Galleria d'Arte Moderna


A Galleria di l'Arte Moderno diventa una grande popularità trà i turisti è hè un tipu di visitatore di u storicu centru di a Republica di San Marino . U custruzzione di a galerie hè situata nantu à a pendenza di u Monti Titanu , trà e furesi antichi è casteddi majestuosu. Stu locu incridibile hè una cità medievale, circundatu di i mura di fortezza è i bastioni.

Un pocu di storia

A galeria cumencia à a so attività in u 1956, dopu una rete successa di exhibimenti in a Biennale in San Marino. Circa 500 patroni intervene in a prima seria di propositi, cumpresu u famusu artisti Mario Penelope. Hè agraziu chì l'esposizione era assistitu da un gran numaru d'auturi eminenti, è u famusu illustratore italiana Renato Guttuso addivintau ancu un membru di a comission judicial. A mostra era visitata da più di 100 mila persone. Dopu u successu marchjatu di a prima seria di l'exposizione, a manifestazione hè statu prisintata novi anni dopu. L'interessu di i visitori à l'arti muderni pusistevanu i creati à a decisione d'aperta un spaziu permanente.

Struttura di a galeria

A ora, più di 750 ogetti sò exhibitu in a Galleria di Arte Moderna. Questu includi opere d'arti da maestri italiani è straneri di u principiu di u XXu seculu è di a mudernità. A galeria hè divisa in seculi, in quale parechji ghjurnali artisti sò rapprisentati:

Tutti issi operi sò o donate à a galeria, o eranu acquistatu da i so autori. A maiò parte di e travaglii esibittati in i palconi principali di a galerie sò pertendu à artisti è scultori pendenti. A principiu di u XXI seculu, a pulitica di a gestione di a galerie hà cambiatu pocu è un situ puliali vinni attribuita per i ghjovani autori. Hè situatu in l'antica custruzzione di a chjesa di Santa Anna, induve ogni annu aduprate parechji spirimintali.

Parechji artisti chì anu exhibitu in u santu di a chjesa, avè una grande pupulazione è si facia famosu in u mondu. Chì ci hè Nicoletta Ceccoli è Pier Paolo Gabriele. I travagli di sti maestri sò in visualizazioni in i palconi principali di a galeria. Oghje piacè entre i visitori hè u salone di l'arti fottografici moderni. In u vostru pudete vedere u travagliu di i fotografi amatoriali italiani, è ancu in i prufessori rilassati in u mondu di u generu.

Molte cunnosciuti di l'arti cuntempuraniu venenu à San Marino per ammirazione di l'uriginali di artisti famosi famusi com'è Corrado Cali, Renato Kuttuso è Sandro Chia. In i palazzi di a galerie sò parechji travagghi famosi in u mondu, trà elle "San Marino di Angemann", "Ritrattu di Vittorini" di Renato Guttuso è "Quandu Cometa" di Montesan.

In u 2014 a Galleria di Arte Moderna in cooperazione cù u Museo statali criatu un programa di residenza especial "San Marino Calling". Stu programa permette à i giovani artisti di parechji paesi pà scambià e migliure è migliurà e so cumpetenze

Cumu ghjunghje?

Per fà à a Galleria d'Arte Moderna, pudete piglià un busu chì passa da l'autobus n ° 1 da Calcini in piazza di La Stradone. Da quì avete bisognu à marchjà à e porte di San Francesco, chì purtanu à u Centre Historique di a cità.