Teoria Amore

Avemu avutu crede chì a definizione di amore hè impussibile di dà. Indubbenu, essendu in amore, questu hè impussibile, perchè ci sia intrebatu da una gamuta massa di parechji sentimenti per esse capiscenu à capì. Ma i scientifichi serii, cuncernatu di sta incertezza, cuminciaru à creà teori d'amori di 24 sett'anni. U primu hè statu Platonu.

A teoria di Platoni

A teoria di l'amore di Platonu hè stata in i dialogi "Festa". A basa di l'amore pè Platonu - a desira di bellezza. Invece, l'Ippolitu l'idealista ùn nigava micca a dualità di l'amore - questu hè un desideriu di a bellezza è una cuscenza di a so inferiorità.

Credu ancu chì questu puderia esse spiegatu da u nostru uritu. E nostre ànima hà purtatu cun elli di u mondu ideale disculezzatu, è u sensu terre ùn pò micca cumplettà cum'è u gustu di l'amare celestone, diventendu a so parolla ridotta. Dunque, sicondu Platonu, l'amore hè ancu u danu è u bè. Tuttu u bonu chì ci hè in amore, hà un orizonte insatte, tuttu u male - materiale.

Sta pusizioni di Platonu hè spissu chjamata a tiuria di u love gratuituu. Per scopre u significatu di u terminu, hè necessariu di cite di a so "Festa":

"... ghjustu per a fine di i più belli allargati - da un bellu corpu à dui, da dui à tutti, è da esse da i bè cù u corpu ...".

Era sicuru chì quandu avemu veramente amu, si righjunghjamà davanti à i nostri vici.

Teoria di Freud

A teoria di Sigmund Freud à l'amore hè tradiziunale basatu in l'esperienze di zitiddina, chì, anchi esse sminticati, puderanu affettà u nostru cumpurtamentu in ogni modu pussibuli. Hè (i ricordi di i zitelli) - sò prufonda in u core di ogni persona, da quì si conduce è guidanu à una varietà di manifestazioni.

Prima di tutti, Freud hà criatu, in a pràtica, un "dizziu" di rimpiazzà i primi aspienni di a zitella cù più adulti. Eccu, hà datu a definizione è u significatu di assai di i nostri attività adulti.

Freud inghiancià a so tiuria di l'amore in psiculugia cù u fattu chì da a ziteddi sò sempre pruibuti da ciò chì amiamo. Un picciottu di 2 anni d'età ci piace à mandà e so bè quandu quellu chì hà piace, ma hè statu obligatu à abituà à a pignatta. Un zitellu in 4 anni piace à prutesta, spressione cun là, ma hè statu dettu chì e lagrimi sò per i zitelli. E à l'età di 5, i carusi anu più piaciuti di ghjucà cù i so omi sessuale, anch'ellu hè cambiatu.

Allora, u zitellu s'aprì à quì si vole à priservà l'amore di a so mamma, i so genitori, deve rinunzià u so amori. E a forza di influenza di sti desiderate desiderate in i ricordi di i desideri, chì l'adulti ùn si ricorda, ùn dipende quantità chì favurisce a vita di una persona. Per quessa, qualchissimi crescenu in una personalità psicologicu maturità, l'altri anu circà una manera di cumpensà a so zitiddina i aspetta tutti e so viti.