Lobiu da i fasgioli in georgiano

U Lobiu in u georgianu hè preparatu da i fasgioli cù l'aghjunzione di greens è d'altri ingredienti, secunnu una ricetta specifica. Ci hè parechje scelta per questu platu, oghje l'avemu centrale solu nantu à quelli di elli.

Ricerca di ricetta classica di fagiolo russa in georgiano

Ingredients:

Preparazione

Cusì, i fasgi secchi sò sbagliati, spedinu acqua friddi è si almenu sette ghjornu per inchinu. Fate chì i fasgiuli cù u soffrenu in u voluminu è assorbanu l'acqua, perchè manghjà in i fasgioli cun u maritu.

Scappavu l'acqua veduta da i fasgioli inchati, rinfriscà i grani, fate mette in una puchina, pour à l'acqua purificata, perchè ùn cose sola u cuntenutu, è poni nantu à u focu. Demu un bollu, reduce l'intensità di u focu à u minimu, cogliu u cuntinuu cù una cupirtella è mantene e fasgiuli finu à cunsiste. In mediu, questu quì hè duvutu una ora è ura. Cinque minuti prima di a fine di u prucessu di coccia, i fasoli sò aghjuntu à u gustu.

Avà avemu purcidutu ne finamente finamente chiatti zappagini, se vulete, ciuvuli è passate i pratichi in una padedda o pienza finu à ch'ella sia. Avà pozzu metà a sume totale di fasgioli ch'hali in a panetta. U restu di u fasgiolu hè fatta cun un tolstalk è dinò à u restu di i cumpunenti. Scorè in una piccula parte di u calchissimu, in u quali erani cocculati i pezzi, aghjunghje l'aghjunzu di tomate, una piccula salsa di turmericu, u salinu è a pepite, è dete a piacè fassi un focu per trenta minuti.

In cunclusioni, aghjustemu u verni prunevule è finamente finamente chileddi di cilantro, tagliilla, aneto è albahaca, alla scorciata è picca, adzhika, pepite di terra, se ne necessariu un pocu più di salinu, mistu, seguitamu per cinque minuti minuti, è sguassate da u calore.

Daginu à u lobiu per u brew per quinze minuti è pò serve.

Receta lobio da beans verdi in stili georgiani

Ingredients:

Preparazione

Lavore in fiancu i fasgioli è a cudžea verde è permette sopra l'acqua. Avà tagliate u fasciu nantu à fragments circa dui centimetri in talla, è ciuciate a cipolla verde è aghjunghje tuttu à un containeru separatu. Staggiani a massa verde con sal, pimenta negra moltu è cunglite.

In una padedda cù un fundu spichidu ou in una punga dissolve a mantova, fate fagioli cù cipudine e marroni, afficciannu, duranti parechji minuti. Aghjunghjite à a padedda pienu prustituta solu, ciorba fresca fresca secca, tavola è albahaca, cogliu u cuntinuu cù una tapa è mette sottu à a tapa nantu à u focu finu à chì i fasgioli sò pronti.

In un pezzu separatu, vendu u ova cù salinu è pimentu moltu finu à u lettu è viaghja in a padedda cù fagioli è greens. In a massa di u ovu, pudete ancu aghjunghje spices è spices à u vostru gustu. Agitate cusì currettamente cusì chì i ova sò imbastuti in bocca, sguassati da u focu è pò serve, decorate cù rami di verdura fresca.