Puderaghju in un aeroplano?

A sedenza d'avventura fa scurdà di i risichi. Tuttu, ma solu ùn anu micca e femine in imbarali, chì i novi mesi si stanu tippendu senza cura di a salute di u so zitellu. À esse in pusizione, i matri pruvate à minimisà ogni stresses annantu à u corpu, è, in casu di pudè, ricusate e vede longu à u trasportu aereu. Quantu l'ultima restrizzioni hè justificata, è sese hè pussibile per e femini in partire chì volenu nantu à un avianu, dispelite miti è cunghjettu.

Hè dannuu à mosse nantu à un avianu à e donne pregnant?

A vita di una donna moderna hè dinamica è saturata, è ancu in vista di u futuru di a maternità, assai ùn anu micca l'oppurtunità di ricusà un vastu viaghju o viaghju di cummerciale. Ma, prima di passà sopra à u pianu, a donna pregunnitava annunzià cù i risichi principali, e rigioni di l'aerolinea è, sicuru, aghjunghje l'autorizazione di un mèdicu. Allora, chì riscaldezza pò ghjustu à aspittà per a mamma è u zitellu:

  1. Prissioni diffirinziali. Hè cunnuscitatu chì in l'attesa è l'asportu sò parechje disposti diffirenzi di prissioni. Puderanu pruvucari l'incontruppu o partitu prematuru. Per quessa, i medichi ùn ricerete micca vuluntariate in un avianu à e donne incù una minaccia di l'abortu, cum'è quelli chì anu una storia di perdita di u zitellu. Inoltre, ùn risicate micca e mare cun un tonu aumentatu di l'utru, à una data più tardi è à i trasporti bunichi. In ogni casu, per piglià una risposta affidativa à a quistione di se puderà vulà nantu à un avianu durante a gravidanza, ogni donna pò ghjucà direttamente da u ginecologu, chì verificarà veramente a so cundizione di salute è i possibili risichi.
  2. Mancanza d'ossigenu. Un altru raggiunamentu per esse ricusate di viaghjà in l'aire in pregnant women. Longu volsi pò esse tiresciveri nò solu per a mummia - à qualchì modu, u fetu pesa. Malgradu u fattu chì l'aria in l'avvena hè ventilata, durante u vulutu, pudete sentisce un ochju mancanza d'ossigenu. A maiò spessu, questa succede à i passageri chì si spargevanu di sedi fora di l'arcu, spiranza di teme è ansietà durante u volu. Bastamente, stu prublema hè cunsideratu esse resolvedu, salvu chì a donna purga da una forma severa d'anemia.
  3. Complicazioni tromboembulichi. A trombosi in i vini di i membri inferjuri hè un cumpagnu freti à e donne embarassada. U stagnamentu di u sangue sò spessu si sviluppeghja cù sante prolongatu in un locu, spiciarmenti stu prublema hè rilevanti in a fini. Questa hè una altra rage perchè parechje marta, decisive per elli si esse possibbi à vola in un aeroplano durante a gravidanza, ricusate di viaghjà. Tuttavia, pudete riduce riscosu di una cumparacesi pussibuli cù i calzi in cumpressione. Inadjutu à bordu di u pianu, i femine in pregnant cù variziu l'enlargement sò ricumpandati per bevi assai licore è perdi peri in u salone.
  4. Radiazzioni in u solar. L'attività solitaria ottimata in l'atmosfera superiore ùn hè micca un mitu, ma un fattu probatu. In ogni casu, un veru amuzu per dà u zitellu è a mamma, esisti solu per l'avevvi, chì constantemente si volanu nantu à l'ariani.

À quale tempu di gravidenza vi pudete voce nantu à un avere?

Di sicuru, i risichi di dannà u zitellu è a mamma futura da longu volte, ci sò. Hè per quessa i medichi è di i ghjuventi raccolta chì e donne in a situazione si aghjunta à certu regule è trattà viaghjimenti di sta tipu cù tutte e rispunsabilità. Allora, se a salute di a futura mamma hè intaglisa, ella deve dumandà alcunificà chì una settimana hè pussibile di vola incinta in un avianu. U tempu ottimali per u viaghju hè u sicondu trimesteru. Ma a quistione di si hè pussibule di vola in grassa è di a manera ch'è hè periculosa, i ghjinutologichi rispundenu ambiguamente. Viaghjà pò nuvola l'iniziu di a toxicosis, in più, à u principiu di u gravidenza hè probabili di finiscinu l'incarnate. In quantu à l'ultimi settimani - u volu pò avè un significatu tristu, perchè micca sempre à bordu di u pianu, una donna serà capaci di ottene assistenza kwalificanti in casu di partitu à avessione.