Amelie d'albergo per l'invierno - ricetta

Ammuzzu d'albercè cumple in perfetta una tazza di tè calza, o diventerà unu di i principii ingredienti di dolci dolci è pasticci casani .

Dopu avè preparatu una buttigliata per l'inguernu, pudete tastà u so gustu è l'aroma di l'estiu tuttu l'annu, è rinfresca u fornimentu di vitamini, chì sò assai ricchi di jam.

Comu cottu u melocinu d'albitanu per l'inguernu?

Ci hè un gran numaru di ricetti per jam di alberole, da u più simplice à u più raffinatu è uriginale. Hè cumposta da i frutti scurti è di i frutti sani o aghjunghjenu per u gustu solu i nucleoli da l'ossicule.

Pujate di frutti in viaghju di semen o crescente di foglie o castagne di nocere, avemu ricevi l'ora di l'òpera prima di culinaria dulce.

A quantità di zuccheru depune da a dolcezza di u gustu di u fruttu è u gustu, è u tempu di coccu hè determinatu da a ricetta è a consistenza finali desitvata.

Durante a coccia, u melogiu hà da esse mischju regularmente per evitari.

Da i nostri ricetti, propositu avanti, avete imparu più nantu à l'opzioni è l'algoritmo per preparà manghja d'alberole per l'invierno.

Ricetta per a alchimia reali di l'albitru cù l'osse per l'inguernu

Ingredients:

Preparazione

Oghje si mette à cunfitturi cù un gustu d'amandula incalcuvule, ma nimu volenu l'astrettu da u fruttu durante u manghjatu. Dunque, per a preparazione di diliziosi, uttene solu i nucléoli situati nant'à l'ossi, mantendu nant'à u stessu gustu dilicatu è eliminendu u prublema di u cumpunenti rinu. Sicura chì u prucessu di preparazione di sta preparazione ùn hè micca solu simplice, ma crede à mè, u risultatu hè vale.

Cusì, avemu bisognu à u listessu alluminatu maduri è elasti, chì ci lavammu beni è sechi. Dopu, aduprate una agulla di tezza o un lapis, aghjustemu i boni da u fruttu. Facemu stu cura, per ùn fà per danalli l'integrità di u cunchju di u locu. Avemu bisognu à split each bone è avè u nucleolus. Per fà questu, pudete aduprà un vitupertu, alchate, un attellu per fuglià nucelli o qualsiasi altru dispositu adattatu. Limemu i nucleoli da u film è inchjuleghje u tornu in l'alberti.

Da l'acqua è di u zuccheru, fate u ghjacciu è di dipu u fruttu di l'albicocu per ellu, facendu un scrusciu in parechji posti cun un pappu. Cumpigliemu u focu moderatu durante cinque minuti, è apolu a stufa. Lassa à insistia duranti doce oghji, è poi rinfriscanu e foglie durante cinque minuti. Repetite u prucessu finu à a densità è a coherenza desitati. Allora aghjunghjulemate cunfitturi à i pignotti sterile, capisce, friddi à a temperatura di l'ambienti, turnenu in puszione è decisione per u almacenamiento.

Pudete si vulete fà stu marmellata cù amanduli o castagne, a sustituzzioni di questi d'albicocca, simplificendu cusì u prucessu di coccia. U gustu di sta preparazione ùn hè micca menu interessante è originale.

Amelie d'albergaru cù gelatina per l'inguernu

Ingredients:

Preparazione

L'alberti sò lavati è scurtati. U zucchero hè sbucheratu cù gelatina è pouria una mezcla di albicans a na mituta, è mette in un dispusitore esmettitore. Lasciate u fruttu per dece à doce oghji à a temperatura di l'ambienti.

À a fine di u tempu, pusendu i pratiche cù cunfitturi nantu à u focu, friddu in l'acqua è calene nantu à u caldu pianu à foglie, stirring è tralate l'espuma. Emeremu cincuzi minuti, dopu avemu assigliate nantu à vasi sterile, avemu chjappà cun l'attrezzatura è l'fate chjudarà, vultendu u fondu pianu.