U shock cardiogénico hè una emergenza

U scucchamiento cardiogénico hè un fallimentu ventriculare agutu cù una scuperta diminuta in a funzione contratile di u core è, in cunsultazione, una diminuzione di a pressione di sangue è insufficient supply sangue in l'organi. A maiò parte di u scontu cardioggene si sviluppeghja cum'è una complicazione di l'infartamentu di i miocardi è in a maiò parte di i cunduti porta à morte.

Causes di scontu cardiogene

Frà i pruvucanti distinguiscenu:

Tipi di scossa cardiogene

In a medicina, hè chjaru di distinguishà trè forme di scossa cardiogènica: riflesse, veru scontu cardiogene è arrhythmic:

  1. Reflex. Hè a forma a più ligera, chì, com'è regula, hè causata micca da u danu estensivu à u miocardiu, ma da una diminuzione di a pressione di sangue da u sindromu di u sintimentu severu. Cù u sughjettu puntualmenti di u dulore, avè pronostia hè pocu favorevule.
  2. Un veru scontu cardiogene. Hè scrittu cù attaccamentu abbastanti. In casu chì u 40% o più di u cori hè necroticu, a rata di mortalità hè vicinu à u 100%.
  3. Arrhythmic shock. Sviluppeghja da una takikardia ventricle aguda o radatradiarite aguda. I Disorders of supply of blood are associated with a change in the frequency of contractions of heart and after the normalization of their rhythm, the simplicitati di scossa sò spessu.

Sintomi clinichi è di diagnosi di scontu cardiogene

Frà quì sò:

Sì u paciistu hà simbultamenti di scucchicamentu cardioggicu, i medichi a valute a gravità di questi sintomi, misuranu a pressione arteriale è di pulse, ritmu cardiavule è evaluate l'indiquenza cardiaca. I seguenti procedimi sò ancu utilizati per stabilisce a causa precisa è a zona affettata:

  1. Elettrocardiogramu - per stabilisce l'urganisimu è u locu di l'infartatu, a so prufundità è a grande quantità.
  2. Ultrasoundu di u cori - aiuta à evaluà a quantità di dannu, per determinà a quantità di sangue vultisatu da u cori in l'aorta, per esse di quale di u dipartimentu di u coru hà suffertu.
  3. L'angiogramia hè un metudu di cuntrastu di ragiunamentu di i navi d'esaminazioni, in chì un agentu di cuntrastu hè injectatu in l'arteria femorale. Stu scrutine si esse realizatu si i trattamenti cirtuvii di trattamentu sò pussibuli.

Trattamentu di scontu cardiogene

U trattamentu di sta maladie hè realizatu solu in a unità di curingu intensivu di l'uspidale. E misure di urgenza per u scontu cardiogene sò destinati à crescenu a pressione di sangue è a nurmalizazione di u prucessu di sangue di l'organi vitali.

E misure generale:

  1. Anesthesia. Hè particulari, impurtante in a forma riflittiva di shock.
  2. Oxygenotherapy. Utilizazione di una maschera d'ossigenu per impediscenu l'ingrossu di l'ossigenu di u core.
  3. Terapia trombolitica. L'amministrazione intravenosa di drogi à migliurà a circulazioni di sangue è impedisce a furmazione di coati di sangue.
  4. Terapi sustenale. L'amministrazione intravinosa di drogi cun potassi è magnesiu per migliurà a nutrimenti di u musculu di u cori.
  5. Stimulation. L'intruduzioni di droghe chì stimulanate a riduzioni di u musculu di u cori.

U trattamentu di scucchicamentu cardiogene hè necessariu di cumpagnia di monitorizà l'attività di l'organi vitale:

  1. U monitor cardiacu.
  2. Medizione regulare di pressione è ritmu cardiavulu.
  3. Stallà un cateteru urinariu per evaluà a funzioni di rimanniu.

Dopu piglià e primurai primurose, u trattamentu più indeterminatu secondu u tipu è a severità di a cundizione di u paci, è pò esse cirtezze è cunservatore.