Vacanze in Estonia

Vacanze in Estonia sò solu di una natura naziunale. Sò ufficiali è sò stabiliti da u Parlamentu. In u stessu tempu, sò assai festini funziona, chì facenu stu aspettu di a vita di a pupulazione più informale è versatili. Ma assai opùrati pò divertitu. Viaghjate à u paese, pudete avà immediatamente per vede cumu a pupulazione di Estonia rendimu a so cultura, tradizzioni è abitudini, postu chì l'attribuità principali di parechji vacanze sò costumi naziunali.

Public Holidays in Estonia

U paese hà ufficialamenti celebre 26 vacanze, a mità di quali pruponi di ghjorni off. I posti più piacevuli in Estonia sò celebrati in maiu è d'aprili. Solu in questu piriu, l'afflussu di turisti in u paese cumincianu. Questi vacanze sò celebrati in Estonia:

  1. Annu novu . Hè cilibratu cum'è in a maiò parte di i paesi l'1 ghjennaghju. Siccomu boni russi vanu in Estonia, l'annu novu cumincià à celebrà una ore prima di a battagghia di u chiming clock, sicondu u tempu russu. A festa principale di l'annu hè spartaghu è divertente.
  2. Memorial Day of Fighters di a Guerra di l'Independenza . Questa festa pò esse chjamata naziunale in Estonia. Cumu ricurdeghja à tutti l'abitanti, cumu da u 1918 è per dui anni, i so cumpatibili morse, perchè i discendenti spuntariianu l'air. In questu ghjornu, ci hè una parata, chì ghjè persunata da i Estonii in vestiti naziunali è cù una bandiera.
  3. U ghjornu di cunclusione di u Trattatu di Tartu . In u 1920, un trattatu di paci hè firmatu in Tartu trà l'Estonia è a Russia Soviètica. In quale a ricanuscia a sovereignità di a Republica d'Estonia. Questu avvene hè assai honuratu da i Estonii.
  4. Ghjornu di candele . Hè cilibatu ancu u 2 di frivaru 2 è simbulizeghja u ghjornu chì "l'invernu hè rifruitu in meza". In questu ghjornu, e donne eddu vinu o zuccaru russu per esse bella è sana in l'estiu, è l'omi face tutte e donne di a donna.
  5. Valentine's Day . Hè una festa, cum'è in tutti l'Europa hè celebrata u 14 di frivaru. In Estonia, i rigali è i fiori in questu ghjornu sò datu à tutti i volgari è amatu, è micca solu per i so cumpagnie.
  6. Independence Day of Estonia . Si celebrà u 24 di frivaru. U modu di l'indipendenza estonia era spinusa, perchè stu ghjornu hè unu di i festagichi principali in u paese.
  7. Jurnu di lingua nativa in Estonia . U 14 di marzu, i Estonii marcanu u ghjornu di a so lingua nativa. A festa hè cilibrada attivamente in i educazioni culturali, educendu in a generazione ghjovira à un amore per a lingua nativa. I turisti anu osservatu solu qualchi concerti in i chjusi principali in i cità.
  8. U ghjornu di primavera in Estonia . Eccu u primu vacanze di Mai, in Estonia. U simbulizeghja a venuta da a primavera è hè a festa più bella. In questu ghjornu in tutti i parchi sò disposti cuncorsi in archery, salti è assai più. L'avvene più impurtante hè a scelta di a Condesa di Mai, un analogicu di u concorsu di bellezza.
  9. U ghjornu di auropeu è u ghjornu di a Vittoria si celebranu . In questu ghjornu, i bandieri di a Unione Europea è Estonia sò publicati. Amma ancu avvenimenti dedicati à a Gran Guerra Patriuttiva: videndu documentari è filmografi, produzzioni teatrali, canzoni militari è assai più.
  10. U ghjornu di mamma . Hè cilibatu nantu à u seculu seculu in u maghju. A versione di u 8 di marzu, hè una festa ufficiale, in quali omi è pregnant femonza sò feliciti. Li dettu colmu è rigali.
  11. U ghjornu di a Vittoria in a battaglia di Võnnus in Estonia . U ghjornu hè dedicatu à i manifesti di u 23 di ghjennaghju di u 1919. E truppi estonii s'oposianu contru l'alimanu, perchè questa festa honre a memoria di bravure e valenti suldati.
  12. Jurnu di a ristaurazione di l'indipendenza di Estonia . Hè cilibratu u 20 di Agostu è hè dedicatu à l'avvenimentu 1991 - u colpu. Questa vacanze ùn hè micca cusì bellu, cum'è altri ghjorni fistivi. Estoniiani miseranu bandeii naziunali in e so casali, è i cuncerti sò cuntrullati in i chjusi.
  13. Estonian Day in Estonia . Questa hè una festa di u principiu di u vaghjimu, chì si celebrà u 24 d'Agostu. Hè cresce chì ghjè in quellu ghjornu chì u vaghjimu entra in u so propiu. Ancu Estonii sò sicuri ch'è l'acqua in laghi è fiuma hè moltu colda, perchè "Pärtel tira una peddi frusta in l'acqua". Questa festa hè celebrata più largamente in cità situati in più latitudini più sittintriunali.
  14. Halloween . Hè cilibratu u 31 ottobre. A sera, una prucissiò in vestiti di carnival hè dispostu in i cità. I figlioli è i adolescenti facenu maschere è andate in casi cù sacchetti. Sicondu a legenda, "forze maligni" intrì in casa per infallu dannu, ma siddu si danu un rigalu, sò inutilità.
  15. Fathers Day in Estonia . U primu domeniu in u Novembre, tutti i Papi Estonii riprisentanu felicità. Ufficialamenti, sta festa hè celebrata dapoi 1992, ma prima di parechje casi una piccula festa di famiglia hè stata organizzata in una parte di papa. Oghje sta festa hè celebrata annantu à u ghjornu di a mamma.

