Articuli per u vacanze per fallu per a scola primaria

U oghji ghjornu ponu avà micca solu u celu grisu tristi è i chiuvuli, ma ancu i vacanze ghjocu di i zitelli, cum'è a ghjornu di l' otoño in u giardinu o una festa di vendita è tutti i tipi di fieri in a scola. Quandu u vaghjimu di u vaghjimu, i genitori cù i zitelli in a classe primaria facenu articuli per decoratori di a classa è a scola.

L'articuli d'ochju in a scola primaria

À quessi prudutti fatti di i mani proprii, ùn fate micca altimpiadi, ma hè ancu cunvirsu chì i paisani participonu ancu in stu prucessu.

  1. A festa "Autunno d'Oru" per i primi classi hè, prima di tuttu, articuli fatti di materiale naturali. Puderà esse literalmente sottu i vostri pedichi è preparatu per un utilizazione futura. L'articuli hè assai piacevuli da foglie per a scola primaria nantu à a festa di u vaghjimu. Questi cumpunimenti di e so grande faleri torciuti in a forma di rosati sò assai urigginali è simplicemente in esecutà.
  2. Cum'è sempre, i glori è i so capelli sò populari, da quale hè pussibule aghjunghjendu l'articuli di ughju nantu à i scoli elementarii cù l'aiutu di plasticine.
  3. Cù l'aiutu di a stessa plasticine, chì hè spessu presente in articuli artighjani articuli nantu à u tema "Autunno" da u materiale naturali in i primi classes, puderete fècenu una caterpillar da i castagni è decore l'artifactu cù l'aiutu di fogli, è dà un aspettu realisticu.
  4. Un mondu semprici, ma à u stessu tempu, l'artighjane originale hè un eriziu di plastica, i spine di quale sò fatte da e girasole. Questu materiale naturali pò esse ottene quantu vulete, cumprate l'embiu in un supermarchu.
  5. Un materiale eccezziunale per l'articuli di vaghjime in a scola sò i rigali di u giardinu. Puddinu fermu pò esse fatte da pruduttori di patata ordinali.
  6. Dui zappunti è uni pochi di gouache, pudete prugettu una ghjiraffa realista.
  7. Dad, ci vole ancu chì participà à a creazione di un articulu di vaghjime è aiutà à u so figliolu trattore o in furmazione da una muscula vegetale.
  8. Quien avaria pussutu pinsà chì da una inflorescenza simplice di colifore è di u champignon, un cordellu bonu pò viaghjà.
  9. Eppo, da a zucca di tutte tanti tipi di variità, pudete fà un travagliu fieru per ogni gustu, anche senza espansione è capacità.