Prugna per i zitelli sottu un annu

U momentu chì un zitellu traspende da u latte maternelle o una mischju à l'alimentariu adulti hè assai impurtante. Hè essiri pianu graduali, perchè chì u sistema digestivu di u zitellu hà du tempu d'aghjurnà da l'alimentu digeribule è omoogenu à un alimentu più duro è brutale. Per avè u picciottu a prima parte di l'alimentariu urdinatore cù u latti hè chjamatu un attrachju. Sutta sottu sò in furore verdura, frutti, carne, pisci è, sopratuttu, mingau.

Prugna hè un pianu utile è nutrizzioni per i zitelli. Sò una di e funzione principali di e prutezione vegetale, u vitamina gruppu è i minerali. Finu à un annu di pisci per i zitelli hè assai impurtante cum'è parte di a dieta di u ghjornu.

Quandu un zitellu ponnu furnisce?

Lure per i zitelli à l'annu, cumprese i porvette, deve stabilisce un pediatre. Iddu vi diciarà cum'è quandu pudete introdittà di pisci in a dieta, è quale. Dipende di e carattaristichi di u sviluppu di u so zitellu: quantu ellu guadagnà u pesu, s'ellu i so indicescenu rispettu à normi, se ci sò qualunque prublemi cù a digestioni.

L'alimentazione di pisci di u babu accumenza à sei mesi, più o più un mesi. Comu u primu suppulu, latte hè spessu prescritto per i zitelli, chì, per qualchì propriu, ùn anu micca penevule. Se u zitellu sanu è ben nutatu, u so primu attrae hè diventatu un purcellu d'una sola cumpunenti, seguitu da 1-2 mesi dopu seguitatu patevulite.

Eccu eseguisce a ricanusioni di u vostru pediatricu è ùn impastanu e cose. I platti novi in ​​lure - hè un tipu di teste per u sistema digestivu di u zitellu. Sò deve esse presentatu solu quandu u corpu hè prontu à accettà.

Comu coceranu è furnisce guadagnu à un zitellu?

U vucciu di babbu venenu in:

Hè desirabili chì a prugna per i zitelli per un annu eranu libri di latti, postu chì u latti di vacca secca in u latte latte hè dura per digià pè i zitelli. Inoltre, per un messe tali u zitellu possa una allergia. Ma à u stessu tempu, una farina per un zitellu pò esse fatta nantu à u liceu esprimintu o nantu à a basa di una formula di latte.

Per u primu menzu cumplementariu è ancu se u vostru figliolu hè allergicu, sceglie u cereale di glutine (scherzu, corn, rice). Prugne finitu, chì sò venduti in i stanzi, sò una opcione accerta. Sò più adattati per una età specifica di u zitellu, anu una uniformità uniforme, ùn es necessariu di coccia. Inoltre, sò inoltrimente ingarnatu cù vitamini e minerali. Hè per quessa i medichi modernu recettanu i zitelli per a produzzione industriale.

U scopu principale di l'alimentariu cumplementariu hè di primu acquaintu u zitellu cù l'alimentariu d'adulti, è da introdiscerà gradualmentamente in a dieta, sustituì in tuttu l'ambrata o l'alimenta artificiale. Per questu causa, u zitellu deve esse datu una cullette da una cullette, è micca di una buttiglia. Grazie à l'alimentazione, u zitellu s'appriva à una nova cunsistenza di l'alimenta. Inoltre, l'alimentu hè trattu enzimaticu cù saliva è più faciule à digià da u stomacu. U cereali di u liquidu per i zitelli sottu un annu, chì "alimentatu" in buttigli, hè assurvatu perchè precu, pois l'alimentu hè troppu pocu tempu hè in a cavità orali è micca sottuponutu trattamentu di saliva. Perchè u so fogghiu per l'alimenti cumplementari, cumpresa per a notte (sughjornu di l'alimenti), dà u zitellu solu cù una cullette. A notte, u zitellu pudaranu cuntinuà à manghjà a misura o u latte materna.

Quantu deve manghjà u zitellu?

Hè dipende, prima di tuttu, nantu à l'età è u pesu di i migghiori. A mediu, da 6 à 12 mesi, l'ingaghjamentu di i cereali sò riparati da 1 colazione à 200 g. Ma ùn sia scuraggiati se u so zitellu manca assai menu di a norma, è ùn pruvate di nutreghja à a vuluntà. L'organu di u zitellu hè un sistema excelente di l'autoregulazioni, è u zitellu ùn fare mai famatu. Forsi quellu ùn hè micca bisognu di sti 200 grammi, è ellu serà assuciatu da cunservà 100 grammi di pisci. Questi normi sò assai cunnizziunati, sò iddisinificati com'è un indicatore mediu, è, finita, i zitelli sò tantu diverse!

Avvicinendu u prublema di l'alimentariu cumplementariu correlatu, è u vostru piccioccu sempre serà satisfatore è satisfecho!