I vacanze in Estonia

Malgradu u fattu chì tutti i vacanzi in Estonia sò stabiliti da u Parlamentu, ci sò ancu quelli chì anu saranu tradizioni per parechji dicennii, per quessa, l'estoniiani cuntinuamu a cilibrarli:

  1. U Dia di a donna internaziunale . Ci hè cilibratu u 8 di marzu. Finu à u 1990, a festa era vacanze statale. Malgradu à u fattu chì, per più di 20 anni, ùn hè micca statu populari da a ghjente, è partiti d'otenzione di u tempu à u tempu offerta u guvernu per risolvi u so statu struitu.
  2. Walpurgis Notte . U 30 d 'aprile, i bruciati si riuniscenu per un ghjornu sabatu è esse evucatu: ballanu è cantà. Per quessa, l'estoniiani credi chì sta cità devia esse assai ruvida, perchè e forze malignite si teme è fughje. Allora, in a notte di u 30 d'aprile, u 1 di maghju, nimu ùn sono, ognunu aduprà partiti di luci, di balli, canta, porta à i carrughji cù strumenti musicali è crea assai sonu. Nun trattate di dormiri questa notte, ùn pò micca fà.
  3. U ghjornu di Yana . U 24 di ghjugnu, un ghjornu di miraculi è di custituzione era celebrata in i paesi. E raggiuni chjudaranu e coralli in i so testi è novi novi tipi di fiori è a posta in una corona, ci vole à stà mutu. In questu, a zitella deve esse a lettu. Tali «tormentimenti», a zitella pardala per u cuncepimentu di u futuru spusone, postu chì l'estretu si vende è rinfreschi a guirula di notte.
  4. Kadrin hè u ghjornu . U 25 di nuvembre hè una festa di dedicà à Kadri - a patrona di a pecura. In questu ghjornu, sicondu una tradizioni antica, i vaccini ghjovani sò stati. Inoltre, e persone caminate per e strade canteranu canti, chì vulianu ricivutu i manciari. Oghje, vistutu, vi vede a maiò i zitelli, vanu à i so casa è cantà e canti. Per elli, documenti è cicculata sò sempre preparati.

