Prohibition of abortions in Russia è l'unione lamentable di altri paesi

27 di sittembri 2016 nantu à u situ web di a Chiesa Ortodoxa Russa ci era un missaghju chì Patriarch Kirill firmò una petizioni di citadini per pruibite l'aborti in Russia.

I signatori di l'appellu hè in favore di:

"A terminazione di a pratica di morte legale di i zitelli prima di nascita in u nostru paese"

è esse dumandà a prutezione di l'abortu medica è medica di u gravidenza. Demandanu di ricanusciunu:

"Perchè u zitellu cuncipitu l'statu di un èssimu umanu a so vita, a salute è u benessimu devanu esse protetti da liggi"

Sò dinò in favore di:

"A prubalità di a vendita di contracepzioni cù l'accultura abortivu" è "projbizzjoni di tecnulugii riproduciutu assistiti, una parte integra di quale hè a umiliazione di a dignità umana è a morte di i zitelli in i primi stadi di u sviluppu embrionario"

In ogni modu, pocu oghji dopu u secretariu di stampa di u patriarca spiega chì era solu questione d'abortu da u sistema OMC, vale à dì, pruibisce l 'aborti. Sicondu a chiesa:

"Questu sarà u primu passu à a strada à u fattu chì un tempu quì avemu da vende in una sucità chì ùn ponu micca aborti."

L'appellazione hà digià arricogghiate più di 500 000 signatura. Forse quelli di sustegnu di a pruvucatoria di l'abortu sò Grigorii Leps, Dmitry Pevtsov, Anton è Victoria Makarsky, viaghjatore Fedor Konyukhov, Oksana Fedorova, è l'ombudsman di u zappador Anna Kuznetsova è u mufti supremu di a Russia accumpagna l'iniziativa.

Inoltre, certi membri di a Càmera Pubblica di Russia permettenu cunsiderazione di u prughjettu di lege nantu à a pruibitu di l'aborti in Russia in u 2016.

Cusì, se a liggi annantu à a pruibita di l'abortu in 2016 hè stata ad annulata è intrinu u forze, ùn solu l'aborti, ma ancu di e pattuloni abortivi, è u prucedimentu di IVF seranu pruibuti.

In ogni casu, l'efficacezione di questa misura hè assai dubbosa.

Esperienze di l'URSS

Pensemu chì dapoi u 1936 in l'aborti di l'URSS hà digià statu pruibitu. Sta misura hà causatu un augmentu enorme di a mortalità è di a invalidità di a donna, per via di u trattamentu di e donne à l'agghiuncenti suttastanti è ogni tipu di curande, è ancu pruvate d'interrompe l'embarrassi nantu à elli. Inoltre, ci hè statu un intensu aumentu di a quantità di murders of children under one year of their own mothers.

In u 1955, a prute era abolita, è a morte di e donne è di i culminati eranu brusgiate.

Per una clarità più grande, abbandunate l'Esperienza di i paesi induve l'aborti sò ancu pruibuti, è avemu da cuntà i stori reale di e donne.

Savita Khalappanavar - vittima di "difendenti di vita" (Irlanda)

Savita Khalappanavar, di 31 anni di età, hà visu in Irlanda, in a cità di Galway, è hà travagliatu com'è dentista. Quandu in u 2012 a donna hà sappiutu ch'ella era fatta, a so giòia era senza limitata. Ella è u so maritu, Pravin, vuleva avè una grande famiglia è parechji zitelli. Savita hà stata riesce u nascita di u primu zitellu è, di sicuru, ùn pensate micca di qualcosa abortu.

U 21 di uttùviru 2012, à a 18ª simana di gravidanza, a donna cunvinta di u pienu insupportabile in u so spalle. U me maritu hà pigliatu à l'uspidale. Dopu a saviorna Savita, u duttore diagnòscenu cù un spegamentu spontaniu prolongatu. Dice à a donna desdegada chì u so zitellu ùn era micca fattibili è cunmofatu.

Savita era assai illu, si sdruca a frebba, era in constantemente malà. A donna sintia cusì tremanti, è ancu di l'acqua cumincià à flussu da ella. Hà dumandatu à u duttore à avè u so avversu, chì a salvà di cuntrazione di sangue è di sepsis. In ogni casu, i medichi neguzionaru categurichi, riguardu à u fattu chì u fugliu listessa u latru di u core, è abortannu hè un criminu.

