Torta "Negro in foam" - ricetta

Cottura "Coghju in foam" nantu à u iogurtu hè un gustoso è un gustoso postre, chì vi risparmià duperate chì i steddi ùn sò micca impastughjati per frarè qualcosa originale. Aghju pruposti parechje ricette per u cuncepimentu "Nero in foam", è ellu sceglie u vostru accessoriu più assequible.

Torta "Negro in foam"

Ingredients:

Per a crema:

Preparazione

Allora, prima si vittìu l'ova di vinu di bagnu è di simple zuccaru. Allora aghjunghjenu a marmellata, pour a farina è mischjà tuttu ciò chì anu una battiri. In un cunce separatu culleghje u kefiru friddu cù crema agria è un pocu di soda. Avà po currezà i cuntenuti in a massa di u ovu è anch'ellu brame. A massa di u liquidu resultante hè spressu in un moldu, coperto cù u paper è oiled with oil. Pone a torta in un forru precuvenu è nota per quasi 40 minuti, sceglie a temperatura di 180 ° C. Sempri passendu tempu, preparamu a crema: ghjunghje u crema azzurru cù u zucchero di vellucciu è introdentore gradualmente u zucchero in puli. Taglià tagliate a torta finita in a meza, cogliu cù una bona crema è coperta cù un segùnulu, pressendu pressu. Amparemu a torta di "Cintura negra in foam" à i latte è in cima, stati chicchi di chocolat adattazione, se vulete.

A ricetta per u pezzu "Nilu in foam"

Ingredients:

Per u pasticcu:

Per a crema:

Preparazione

Lumu u fornu in anticipu è lasciate à caldu à circa 190 ° C. In un tavulinu, ghjunghje u mezificatu d'oghje, mette u fruttu cunfettu, a crema agria è sprinkle sugar. Allora aduparammu a pocu in introdutore a farina tamantada cù soda è u salinu, è amassi a massa uniformi. Dopu quessa, a scambià in un moltu di vetru è aghjunghjia u pastellu durante una meza ora. Allora u pasticcitoghju hè tutalizatu sanu è in parechje parte. Avà avemu a preparà una crema à u cunfettu. Per questu avemu bisognu di: zucchero di zucchero, di fridda in fridda, zucchero di vellucci, frutte nucelle è spugna. Sì ùn avete micca misziunhe, pudete utilizà e cookies. Allora, a crema frijita hè sbattulata da u pane è di u zucchero di vellerie, finu à l'ottuma. Allora pigliamoci a massa ottigghiata cù pasticci ready-made e sprinkle cù chjudi fritte di nocci. U latu di u pezzu "Nilu in scuma" hè ancu fatta da a crema è poitusa cù miglii o castagni. Diciemu a splutazioni di u delicatessinu à a voluntatoghja, fate chì stallà parechji ori, mossi, è poi serveu à a tavola!

A ricetta pè u pasticcellu "Schizzu in scuma"

Ingredients:

Per a crema:

Preparazione

Per a pasta, ghjustu l'ovu cù u mixer, pour kefir, zuccheraghju, putia fugliale è soda. Immediatamente in tuttu, fasciate in porzi di farina, amassi a pasta è lasciate durante uns 20 minuti à fà standu. Formate u baking dish cun una margarina pocu è sprinkle cun un mango. A pasta hè divisa in 2 parte è affettascia ogni 20 minuti à 200 ° C in un forru preinfirmatu. Per u crema, yogurt di zuccheru cù u zucchero in pugnu è si spargeva a mità di a massa nantu à u primu pasticceria. Allora aghjunghje a cima cù u sicuru biscuit è di scàccia nantu à e resti di a crema. Scorciammu u pastore à a nostra discrezione è lasciate à impregnate durante 3 ore.