Marito di Natalia Oreiro

Parechji cunniscenu a popularista uriggiana uriggiana Natalia Oreiro nantu à a serie "Wild Angel", in quantu films com'è "Cleopatra", "Guerra di Gymnasiums", "My First Wedding", "Solu Ti", "In the Tango" è assai altri. A biografie di l'attrice ùn hè micca notuve, è oghje Natàlia Oreiro è u so maritu suscitonu un figliu cumminciu è sperenu chì avarà più figlioli. A stu momentu Natalia Oreiro hè maritata à Ricardo Mollio.

Carrera di Natalia Oreiro è u matrimoniu cù un musicista di roccia

Cumpagnia di carriera Oreiro hè principiatu in u 1992. Allora vincìu un concorsu di bellezza in Montevideo. Dapoi 1994, l'attrìzia principiò per riceve rolli in a serie, ma u successu veru è a ricunniscenza per ella vinia solu in 1997 dopu à filmar in a series "The Rich and Famous". U successu più numeru per Oreiro fu lu rolu di Milagros in a serie di television series "Wild Angel". Certu, cù l'apparenza di a fama intornu à a celebrity, hà accuminciatu a spin anniversarii envidiable. Da i numeri di fanali ùn anu micca esse liberatu.

In u 2001, in un party d'amici, Natalia si cun un omu chic, attore, musicista è ancu u capu di u gruppu rock Divididos Ricardo Mollo. L'attrice hè stata assicurata a repetitu ch'ella era immediata di u so soru. Questa reunione servia cum'è l'iniziu di a so passioni, è più impurtanti, a durata è forte. A festa di celebrità era modesta è secreta, è u publicu hà sappiutu cuncernà annantu à l'eventu chì hè accadutu sulu quarchi ghjorni dopu. In u 2012, Oreiro è Mollo hà turnatu in genitori. Avianu un figliolu, chjamatu Merlin. Ora Natalia Oreiro è u so maritu è ​​u zitellu impastanu assai tempu, anche spessu i viandante di u cantante.

Leghje ancu

Lu maritu di Natalia Oreiro hè assai sensible à u so figliolu, anche u fattu chì ellu hà avà trè figlioli. Ricivianu avia stato distinatu di l'attrice Erica Garcia, chì l'avia datu dui figghi. In u futuru, una pratiche forte di famiglia di avè più figlioli. Quale sape, forsi avereti videmu cumu Natalia Oreiro è u so maritu è ​​i zitelli spetta à a so grande famiglia .