Chì ghjè più utile - un pollulu o un zuccaru?

A carica d'avanguena hè un pruduttu dieteticu diliziosu è sana. U pollame più chjucu è u pavone. U primu hè dispunibiliutu à un prezzu, u sicondu hà assai cunnisciutu per i so pruprietà nutizionale pricise, ma incù parechji volte più. Sughjettu, assai pruduttori sò preoccupati di a quistione, chì ghjè più utile: un pollulu o un pavone. Dopu tuttu, ciò chì distingui u so carni, ùn cunnosci micca tutti.

Chì ghjè a diffarenza trà un gallinacciu è un puddaru?

I cundizioni di mantene è a so vita di questi paesi sò diverse. I Ghjuvelli cultivati ​​per carne viaghjanu à media sei mesi, è quasi tuttu u tempu fannenu in ghjacari. Un gallinacciu pò ghjugna à l'età di deci, è crescenu in espunenti spedizione in boni cundimi, perchè altri, l'acelli pianu rapidamente morsi. Hè a diffarenza frà u valore nutrizione di a carne di turchinu è a carne di pollo. Prima, anu diversu grassu cuntenutu: in u primu casu, solu 5 grammi di grassu per 100 grammi di pruduttu, in u secondu - 20 grammi di grassu per 100 grammi di pruduttu. In cunseguenza, a carne di pollame hè caloria. Siconda, a proteina in u turchinu hè ancu più grande in quellu chì in u pollulu, a so carne cuntene un cuntenutu più altu di aminòculi valeri, fosforu è calciu, chì sò assbitati faciulemente da u corpu, ma di menu di colesterol.

Perchè u turcu hè megliu da u pollulu: l'opinione di i spezialisti

Per quelli chì ùn sanu micca ciò chì hè più utile, un pollo o un gallinacciu, unu deve esse à l'opinioni di i nutizzionisti. I particulari ùn si sò micca stati chjudii o quellu di carne in unequivocale, è nutendu chì ogni unu d'elli ha i so vantaghji è i disvantages. U pollulu hè nutritiu, a so carne pò esse manghjatu ogni ghjornu, cù l'usu propiu ùn pò micca minacciassi a figura, ma hè una surgente di a prutetta è altri nutrienti. Da ellu, un pruduttu medicinali hè coccu, chì si prisenta à i pazienti di rinforzà a forza è rinfurzà a immunità .

Quelli chì spessu si mangianu u gallinacciu sò raramenti in un mal humor. Dopu tuttu, a so carne cuntene triptophan, rispunsevule per a pruduzzione di l'hormoni endorphins di piacè. Inoltre, u filettatu di turchinu hè un equilibru ideali di l'acidi saturati, perchè questu hè u megliu pruduttu per i persone chì seguenu una figura è aderiscenu à un stiltu di vita sana. Turchia raramente pruponi allergii, per quessa hè sicuru per i zitelli. Hè cunsigliata più prubabilmente à i diabetichi è i maladiepertu di ipertoriu per i cundizzioni di u grassu è di u colesterulu preghjudiziu.

Cusì, a quistione di ciò chì hè megliu: carne di un puzzu o chicken, i nutricionisti rispundenu chè a manera: hè vale di chjamà quellu è un altru pruduttu. Ma se ci hè una scelta, allura u turcu si preferì.