Vacanze religieuse in Estonia

A maiò parte di a pupulazione di Estonia sò largamente religiosi cattolici, e perchè i vacanze religiosi occupanu un locu impurtante in a vita di l'estoni:

  1. Epifania cattolica . Si celebrà u 6 di ghjennaghju. In questu ghjornu, una bandiera hè stata per tutte e donne, e tàvule sò stati dispunibili in i casi è l'anniversariu di Cristu hè cilibratu.
  2. U Vierhte divinu . Hè cilibratu in April à a vigilia di Pasqua. A festa hè dedicata à i ricordi di u ghjornu di a crucifixion è a morte di Ghjesù Cristu. In u tempiu passaghji di serviziu.
  3. Pasqua Caticlana . Hè cilibratu in April, u primu domu dopu a luna sera. U sicondu di Pasqua hè u luni. Hè un ghjornu off. Perchè in questu tempu in Estonia hè digià dilicatu, assai persone marchjanu nantu à i picnics o caminate in natura. I parchi sò chini di persone.
  4. U primu domu di Avventu . Questa fetta di vacanzi s'incuntra di qualchì numaru in u piriu da u 29 di nuvembri à u 3 dicembre Pò esse cunsideratu religiosu, perchè hè quellu chì, in primu, hè dedicatu à pensà à a Segunda Vendita di Ghjesù Cristu è, sicondu, hè a preparazione per u Natale. Dunque l'Avventu dura finu à u 24 dicembre.
  5. A vigiglia di Natale . In Estonia, ghjucanu u 24 di dicembre. Hè u solitu à avè un restu nantu à questu ghjornu cù l'amichi: per visità o invintà in ellu stessu. Tuttu perchè questu hè u prublemu di Natale Natale, chì ghjè accunciatu in un gruppu rigalu di famiglia.
  6. Natale Catòlicu . Per tradizione, hè celebrata u 25 di dicembre. Questa hè a festa principale religiosa, chì hè venerata ancu più di l'annu novu. In Estonia, u 26 di dicembre hè celebratu u Sicuni ghjornu di Natale. I dui ghjorni. I calli sò chini di l'atmosfera alegre è alegre, i casali sò deceta cù lumi.

Festivals

Estonia cuntenta un gran nùmmuru di festivals ufficiale, chì sò attardi in tuttu u paese. U più brillanti trà elle sò:

  1. Folklore Folkuiru di Luglio . Hè statu in Tallinn , chì attrae famose è micca assai artisti di tutta a campagna. U festa hè aggratu d'una marcia per a cità. Questa hè a festa principale in Estonia.
  2. Grilfest o "Festival di a Grill" . Unu di i festivals più ghjusti. Ci hè dura duranti parechji ghjorni, in u quali invitati sò invitati per pruvà una varietà di platti di carne in a parrilla, è fighjate puru u circondu per a cuncurrenza di coccia carni grilled.
  3. Ullesummer . Dopu à u "Grill Festival" ùn hè menu festivale più gustoso, chì hè traduciutu da l'estoniu, cum'è "Cerveza Verdi". Ci hè di 4-7 ghjorni. I ospiti di i vacanzi sò turisti è residenti lucali, ma i participanti sò biglieti è chjusi. Hè offerta visitanti à tastà a so biera, è piacevamu cumprà. Pudete ancu amparà assai affari interessanti di l'antichi furmazioni in Estonia.

In tuttu l'annu, altri festivals pò ancu esse postu chì ùn sò micca diventate una tradizione, ma già guadagnatu l'attenzione di i telespettaturi, per esempiu, u "Coffee Festival" .