Avicci, DiCaprio è altre persiane assistendu a cena in supportu di Hillary Clinton

In i Stati Uniti, a crescita elezzione hè in u centru maghju, per quessa ùn hè micca maraviglia chì a famosa famiglia di ricche in America è pruvate à megliu per aiutà i so favori. Questa ora si facia cunnisciutu da a stampa chì Harvey Weinstein è a so moglia, a designer Georgina Chapman, hà urganizatu una scontru trà Hillary Clinton è u so elettu electoratu in a so luxosa mansarda di Manhattan per rinfurzà u "Hillary Victory Fund".

L'avvenimentu era statu visitatu da assai stiddi

U primu di prisintà davanti à i cammari di u fotografu era u famosu attore Leonardo DiCaprio. È ùn hè micca surprisante, perchè ellu hà dettu ancu parechje volte chì u prugramma puliticu di Clinton hè simpaticu per ellu. À a sera l'omu hè ghjuntu in un vestitu tutale astutu, una camma bianca è una corbula.

U sicilianu secondariatu in a casa di Harvey Weinstein era Jennifer Lopez. Paparazzi subitu immediatamenti hà attentatu à u fattu chì a donna ùn si senti micca assai còmodu, ma a culpa per tuttu era bello calzature cù grossi tacchi chì eranu troppu grande per ella. In più di a attore legendaria è di u cantanti, ci hè statu un incidentu chì ùn passava in bigtoni. Durante u passaghju da a porta di a casa di u produtore di film à u so caru, Lopez hà chjaramente esse innecessariu. À questu avvene hà purtatu una bella farina di pezzu cù un oliu, chì hè sia per esse chjucu per esse chjucu o Ghjè cun maiò. Quandu u cantante paced, u vestitu hè stata constantemente apertu abbicutu, esse l'omi bianchi per a spezzione publica.

L'attore Matthew Broderick hè ghjuntu nantu à a sera cù a so mòglia Sarah Jessica Parker. L'omu portava un stravutu rigalu grisu, una cammisa bianca è un corpu verde. Questu elementu di u vestitariu era cumparatu à u culore di u vestitu di u so cumpagnu. Sarah era vistutu di una bedda vistita di robba bi capo cù una falda in u doblegu. L'imaghjera era cumplementata da culori verdi brillanti cun tacchi alti.

In più di elli, pudete vede u businessman Beetni Frankel, chì hè ghjuntu à l'eventu in una generale negra, l'scrittista Martha Stewart, chì porta i pantaloni beige è una capanna negra per a sera, u designer Vera Wong, chì hè apparevutu à cena in un vistitu tutale di blu blu è, sicuru, Hillary Clinton. U puliticu di 68 anni hà vistutu bè semplice: in i pantaloni nìuri è una chjappie longa in biancu è biancu.

Leghje ancu

Trump hè micca un avversu di Clinton

A fini di maghju, a Cummissioni Elettorali Federale di l'Uttumaria pubblicò un rapportu in u quale u figura di i fondi di i candidati presidenziale annunziate nantu à i so fondi. In u dirittu di Donald Trump fu 1.3 million di dollars, mentri Hillary Clinton avia 42 milioni. Dopu dà una diffarenza impressiunanti, Trump hà dicisu di seguità a stessa strada cum'è u so avicutu - per organizà rinuvisioni è poilitati di carità, à quale a ghjente donate soldi. Per 10 ghjorni di sta pratica, u montu nantu à a ricordia di Donald hà cultivatu quasi 8 volte, ma hè sempre assai distanti da Hillary Clinton.