I relitti di Nicholas the Wonderworker - cumu si aiutanu e cum'è cultu?

Unu di l'aiutà più impurtanti per crede a ghjente hè Nicolau u Salvadore, chì ancu duranti a so vita risponde à e dumande di quelli in bisognu. Dopu à a so morte, a ghjente rallesi prima à a so imaghjina, è u locu principalu di a peregrinazione hè a reliie di Nicholas the Wonderworker. Pudete dumandà u santu per suluzioni à parechji problemi.

Cumu avete acquistatu e reliie di Nicholas the Wonderworker?

Dopu à a so morte, u santu fu enteratu in una cità chjamata Mira. À quellu tempu i guerri eranu nantu à queste triti è i persone circonu à surtite da a cità, trascinendu in più di casi in la cità. Cusì scelta di utilizà i bariani chì anu vulutu acquistà e reliie di u santu, perchè in a so cità era cunzidiratu u patronu principali. In a storia di cumu Nicola hè stata a relazione, hè stata dicuta chì in u 1097 u distaccu attacca u tempiu, è stole a maiò parte di e relii di u santa. Sicondu u novu stile, a relicia hè stata rimena à a cità di Bari annantu à u 9 di maghju.

Induve sò e relii di Nicholas the Wonderworker?

Dopu à u rapimentu di e mantene di a cità di Mir hà statu a parte di e relics, ma ùn si sò micca stati in casa è anu abducte. In cunziguenza, eranu in l'isula di Lido in Venise. U più grande di i restumi di u santu sò in Bari. Dopu à u trasportu di e reliie di San Nicolau, a Maravilla hè statu situatu in a cattidali di a Catedrale, è in u tempu fù custruitu u tempiu, chì riceve u nome in onore di u santu. In u 1989, u Santuariu era postu in a capella sutturna in a Basilica. Annulamenti i clérige cullini mosque da e relics, diluce cù l'acqua sante è dà à peregrinu.

Chiddu chì aiuta a relanzas di Nicolau u Mercatuur?

U santu chì aiuta à e persone in situazioni differenti, cusì vicinu à e so relazione puderanu dumandà parechje cose:

  1. Hè u patronu di i pellemani è i marineri, perchè se e persone chjappu sò nantu à a strada, pudete dumandà a Miracle Worker nantu à u so benessiri è u ritornu successu di casa.
  2. A venerazione di e reliie di Nicolau u Mercolavu pò esse realizatu per prutezzione di i zitelli da prublemi, rinfurzà a so salute è dalli à u ghjornu.
  3. U santu hè un assistente in a cunciliazioni di i persone rivolti.
  4. I ragazzi soliti è facenu turnà à Wonderworker per aiutà à truvà un sù ànima è truvà a felicità di a famiglia .
  5. Ci hè molta evidenza chì e reliie di Nicholas the Wonderworker sò stati guariti di parechje malatie.
  6. Ajusta a santi ghjente chì vulete rifurmi è piglià u percorsu rittu. Oghje pricà per i persone culpè innochiali, dumandendu u so liberatu.

Cumu prustesi à e relii di Nicholas the Wonderworker?

Ancu i reliquii sò trasportati à altri tempii per chì i credi in altre città pò aghjunghje à u sacru. Ci hè parechje parechje chì relazammu à visità u tempiu, in u quale a relic si trova. Utilizà e seguenti cunsiglii per adurallu e reliie di Nicholas the Wonderworker:

  1. Dopu chì una persona sia in u tèmpiu, duverà esse cumpletu di una fede profonda. A Relic deve avè avvicinatu senza cursu. Hè impurtante di ricurdà chì questu hè un locu santu, perchè ùn hai micca bisognu di empressione.
  2. Prima di vultà à e reliquiasi di Nicolau u Miracle-Worker chì vene à l'arcu à u lettu mentale l'orazione indirizzata à u santu.
  3. Prima di u santuariu, duie volte pruvà à u cinturione, attraversu. Dopu à questu, pudete applicà à e relics, è apparinate, appiccicate è a terza volta u venerà.
  4. A peregrinazzjoni à e reliquiasi di Nicolau u Miracle-Worker ùn hà micca firmatu da parechje persone è a ghjente di parechji partiti di u mondu venenu à a relazione, ma benissimu l'adurazione ùn deve parechji sicondi.

Chì piacè dumandanu di Nicolau a reliie di a maravigghia?

Se una persona hà sappiutu tuccà a relic, po è ponu dumandà i più estimati, per esempiu, di a guariscenza, u nascita di un zitellu, circannu di un robot, si maritanu è cusì. Hè impurtante chì u veneru di Nicolau, a reliie di a Maravilla , hè accumpagnata da preghje sinceri, è ogni parolla deve esse pruposta da u core. I Clérige argudiate chì u santu aiutò tutti quelli chì si meritanu, ma prima di tuttu, si deverà per precariu chì aiuta per entra u regnu eternu di u Signore.

Comu a pricà à e reliie di Nicholas the Wonderworker?

Quandu visitanu u tempiu, induve a relic si trova, hè necessariu di leghje una preghiera speziale indirizzata à u santu. Ci sò parechji testi di preghjudiziu è sò tutti permessi per l'usu. Visitar i reliquii di Nicolau u Wispano hè un avvenimentu impurtante in a vita di i believers, per quessa hè cunsigliu d'amparà u testu da u core. Ci sò ponti curtie è una di elle hè presentata davanti. Dopu avè visitau u tempiu, hè cunsigliatu per pricà à l'imaghjini di a casa santa.

I relìvii di Nicolau u Mercatuur - miràculi

Ci sò parechji stori chì palesanu u putere di Diu è u putere di a relic, perchè un gran numaru di cridienti anu adurà a relics di Nicholas the Wonder-worker à spirimari tutti e benedizzioni.

  1. Quandu a seconda parte di e reliquiasi fù stata fora di a cità di u mondu, l'altru vicinu à elli pusau una ramu di palme, chì era purtatu da Ghjerusalemme. Dopu un pocu tempu, a ghjente avea chì s'hè scappatu.
  2. U pellegrini vèninu à u sacru cun dipertorii terribili, per esempiu, parechji donne sònniu di un zitellu, ma i medichi di parlà di l'infertilità, è un annu dopu l'appiecu à i reliqui, e donne vènsenu à u tètu di novu à u battèsimu di i so babys. Ci hè una evidenza di a guariscenza di u cancer è d'altri malatie seria.