Torta "Capanna monastica" cù cirasa è a crema agria

Questu pastellu necessaria un pruduttu prudutti standardu è familiar, ma u gustu è l'aspettu ch'ella hè strasurariu.

Cumu fà un pastellu "Capanna monastica" cù culori cungiate è a crema agria, avemu dettu avà, è ancu scontri i sicreti di preparà una crema agria ideale.

Tarte Cherry "Capanna monastica" cù crema agria

Prima di avè principiatu preparà a torta, avemu bisognu di preparà a crema agria di a crema. Per fà questu, piglià un pezzu di gasa, piuma duie volte è aghjustanu a so crema aghju, appressione è pienanu nantu à una puchina, per esempiu, nantu à una cucara di lignu. Si lasciemu da questu un paru d'oghji, durante stu tempu u sferizzu sopra spuntarà a crema agria è a crema saldarà grossa.

Ingredients:

Dough:

Cream:

Remploniu:

Preparazione

Puscia u mantellu di temperatura di l'ambienti in a farina è u cultillonu cù un cuteddu. Hè impurtante chì l'oliu hè a temperatura puntuale, altri ùn sia troppu duva, si sarà malamenti cù a farina, è se ferma ferma, serà difficiuta di mischjà. Amu u mantellu è a farina in u foglie cù i cunsiglii di i nostri ditti, aghjunghje a crema aghju in porzioni. A pasta ùn sia peggy, ma micca greasy, è micca stretta. Pudava a pasta in una film, dissemi à un pancake è a metti in a frigorifia per 30 minuti.

Per u ripertoriu pudete piglià una ciliegia prune in zucchero o propiu sucu. Oghje u oghje u frescu hè troppu succetu per questu, sarà guasci tutti i pani, perciè deve esse fruttu cù u zuccheru è fogghjulu in u vostru sucre. Frodi, sicuru, prima avete bisognu à fraccià. I bacchi sò friddi è micca umidi, perchè ci sughjendu l'arricatu da elli è i fessi nantu à u colpu.

Quitemu a pasta di a frigorifera è a splittera in 3 parte, a tavola è a pezza rotanti sò pocu spaccatu cù a farina, pudemu scopre una capa di 5 mm di grossa. Trimate a pasta in 20 stati idèntii di 20 cm di largo, 5,5 cm di anch'elli. Per ogni striscia stendu a ciliegia cù una catena in u mità, strinata à l'altri, i vini sò alluati.

U panitu hè cupartu da u pergaminu è avemu sprezzatu i tubi cun una spiaggia in risa à una distanza di 3 cm l'una di l'altru. Per impediscenu i tupuli da apertura dopu à puddicà cù un piriodu, facemu periculate, perchè ùn ci hè moltu locu per a coppula per surtite. Accoglia à 210 gradi per 10 minuti, sguassate u frescu.

Avemu avutu a preparazione di a crema per a "Capanna monastica" da a crema agria, chì avemu spicciatu in gasu. Avemu da tastà, aghjunghjendu zuccherinu in 2-3 volte, è aghjunghje l'oliu di mantellu è di limonu.

Impregnate 50 ml di zucchero o di juice è 50 ml di licore.

Formate un pastellu nantu à una platter, fasgianu u fondu cù crema, sparghje 4 tubi nantu à a cima, palesanu cù impregnatu cù un sbagliu di silicone è coperta cù crema. Pi fari ancu più, fate mette 3 tubi, da 2, da 1. In modu, avemu una piramide, chì hè densamente coperta cù una crema 1 cm in grossu. U cake si deve infusa da 10 ore.