Eye of revival - exercises

Ci sò esercizii fisichi, è ci hè gimnastica psicofisica. In questu casu, avemu suggerutu chì avete acquainticà cù a seconda opzione, à dì cun l'esercitu di u liveddu tibetanu.

U risultatu di a gimnastica psicofisica hè l'estensione di a ghjuventù, a salute è a bellezza, di l'internu è di l'esterni.

Prima di inizià u cumplessu di l'eserzioni, l'ochju di regenerazione, dite à voi nantu à a stallazione, ciò chì vulete da a vostra classi - salute, bellezza, curativi.

Cinqui exerciti di l'ochju di regenerazioni - questa hè a parte basca di a tecnica. U seculu sianu esse fatto à livellu più avanzatu.

Tutti l'esercitivi di rivitulazione sò realizati 3 o 5 volte, è aghjunghjenu 2 riplicate ogni settimana. Cusì, avete bisognu à 21 ricuperazione. Solu cù u 6u uttèsimu di i monjos Tibetiani, l'oghjettu di regenerazione hà bisognu à alcun vultà cum'è 9 rivoluzzioni, micca più.

Dopu a prima attività di u cumplessu, vi senti una fughje di forza è brigante. U saggiu di rinvivimentu di l' esercitu hè adattatu per a donne di ogni età, di u fisicu è di u fisicu. In questu casu, avemu trattatu di gimnastica, chì ùn hè nudda contraindicazioni.

A principal cosa à ottene hè a regulezza. Andendu à 21 repertorii (è 9 rivoluzzioni di 6 esercizii), ùn pruvate micca fà più, travaglià nantu à a qualità è fà ghjernatezzi ghjornu. Pigliate e vantaghji è risultati visibles ponu fà solu ogni ghjornu senza escezione.

Eserciti

  1. IP - standing, pene anch'ellu à l'ispalle anche, i brazze risuscitatu da i lati à u livellu di e spalle. Le pessimu in paese, dritta. Accumincianu a rotate in senso - 3 giorni. Quand'emu finissimu spinning, stremu i nostri braccia davanti à u pettu, li spremitura in i pugni, aghjustemu u big finger upward - vi cuncintràna a nostra attenzioni à i pulgari.
  2. Aghju pigliatu nantu à a so back - legs stesi, mani longu u corpu, calate volta à u pianu. Vulechemu, cù inalità, pressemma u quellu finu à u pettu, susciteghja e stinchi nantu à verticali. Parture per andà in tutte e cose, cumprese a volta di a testa. Allora accumpèvule a nostra barbara, suscendu i peri.
  3. Cusì culpisce i nostri ochji per cuncentrazione. Pusitu i nostri petti nantu à i dintorni, mani sottu i buttiglii, aghju pricatu u nostru ghjagnu per ellu stessu, respiraghji. Doppu l'inalimentu, spindimu a nostra volta, stinzanu a nostra barbara, aperta è diventata in un mezzu ponte. À l'exhalazione vultemu à u FE, nantu à l'inalazione - avemu apertu in u mezzo-ponte.
  4. Facemu per esse situatu in u pavimentu, i pene si stende. E mani sottumessi à u pavimentu, diti d'avanti, avemu a prumma a nostra barbara per noi stessu, facemu una exhalazione completa, stirenghje i nostri cimi, trasmissioni u pianu di u corpu à i nostri pedi. Si stendimu in altizza - a pelvis, i malati, u corpu sò paralelli à u pianu, li gambi sò intrezziati à i ghjinochje, e mani sò diretta. À l'exhalazione riturnamu a l'IP assittatu annantu à u pavone, nantu à inalazione chì stinzanu l'andendu.
  5. Bajate a nostra panza, e mani sò stesi, u pesu di u corpu in manu, i pedi sò stesi nantu à i calcutti. Exhalation - avemu pressu u quandu finu à u pettu, cù inalazione chì righjunghja a pelvis allora, avemu dicitatu à a spalle, spiramanu i nostri peri. Avemu finu à u pianu cun l'ombra, cù a pelvis. Regresu à l'IP - rinfriscà a pelvis, poverà a nostra volta incesa, in aspettazione, cù l'exhalazione chì culloca.
  6. IP - standing, respira, tirendu u sphincter anal, imbastite brusquement à u sonu, ripigliate e mani in i vostri ciri. U spinu hè flat, avemu a prumma a nostra chjave per noi. Fate una sera exhalazione sana, quandu ùn ci hè nimu più di l'aria, avete bisognu à sculaccià in u panicu "pendu" à a cintura. Arrassamu cù un abdomen retrottu nantu à a sopra sopra, mani in a cintura, u mandibulu hè pressatu à sè stessu. Oghje annantu à u largu possibbili, da seguità un respiro tranquillamente è arregulate i nostri spalle.

Questu cumplicatu pò esse cum'è matins, è gymnastica di a sera - tuttu dipende da u biorite. Se l'ochju di regenerazioni tistimunizeghja - fate nantu à a matina, se si relaxa e aiuta per trattà cù l'insomnia - fate a sera à imbuccatura.