A prigione Ortodoxa per u bisognu malvellu è spoor

U puteru di a preghiera hè cunnisciutu da parechje persone, perchè aiuta à apprutamentà direttamente à e Pertenevuli Esteri è dumandate u sustegnu. Cù l'aiutu di i testi sacri pudete disperse da diverse prublemi, è ancu prutegge da i prublemi è i diversi negattivi di u cantu. Ci hè preghje per u malu è spoiling , aiutanu à pruteggià i prupietà da qualsiasi influenza màggica chì ponu influenzallu micca solu à u statu di salute, ma ancu altri esferii di vita.

U significatu di a preghiera per a rimorca

U vantaghju principali di l'appughjate hè chì ùn avè micca u cunsiquenzi per una persona. Ùn si pò dì à parechji rituali è cungiuri, chì ancu cun un pocu errore, ponu avè serii consegni per u performatore. Hè ricumandemu per leghje preghje ogni ghjornu, è visitate u tempiu, induve puderete riceve una benedizzione da u vostru babbu. Se necessariu, pudete ripetiri u testu sacru parechji volte un ghjornu. Se una persona voli chì prutege l'altru di spoiling, hè necessariu di difende u testu nantu à u capu di a scelta.

Hè impurtante per leghje preghje cù un core è pensamentu purivi. In ogni casu ùn puderete pensate di vendetta, perchè ùn pudere micca contà l'aiutu di e Pertenevuli Esteri. Una altra condicioni impurtante hè a crede in un risurtu pusitivu. Ùn hè cunsigliatu per qualcunu à parlà di fà ritu.

Preghjonu per San Ciprianu da a Corruzione

Questa opzione hè cunsiderata a più efficace è universale. Con ellu, pudete creà un scudo invisibile chì prutege di un altru negativu. Pudete tichjate a preghiera pezzu prima l'icona, ma puderete annantu à l'acqua, chì ghjè incaricata di energia neve. Hè necessariu di diceranu una preghiera di trè volte, mentre chì prumetti in prufonda dopu ogni pronunzia, ma sona cusì:

"O Signore Diu, u Mighty, rè di i Rei, senti a preghiera di u slave Ciprianu. Avete mila ghjorni per palluzzà contr'à u forze scuru, Carri u cori di u servitore di Diu (nome), aiutanu à passà tutte e prucessi. Protegite, priservà è intercede per quellu chì leghje sta preghiera. Benedisci, O Signore, a mo casa è quelli chì viranu in questu, Ipprotevi à mè di tutti i rèttili è di a soru. Ma l'invenzione di u diavulu vi sarà dissolta è ciò chì hà fattu. Signore, sì un omu è Omnipotente, mantene u San Martire di Ciprianu, Avete pietà di u servitore (nomu). Dicu queste trè volte, aghju agitu trè volte. Amen! "

A lettura di una preghiera pò esse ripetuta in ogni tempu quandu ci hè un periculu.

Ritu chjamatu

Ci hè un altru mètudu effittivu di ridivà di l'influenza negativa di i persone circunvicenti. Hè necessariu per andà à a igurciri u diurnu. Quandu vene à u tempiu, piglia immediatamente un candileru è lume. Pigliate à a vostra diritta è leghje parechji volte, "Nostru Patre". Ùn si scurdate di esse batteziatu durante stu tempu. Dopu questu, puderete dì questi paroli 12 volta:

"Salute, felicità, limpieza, benessiri, amuri, fortuna. Amen! "

Per riparà u risultatu, hè cunsigliu di ripetiri u ritu dui più tempi.

A pratica ortugrafica à Nicolau a Miracle-Worker da u bisognu malvellu è di spoor

Sì una persona si rializeghja chì qualchissia hà causatu danni à ellu o si vulete guariscenu e praticati, pò turnà à Nicolau a Meravigliosa per l'aiutu. Hè ricumandemu chì a prichera serà aduprata com un modu addoppientu per altri atti protettivi. Hè aiuta per pruteggià di tutti e maldi. Prima hè bisognu à andà à a chjesa, u serviziu di serviziu per a salute è metteci trè candele vicinu à l'icona di San Nicolau l'omu Wonderworker. À a listessa ora, unu deve daveru una preghiera nantu à a corruzzione:

"U piazzamentu Nicolau, scaccià l'impresa di famiglia è pruteghja da l'attività di l'inimitu. Amen ".

Cruci, acquite ughjettu santu, cumprà 12 candele, un icògliu cù a renda di u santu è turnà in casa. U stessu ghjornu, solu à a sera, si pusà vicinu à a tavula quandu duvete bisognu à pusà un icona, un cuntainer d'acqua sante è lume tutti i candele compru. Allora accumincia a leghje a prighera stannu:

"U piazzamentu Nicolau, u Prutittore è u Salvadore. Ùn aghju micca tortu à nimu pè a mo ànima; Sò solu dumandatu unu. Aiutà tutti i membri di a famiglia, è se ci hè, da cunsultà da noi. Tutte e malatie, ghjudicate, disputa è calda, sò l'acqua sante di questa mente. Ancu se u sorcerer ùn speria micca spoiling, ùn murarà micca da ellu. Chì a me famiglia ùn sia micca discordante, li dumannarete un centu volte. A to voluntazione serà fattu. Amen ".

Immediately after that, crucifissi è biite un pocu acqua. Caccia i cinders, è caccià u icona. L'acqua sia u resto chì deve esse spressione in beie per tutti i membri di a famiglia. Se vulete, u rituu pò esse ripetutu in dui simani.

Preghjonu per Saint Tikhon da a corruzzione, l'ochji debbuli è a curone

Pudete lettu a preghiera in ogni mumentu, in casa o in u tèmpiu. Sì esse solu, pusendu davanti à voi un icòttu di San Tikhon, chjama una candela è dicenu dinò parolle:

"O santa-santa à u San di u Servitore di Cristu, u nostru Patre Tijhon!" Per ciò chì anu anch'ellu avia vintu nantu à a terra, cum'è un anghjulu di cose boni, anu aghju fattu a vostra gloria maravigliosa. Cridemu di tutti l'anima è u pensamentu, per voi, u cumpassiu compassionu è prezioso, chì sò misericurdiosi di noi, sò i vostri intercessuri è a gràzia, abbastanza cuncessione da u Signore, chì cuntribuiscenu à a nostra salvezza. Priimi ubo, piace à u servitore di u Signore, è à questu ora i nostri pridani indigni: liberate di a vostra intercessione da l'u superfluitu di a superfluità è di a tinnenza, l'injuste è malevolenza di l'umanu. Fate prestu è prestu nantu à noi, chì aggradèvanu, avvishenu à u Signore, è aghjunghjenu a so misericòrdia grandi è riccu à noi sinful è indigni di i so servitori, è guarantà cù a so gràzia l'ulcere incurable è i cadaveri di l'ànimi corrupti è i nostri corpi, è dissolve i nostri cori petrified cù lacrimi d'affettu è di contrition per parechji di i nostri peccati, è puderà liberate e tormente eterna è u focu di Gehenskogo; à tutti i fideli di u so populu, cuncessione a pace è u silenziu, a salute è a salvezza in questa a vita prisente, è in tuttu u bonu cursu, è una vita tranquilla è silente chì hè abitata in ogni pietà è purità, sia honore cù l'ànghjuli è glurificà cù tutti i Santi è cante u Santu di u Babbu. è u Figliolu è u Spìritu Santu. Amen ".

Repetisce a preghiera tres volte. Ùn aghjunate a candela, è lasciate per creme. Pudete indirizzà à u santu durante u longu chì vulete.