micca difficiule. Pò esse vistutu da afar. L'indirizzu esatta hè u Saraci, 18.