Fell in love cun un omu maritatu - chì fà?

E l'emozioni brillanti, i sentimenti forti è u sensu chì darrì di l'alei aparicenu: un omu hà appare in a vostra vita. Bonu, pudete felicità, ma micca se s'innamora cun un omu maritatu, perchè chì fà in questa situazione è cumu per trattà cù u fattu chì l'amatu ùn hè micca liberu hà da decide di u primu o dopu serà necessariu di decisione: per esse cuntentate cù a siconda muller in u harem o piglialli da a famiglia.

Chì avè da esse diventati casate?

Parechji di quelli chì sò allivati ​​da i ligami di Hymen, ùn vedanu micca qualcaghju di malu cù u so amatori o amatori in u latu. Quandu dicenu: "a fossa di u sopra ghjustizia u matrimoniu" è se nisunu pruteghja di abbandunà a famiglia, u principale hè questu incridibile, è ùn ùn pusà sentimenti di a secunna mità sottu stress. Ma se a situazione hè stata troppu luntanu, hè vera à pinsà cun cura ciò chì si valerà a "candleworm" è se dispendia chì l'anu spizzatu u modu di vita, i figlioli feruti è scambià u so babbu per un stranieri. S'è casatu cun una bella è maritata, ùn hè micca un fattu chì pruteghja un rapportu seriu cù voi. Certu, vògliu passione è focu chì Anna Karenina, ma vò questu un destinu?

Cosa da fà unmindia?

U matrimoniu senza parente in questa situazione ùn hè micca esse inveciatu. Per truvà un omu maritatu, senza u liberu hè di guidà una vita in l'expectativa eterna: vene, ùn vene micca, ellu chjamà, ùn chjamà micca. Chianci in u pillow, chì si ncontranu u novu annu è u 8 di marzu solu. Mettite à a sulitudinità è di a nessibilità. Ci hè una parolla chì dinò omini scurdate inconscientemente di l'omi chì anu pussutu custruisce una famiglia è ùn sceglite micca liberu, à quale hè sempre bellu, bello è adrenale u sangue in u sangue. Ùn sò micca pronti à daretu à a vita è ùn cume micca chì un omu vi abbandunà a so famiglia per elli. Eccu, questu hè a so scelta è cunnanna à qualchissia chì ùn avemu micca u dirittu.

Un'altra cosa, se l'amori cù un omu maritatu porta a soffrenu, se s'era realizatu u peccatu di una relazione è a natura patologica di un sentimentu chì ùn pò micca fine. Eccu avemu bisognu di piglià mette per fuglià l'amori pruibitu. Pruvate per vede in u vostru omu micca solu i boni funziunalità, ma ancu micca difetti, ricusate à l'assemblei, cambià à qualsiasi altru, fendu signu per un ballu o cumincianu a curriri à a sera aghjacchiu cù a vostra sposa.

Un romance cù un omu cuncepitu amatu pò causallu à quellu chì abbandunà a famiglia solu quandu elli vulete è sò pronti per tutti e pussibuli cunsechi cunsiquenzi. Sè sicuru chì questu hè a vostra secunna mità, puvete ponu andà à vultà in fine, invece di alcune.