Savita murìu nanzu una settimana. Tuttu stu tempu ella, u so maritu è ​​i paisani dumannò à i medichi per salverà a so vita è avè avutu, ma i medichi si riittò solu è spedizione educativamenti à i parenti grieving chì "l'Irlanda hè un paisi cattolicu", è tali azzioni à u so territoriu sò pruibiti. Quandu u so sambbateddu Savita disse à l'infermiera chì era indiana, è in India hà avutu avutu u avversu, a nurse responde ch'ellu era impositu in l'Irlanda Catolica.

U 24 di uttùviru, Savita hà suffertu avere un averebbe. Malgradu u fattu chì hà subitu subitu una operazione per sguassà i ristretti in u fetu, a donna ùn pudia esse salvata - u corpu hà iniziatu u prucessu infjammatori da l'infezzione chì avia indiatu in u sangue. A nuttata di u 28 di uttobre, Savita hè mortu. In l'ultimi momenti di a so vita, u so maritu era vicinu à ella è si tenia a manu di a so sposa.

Quandu, dopu a so morte, tutti i documenti medichi foru publicati, Pravin hà scunvatu chì tutte e prucessi, injections and procedures necessarisi di u mèdicu si sò rializati solu à a dumanda di a so mòglia. Sembra chì i medichi ùn anu interessatu in a so vita à tuttu. Eranu assai preoccupati di a vita di u fetu, chì in ogni casu ùn pò micca surviglià.

A morte di Savita hà causatu un criticu pubblicu enormu è un rivolve di rallies in Irlanda.

***

In l'Irlanda, l'avversu hè permessu solu se a vita (micca a salute!) Da a mamma hè sottu à minaccia. Ma a ligna trà a minaccia di vita è a minaccia à a salute ùn sò micca sempre cunsideratu. Finu finu à pocu tempu, i medichi ùn eranu micca infurmazioni sbagliati, in quale casu, hè pussibule di fà l'operazione è in quale hè impussibile, perchè raramente anu decisu nantu à l'abortu per timore di prucessi legali. Solu doppu a morti di Savita, ci anu cambiatu xi mutazioni in a liggi esistenti.

A prutizzioni di l'abortu in Irlanda hà permèttenu à u fattu chì e donne irlandese scumpressinu u gravidenza in l'esteru. Sti viaghju sò ufficialamenti permessi. Cusì, in u 2011, più di 4 000 donne irlandese anu avutu un abortu in u Regnu Unitu.

Jandira Dos Santos Cruz - vittima di un avortamentu sottupostu (Brazil)

Zhandira Dos Santos Cruz, di 27 anni di età, una mamma divorciata di dui nichi 12 è 9 anni, decide di abortuzza per causa di prublemi finanziarii. A donna era in una situazione desesperada. Per via di u gravidenza, puderia perderà u so postu, è cù u babbu di u zitellu ùn hè più mantenitu una relazione. Un amicu li dete una carta di una clinica suttoplana, induve solu u numaru di telèfonu hè statu indicatu. A donna hà chjamatu u numiru è accunsenu à un abortu. Per l'operazione per aduprà, hà avutu ripigghialla tutte l'economie - $ 2000.

U 26 di austu 2014, u prima maritu di Zhandira à a so dumanda pigliò a donna à a bus stop, induve ella è uni pochi altri figlioli anu dettagli un carrozza bianca. U cunnuttore di u vittura, a donna, disse à u so maritu chì ellu pudia riesce u Zhandir u listessu ghjornu in listessa strada. Dopu qualchì momentu l'omu hà ricevutu un missaghju di teste da a so ex-moglie: "Danu mi dumandate à dì di firmà u telefunu. I'm terrified. Pricate per mè! "Pruvò per cuntattà à Zhandira, ma u so telefunu avianu statu stati off line.

Zhandir ùn turnava più à u locu chjamatu. I so familiari anu da a pulizzia.

Uni pochi ghjorni dopu, u corpu chjardu di donna cun dettu ed è ponti remessi à i denti si truvò in u troncu di un caru abbandunatu.

Durante a storia, una banda sana implicata in l'aborti cunclusu era persa. Ci hè vultatu chì a persona chì hà realizatu a splutazioni di u Zhandire avia falsi documenti medichi è ùn avianu micca u dirittu di participà à l'attività medica.

A donna murìu com'è u risultatu di l'abortu, è a gang anu pruvatu à amparà e traccia di u delittu in una manera cusì monstruosa.

