Tarragon - appricazzioni

Tarragon hè una pianta perenne perenne da a famiglia di astroids. L'unica specie di l'adurdinamentu chì hè senza sensu amargura è in u stessu tempu hà un aroma piccante forte è u gustu piccante piccante, per quessa hè assai usatu cum'è un cundimentu. In cucina, i greens di l'estragoninu sò usati in modu frescu è seccu. I foglie di questa pianta sò aghjettuti quandu quattro cucchi, u pumadoru, marinati, quandu i colti, i funghi sò sour. I ghjovani vecchi di l'estragnu si metti in sopi, caldi, insalate.

Tarragon hè ancu utilizzatu per l'aromatizazione di vini è licori, è cù u so aghjuntu, u famosu "Tarhun" ùn sò preparatu.

Tarragon - propietate utile è contraindicazione

In più di a cucina, l'estragu hè ancu cunnisciutu com'è pianta medica.

Quelli di Tarragon quandu cuntene oliu essenziale, una gran quantitata di carotene è vitamina C, cumarina, minerali è tannini, resini. Hè propietate antiinflamatori, antisépti, calmante, restauratori, diurettiche.

L'estragu periculu hè capacitu per causari solu quandu si cunzumau in quantità assai grande è, per dà u massimu beneficu, ci hè pocu bisognu per ellu.

Inoltre, l'estragu hè contraindicatu durante a gravidanza, perchè pò pruvucà l'abortimentu, è cù cholelithiasis. Ùn ci sò altre contraindicazione evidenti à l'usu di l'estragu grassu, ma, cum'è cù qualsiasi phytopreparation, i casi d'intolleranza ndividuale sò pussibuli.

Propetti terpiettivi di l'estragon

I pruprietà utili di l'estragoninu sò cunnisciuti da tempi antichi è anu truvatu una applicazioni larga in a medicina famigliali. L'esurtazione di i pruprietarii medicinali di sta pianta si trova in i travagli di u medico è u botanistu spagnolu Ibn Baiter, chì stavanu in u seculu XIII.

Tarragon hè stata utilizata com'è rimediu per u malde di u dachjaru, l'insomne, di depressione, per migliurà l'appetite è stimulà a digestioni, cum'è un agentu diureticu è antiscorbuticu, per a prevenzioni di avitaminosi.

In a medicina Tibetana, l'estragu hè utilizatu com un mezzu per a nurmalizà u sonnu, è ancu per u trattamentu di variate malati pulmonari (bronchitis, pneumonia).

Tarragon hè utilizatu com'è agenti helminticu, per a normalizazione di u ciclu menstruali, per rinfurzà i navi è u sistema cardiovascular.

Recipes rimedii tradiziunali cù l'estragu

  1. Da a neurosi. Una cullizzioni di foglie sutta aghjunghjite un vetru d'acqua furiu è insistendu durante una ora. U caldu hè struitu a mità cun una cupola 3 volte di ghjornu.
  2. In l' absenza di l'appetite . Straccanu cun tè in un rapportu 3: 1, cunfruite è bivanu com'è tè regulare. Per u più effettue à a fabricazioni di cullezioni, pudete aghjunghje a crosta secca di a mezza rosula (per 4 cullen di tieddi di cullezione).
  3. E varicesu. Dui suttu di stanunzelu misu cù 0,5 litri di latti crustu o kefir. A Gazetta dinò in u mistu resultanti è applica durante 30 minuti in i spazii affettati, cumparendu a cima cun una filmazione. Quandu s'utilice a compressa, hè cunsigliu per ghjustu, impicciate li quattru zicchini.

Aghju truvatu estrogenu in a cosmetologia. Hè cresce chì tenenu un effetti benèficu nantu à a pelle, cuntribuisce à a so purificazione è idurizeghja, hà un effetti reuvicurante.

  1. Mask for skin weathered. Mesturite un pocu di stufa stufa machucado cun una cucharadita di avena , pour a mità di un tazza d'acqua furiosa è insiste durante 15 minuti, da quì aghjunghje una culloca di oliu d'oliu. Apply the mask to face per 15 minutes.
  2. Mascara d'hidratazione. Stir tarragon foglie in acqua fèrura è appliice a face per 15-20 minuti, piglia lavà cun u decocudu restendu dopu à steaming. Dopu à a meza ora, lavu di novu, cù l'acqua fredda.

Per màsculi utilizate solu foglie freschi di a pianta.