Cumu apre a rapidità a tola di multiplicazione?

Avè vultatu à l'scola, i zitelli partenanu per riceve un grande flussu di nova infurmazione, chì avaranu cose. Ùn sò micca tutti l'uggetti chì sò datu per quessa nè facilmente facilmente. Una di e difficultà chì i genitori face sò a table di multiplicazione. Ùn sò micca tutti i zitelli puderà ricurdà da questu causa di i so caratteristiche individuale. Avemu da spiegà cumu ghjustìzia à un ziteddu apprendre a tabella di multiplicazione in stu articulu.

Ogni ziteddu hè individuali - questu hè u primu ghjornu chì i genitori chì anu stati facenu cun una difficiulazione solu deve ricurdà. L'incapacità di u zitellu à apre studià facilmente a tavola di multiplicazione ùn deve esse cunsideratu cum'è un prublema. Simply, u sistema di furmazione ùn hè micca creatu per un accordu ndividuali. È se u zitellu ùn pò mancu apprezzà mentri tutte e figuri di a tavula, ellu hà un tipu emutivu o imaginativu di memoria. Fate dinò, pudete di decisà quantu faciule hè perchè u vostru figliolu à amparà a tabella di multiplicazione.

Tabella di multiplicazione mudificate

Unu di i modi faciuli di amparà a tabella di multiplicazione hè di compilà u tavu stessu. Quandu avete u bisognu, pudete purtà caratteri vacanti cù u zitellu. Per principià, vi pò piglià i figghi di u zitellu simplici è cumprendi. Avete bisognu cù una multiplicazione per una.

A figura prublema, quandu hà bisognu à multiplicà u restu, serà 10. U zitellu spiegà chì u principiu di multiplicazione hè uguali cumu di l'unità, solu un 0 hè aghjuntu à a risposta.

In seguente pudemu cunsiderà a tabella di multiplicazione da 2, hè datu à i zitelli faciule, postu chì à a figura multiplicata da 2, aghjustate un altru unu di u listessu. Per esempiu, "3x2 = 3 + 3".

Cù una figura di novi, u zitellu pò esse spiegatu cum'è secondu: da u numeru finali, multiplicendu a figura da 10 avissiru esse tatuata. Per esempiu, "9x4 = 10x4-4 = 36".

Dopu à e risposte in a tavula cù i numeri numinati sò scritti, puderete sguassà e so risposte cù u markatore da e leie restu.

Perchè u primu ghjornu, u zitellu avarà bastatu di questa informazione. U ghjornu dopu, u materialu duverà esse ripetuttu è aghjunghje parechje più più di più, avè cuminciatu cù a più simplice, per esempiu, cù u numeru 5. Cumu pudete caminari cù u zitellu in ecu di a tola: 1x1 = 1, 2x2 = 4 ... 5x5 = 25, 6x6 = 36 è Etc. Molti di sti erbelli sò fà ricurdati, chì i risposti sò cunsunanti cù i numeri chì sò multiplicate.

Per apprezzà a table, u zitellu puderà bisognu à una settimana.

Game

Per amparà a tabella di multiplicazione per un zitellu sarà facilitu, se imaginate tuttu com un jocu.

U ghjocu ponu esse un set di carte cù esempi predefiniti è e risposti chì deve esse sceltu. Per a risposta bellu, u zitellu pò dà una carta.

Se u zitellu hè una memorizazione assai sviluppata per l'imaghjini, ponu associà ogni chjappu cù un ughjettu o animale simili è inventate una storia. Per esse l'attività, una imaginazione richia ùn deve esse solu per u zitellu, ma ancu per i genitori. Per esempiu, 2 - cignu, 3 - cori, 6 - casa. A storia pò st'omu cum'è questu: "Cignu (2) natò in u lavu è truvò u cori (3). Hà veramenti lu piaciu, è u purtonu à a so casa (6). U figliolu cun un tipu figurativu di memorizazione sò assai facilmente datu e l'associazioni.

Poesia

Un altru modu veloce per aiutà à un ziteddu apprendre a tabella di multiplicazione pò esse poesia. Questa opzione hè adattata solu per i zitelli chì memorizanu e versi sò datu simpliciamente. I poeimi pò vede un pocu riderme, ma a causa di rimi, i zitelli anu da ricurdà.

Per esempiu:

"Cinque cinque à vinticinche,

Partìimu in ghjiru à l'ortu per piglià un passaghju.

Cinque sei è trent'anni,

Fratello e sorella.

Cinque septimu trenta cinque,

E cuminciaru à rumpiri di branchi.

Cinque ottu hè quaranta,

U viddadoru vinia per elli.

Cinque nuvu novu quarantina,

Sè vo vulete.

Cinque dece à cinquanta,

Ùn averaghju micca u ghjornu in u giardinu.

I paisani deve ricordà chì sola pacienza è a capacità di truvà un accostu di u zitellu pudete aiutà à domanu un novu sapè.