***

In u Brasil, l'avversu hè permessu solu se a vita di a mamma hè a minacciata o a cuncepzione successe com'è u risultatu di a violazione. In issu rispettu, i clinici clandistini prumpiranu in u paese, induve e donne si sò aborti per u big money, spessu in sanatorii. Sicondu u Sistema Naziunale di Salute di u Brasili, 250 000 donne chì sperienze di prublemi di salute dopu l'aborti ilittroni annantu à i visitati. E a stampa dice chì ogni dui ghjorni per via di un operatu illegale, una donna morire.

Bernardo Gallardo - una donna chì adopiglia i babelli mortu (Chili)

Bernard Gallardo nasciu in u 1959 in Cile. À l'età di 16 una picciotta era rapitu da un vicinu. Prudutti hà avvistu chì era fatta, è hà da esse da a so famiglia, chì ùn avia micca aiutà "aiutà a so figliola in l'ardesia". Fortunatamente, Bernard avia amici fideli chì anu aiutu à surviglià. A zitella hà dettu nascita à a so figliola Francisca, ma dopu nativu difficili era sempre sterile. A donna dici:

"Dopu ch'ella fu stupidatu, sò furtunatu per esse capace di passà, gràzia à u sustegnu di l'amichi. Se i sò stati sfurtunati, averaghju bisognu di listessa manera chì e donne chì abbandunavanu i so figlioli.

Cù a so figliola, Bernard era assai vicinu. Francis hà criscenu, si maritò cun francesu è andò in Parighji. A l'età di 40 anni, hà maritatu cù Bernard. Cù u so maritu adoptenu dui picciotti.

Una matina, 4 aprile 2003, Bernarda liggissi u ghjurnale. Un accordu di cursa in i so ochji: "Un criminale terrible: un zitaghju nascitoghju hè ghjucatu à u basgiu". Bernard hà tuccatu questu cunnessu cù a picciuttedda. A questu momentu idda era in u prucessu di adoptenze u zitellu, è pensendu chì a donna morta pudia esse a so figliola, se a so mamma ùn l'avia micca lasciata in a spalle.

In Cile, i zitelli dispreservati sò classificate cum'è umanu umanu è dispunibule cù l'altru uruguaintali.

Bernard hà decisu d'intarrà u zitellu cum'è un umanu. Ùn hè micca piacevule: di purtà à a ragazza a terra, hà pigliatu una cinta burocratica longa, è Bernard hà avutu adopri un zitellu per preparà un funerale, realizatu u 24 d'uttore. Circa 500 persone assistendu l'ceremonia. Little Aurora - cusì Bernard hà chjamatu a zitella - hè statu sipunttu in un casottu biancu.

U ghjornu dopu, un altru picciriddu hè stata truvata in u basgiu, sta volta un picciottu. Una autopsia dimustrò chì u babbu era affucatu in u pacchettu in quale hè statu posta. A so morti era dulurusa. Bernardu adoptenu, è poi ancu sottumessu u zitellu, chjamatu Manuel.

Dopu hà aduttatu è tracciau trè zitelli più: Kristabal, Victor è Margarita.

Ella spessu si visita a fossa di i zitelli, è ancu guverna un travagliu di prupagiu attivu, allughjendu spedizioni per l'invintà micca di spuglià i zitelli à u muvillariu.

À u stessu tempu, Bernada capisce chì e zicchini chì tiravanu i so babys in a buccia, spieghenu cusì cusì dì chì ùn anu micca sceltu.

Eccu i ghjovani ghjente chì anu stati vitturati. Sì si sò abbuffati da un babbu è u patrufanu, anu teme dalli. Spessu u rapist hè u solu membru di a famiglia chì guadagna soldi.

Una altra raggiuni hè a puvirtà. Parechje famiglie in u Chile vive sottu u livellu di miseria è ùn puderebbenu micca nutitu un altru figliolu.

***

Finu finu à pocu tempu, a ligislatura chilena nantu à l'abortu era unu di i più strinenti in u mondu. L 'abortu hè statu pruibita in tuttu. In ogni casu, una situazione finanziaria difficile è e cundizzioni suciali difficili pusiteghjani i donni in l'operazione clandestina. Finu à 120 000 donne à un annu usavanu i servizii di e macelleria. Un quartier d'elli dopu andonu in i sughjetti publicu per restaurà a so salute. Sicondu statistiche ufficiale, circa 10 zitelli di mortu sò annunziati annantu à u dumperu, ma la figura vera pò esse più maiori.

