Cumu scrive una primavera à e tappe?

Nzè a primavera, l'inspirazione veni à noi, brillanti aspettavvi è expectati. Inoltre, ùn solu ùn l'adulti anu avutu à sta maraviglia di l'annu - micca menu di i so parenti, i zitelli sò cuntenti cù i primi ghjorni solei è sò surprised per vede u despertu di a natura. Foglie verde, ghjorni fustu è cantastru, tornendu à i so paesi d'origine nativu - perchè micca una ragione per un bon amori è, sicuru, a creatività.

Hè u tempu di "armate" cù u labillizeti è di e pintures, è trà e spassighjate o in un ghjornu di piogliu per pitturaru i paisaghji di primavera, a prima fiora o qualcosa.

Oghje avà ti dugnu unepoche di idee nantu à aduprà un paisaghju di primavera pè i zitelli in e fasi.

Esempiu 1

À u primu preghjudiziu, pare chì quandu ùn avè micca un abbilitatu artisticu è riccu imaginazione, sughjendu un paisolu di primavera ùn hè micca piacevule. Ma solu pare avete, è voi per voi per sè stessu cumu cun di scrittura simplici di i primi messageri di a primavera - fiori.

Per esempiu, cù lirieri di u vallée.

  1. Prima, preparanu tuttu ciò chì necessitevule: una foglia di paese, colore o bisogni, un sciccareddu semplice è un gommaru.
  2. Avà viaghjà. Sò dispusizione quattru língalli curvati - sò steli di e fiori è duie grande fogli.
  3. Allora in ogni cingola fugliale nantu à 4-5 semicirculi è cuntràniu cù u zùcchulu cù e ligne chjucu.
  4. Dopu quessa, avemu guardatu cù curazioni à a scena è di travaglià tutte fiore.
  5. Aghjunghje l'ombra, curate l'errore, è pudemu assicurà chì u nostru debbuli hè prestu, ùn serà solu adornatu, ma u zitellu hà da pudè trattà questu tare.

Esempiu 2

Perchì parechji di noi, stu bonu tempu hè assuciatu cù u celu blu è l'arbureti. Questa hè una altra idea grandi per aduprà creatività cù i zitelli. Ùn averemu micca u tempu è pruvate a raccumannari una ramma di un manzuni fiore in un fondo blu.

  1. Per questu ci hè bisognu di cartulare di culore (blu o blu), gouache, borlas, un vetru d'acqua è una paleta.
  2. Prima di tutti i culori di culori: bianchi, rossi è marroni. Pigliate un raffu in a forma di una linea ondulata liscia.
  3. Fighemu a più esprissioni, per questa avemu bisognu di aghjunghje un pocu pinzeri foscoli.
  4. Allora piglià e tinghje.
  5. Avà, pigliate un capeddu di grossu grigottu è piglià u stessu culore in u listessu colore.
  6. Hè cchiu semplici di pitture un culore di u pumu: fasce un pezzu di pittura bianca, facemu facenu quattru piccani, dip in u giallu, fate un puntu spusatu in u mità. E pudete sculaccià un nùmulu illimitatu di fiori - tutta di a vostra pacienza è di u tempu libru.

Allora, inveci, pudemu truvà cumu di pittura di u meli in u passiu per culori, cum'è avete vistu, era micca cusì difficultu.

Esempiu 3

Dopu un pocu furmazione, pudete pruvate à scrive un paisanu di primavera: arbres, streams, occhi, fiori - tuttu dipende da a vostra visione è l'imaginazione. Averemu, in turne, prupone una altra classe maestru, cumu scrive u despertu di a natura in a primavera.