Balyk da asp

L'Esperti di a pesca ùn sò interessate micca in questa tema. Ci sò assai nantu à un pruduttu cusì bellu di asp è, sicuru, pussete una idea di manera di cocilu. È per quelli chì sò stati trovanu questu pesciu per a prima volta è sò pronti à preparalli un pesce di u pezzu di veru, vi diceremu cumu degne di salinari l'asp a capricci, è anu revelatu a sutilità di a preparazione di pisci, u so secante è i matte di securitate . Perchè ghjè prisentatue duie opzioni per fà u ballu di asp, chì ognuna hè bona in u so modu è dà un risultu assolutu.

Cumu pudete fà cum'è balyk d'asp in Astrakhan - una ricetta in casa

Ingredients:

Preparazione

Per preparà un balyk da asp, hè chjaru à piglià carcassi di pisci chì pesanu micca menu di dui kilogrammi. Per principià, lavamu i pisci sottumessi l'acqua è salve da scali. Dopu à quessa, utilizendu un cutidianu sharp ou tiseiali culurante especial, fate un cut à cumdità di a so back and suecia cù u pezu cum'è un libru, sughjendu in u prucessu di l'internu, pruvatu micca di dalli, è l'osse. Arringa i filettini altra è anche agisce in acqua fridda duranti trenta minuti, dopu a quale aghjunghjemu u pezzu fora asciucatu, è andemu in salatura. In i siclii di cavalli fugliale, aghjustemu u cortu, micca cortu curretta à a pelle, è frettu l'asp anche tutti i latiti cun una saletta grande, sempre toccu tutti i posti rilibbili.

Pusitemu u pezzu in un veli di u fragilamentu o di vetru è l'abbanduneghja nantu à u largu di a frigorifera per almenu una nuttata, è un massimu per un ghjornu, dopu chì vugliemu tutti i cristalli di u salinu è immerse u filettine per una ora è mezzo di l'acqua neve, perghjemmà l'aghjurnà. Avemu pochi di pisci di l'umidità da i servitù, o un cuteddu limu chjappà è sguassate seccu, sparghje l'abdomenu fiscale in a pusizioni aperta cun l'aiutu di scuffers o spaghetti. Assicuratevi di prutezzione di e carcassi da moscas e d'autri insetti, velu cù gasa o un pappagallou faciule. Sicondu a temperatura in a stanza, per u pezzu per secca bè, farà quattru à sette ghjorni.

Dopu u laprime di u tempu, i carcassi marchiti sò disposti in u sole o impregnati à u calore è, appena chì e catene di grassu si apparenza nantu à a superficia di u balyk, a menzione di mette à a mette, l'aghjunghja in un sacchju è l'avemu da un ghjornu nantu à a cunfine di u frettu per distribuzione uniformi l'umidità. Dopu questu, pudete pruvà una balyk preparazione da asp.

Balyk da asp - una ricetta cù u zuccheru

Ingredients:

Preparazione

Vulete sguassà a carcassa grande di l'aspè da i scalini, tagliate da a cima da a volta è, trasfurmannu versu a cuda, cumincià per sguassà i filettini, sguassà a cresia è l'entratura in u prucessu. I filettini sò lavati, secchi, cut in fette, o saldatu sanu à u voluntariu è aghjustanu una mezcla di salinu è zuccaru granulatu, frettu à a carita di pisci in tutta a superficia. Avemu postu u pesce in un vetru adattatu o un containeru esmetu, anu spartu ancu un pocu di sali nantu à u fondu è da quì sopra, aghja pisci qualchì pesante è aghjunghje à un regimentu di un frettu per salivate. Dopu cinque à sette ghjorni, rinfriscenu l'aspè è impregnanti di cinque a sette ghjornu, cambiendu perpendiamone l'acqua à freschiu (ogni ora).

Impregnate a buchja soaked cù una spugna o napulite è ponte in un locu ventilatu per assecà è siccà un ghjornu. Prima di cunsumu, hè bisognu di mantene e pesce primu unipochi minuti à u sole per separà u grassu, è poi affucà à carta è mandi à a frizza per un ghjornu. Avà vi pudete pruvà a balyk da asp. Bon appetit!