Storia di Polina (Polònia)

Polina, di 14 anni, divintò incinta per via di a violazione. Ella è a mamma hà dicisu à un abortu. U fiscale di distrettu publicò un permessu per l'operazione (a lege polacca permette l'abortu si u gravidenza ghjucce com'è u risultatu di a violazione). A zitella è a so mamma passonu à l'uspidale in Lublin. Inoltre, u duttore, un "bonu Catòlicu", hà iniziatu à disuadore di l'operazione in ogni modu possibbili è invitò un sacerdotu per parlar cù a picciotta. Pauline è a so mamma cuntinuonu à insistè à un abortu. Comu u risultatu, l'ospitale rifiutò à "cumprà un piccatu" è, inoltri, pubblicatu un libbru ufficiale nantu à questa materia in u so situ web. L'histoire stete in i ghjurnali. I ghjurnalisti è attivisti di l'organizzazioni pro-elite inizenu à terrurizà a chjesa per chjave.

A mamma pigliò a so figliola à Varsavia, alluntanatu da stu pubblicu. Ma ancu in u sputeru di Varsavia, a zitella ùn vulia micca avete un avversu. E à a porta di l'uspidale, Polina era già aspittendu una folla di prolayfers furious. Li dumandonu chì a zitella abbandunà u abortu, è ancu chjamatu a polizia. U zitellu pachistone era sughjettu à molte ghjorni d'interrogatori. Un sacerdotale Lublin vinni ancu à a pulizzia, chì dichjarò chì Polina hà presuntamente micca vulutu disperse da u gravidenza, ma a mamma insistia à l'abortu. In u risultatu, a mamma era ristretta in i diritti parenti, è Pauline hè stata colapita in un allughju per i minori, induve hè stata privata di un telefunu è permessa di cumunicà solu cun un psicologu è un prete.

Per via di l'indicazione "nantu à a manera verita", a zitella anu un purgazione, è era ingressu.

U risultatu, a mamma di Polina anu sappiutu à piglià e so figliole per avè un avversu. Quand'elli si ne turnonu in a so cità nativa, tutti avianu cuntinutu di u so "crime". "Boni fugliati" anu cravedu per u sangue e dumandonu un casu criminali contra i paisani di Polina.

***

Sicondu l'infurmazioni micca ufficiali, Pulonia anu una reta sottu di clini i clandistini induve e donne pò avè un avversu. Anch'elli andà ancu per interrompe l'embarrassi in l'Ucrania e Bielorussia vicinu è cumprà pillette abortu cumminenti.

Storia di Beatrice (El Salvador)

In 2013, una corte in El Salvador hà pruibita una donna di 22 anni, Beatriz, di avè un avortu. Una ghjovana donna suffreva da u Lupu è una malatia di rinite seriu, u risicu di a so morte mentre mantene a so gravazione era assai alta. Inoltre, nantu à a 26 simana u fissu fù diagnosticatu d'anencefalia, una malatìa in a quale ùn ci hè micca parte di u moveru è chì face u fetu insostenibile.

A mèttru attentiu Beatrice è u Ministeriu di Salute avivanu a dumanda di a donna per l'abortu. In ogni casu, u tribunale hà cunsideratu chì "i diritti di a mamma ùn pò micca esse cunsideratu cumerciali in relazione à i diritti di u nascita o vice versa. Per prutezzione di u dirittu à a vita da u mumentu di cuncepimentu, una sana sullivazione di l'abortu hè in forza ".

A decisione di u tribunale hà causatu una onda di protesta è di manifestazioni. L'attivisti vinianu à l'edifici di a Corte Suprema cun cartelluna "pigliate u to rosariu da i nostri ovari".

Beatrice avia una cesareana. U picciriddu murìu 5 ori dopu da l'operazione. Beatrice stessu era capaci di ricuperà è esse rimbughiatu da l'uspidale.

***

In El Salvador, l'avversu hè pruibitu in ogni circustanza è hè assuciatu da l'assassiniu. Parechji donne "agitava" u veru (finu à 30 anni) per questu crimu. Inoltre, i medichi severi ùn impediscenu micca a donna da aiuta per interrompu l'embarrassatu. U disgraziatu turnate in clini i clandistini induve l'operazioni sò fatti in cundizioni sanitariu, o pruvate à fà l'aborti nantu à i so propri hangers, vernici metalli è fertilizzanti pumini. Dopu tali "avvisu", e donne sò stati purtati à i sughjetti di a cità, induve i medichi "spedinu" à a so polizia.

Sicura, l'avversu hè u male. Ma i stori cose è i fatti nutanu chì ùn esiste micca bundanza per abortu. Pò dassi chì hè necessariu purtà u prugettu cù l'avordu per altri metudi, cumu l'aumentu di cuncessione per i zitelli, creazione di cundizioni cumunu per a so educazione è i prugrammi per supportu materiali di i matri singuli?