Monaco - attraversu

Cosa vi vede in Monaco - questa pregunta hè dumanda da qualchissia chì hè pianificà un viaghju à unu di i paesi più chjuchi nantu à u mondu di u mondu per a prima volta. Questa tincy principedatu cù una zona di solu 1.95 km2 in u sudu di l'Europa vicinu da a fruntiera di l'Italia è di Francia vicinu à Nizza hè statua è rapprisenta 4 cità fusionati: Monaco-Ville, La Condamine, Fontvieille è Monte Carlo.

Monaco-Ville, ancu chjamatu Old Town, hè situatu in u centru di u principatu, sopra a superficie di u mare à u cima di u scogliu. A principale principale di sta parte di Monacu hè chì hè pruibitu per settitarà i straneri. U numaru di attrazioni in sta parte di u principatu di Monaccu hè impressiunanti: in una spaziu petite ci sò più di 11 monumenti architecturale è culturali.

Princely Palace di Monaco

U principale palazzu in Monaco ùn hè micca solu un monumentu storicu, hè ancu a residenza di a famiglia governante di u principatu. Visitu si pò esse solu 6 mesi à l'annu, è ancu micca micca solu - per l'excursioni sò dispunibili sulu l'appartamenti ceremunale è u museu di Napoleon, situatu in l'arta meridionale. In più di i salotti bè cù a stile chì sorpasseghja cù a so luxuranza è u lussu, i visitanti sò attrati da u cambiante di a guardia, chì si trova ogni ghjornu à 11-45 nantu à a quadra in fronte di a residenza di u prince.

Cattidrali di Monaco

A cattidrali di Monaccu era struitu in u 1875 è hè notevutariu per spalle i canoni di quelli tempi riguardanti a custruzzione di e chiese. A cuntrariu di l'altri, a cattidrali di Monaccu ùn hè ricca in stuccu è indurata, ma hè custruitu di petra bianca. Hè situatu nantu à u puntu più altu di Monaco. A catedrale era ancu u situ di l'ultimu refuggiu di i guvirnanti di Monaccu, perchè quì hè a so famosa volta di funerali. A famosa attrice Grace Kelly , chì era a mòglia di u prìncipi Rainier, restitu ancu in a catedrale. Inoltre, a catedrale hè ancu famosa per u so urdinu, u sonu di chì si pò esse intesu durante i festivi religiosi è cuncerti di a musica di l'església.

U Museu Oceanograficu di Monaco

Una altra di i attraziati più chjappi di Monaco hè u Museu Oceanograficu . Hè situatu in u stessu centru di u Casco Viejo è data di u 1899, quandu u prince Albert, un ardore espluratore di u mari deep, principia a so custruzzioni. Oghje, più di 90 acquavni sò aperti à i visitori, in quasi tutti l'abitanti di u re regnu sottuvanicu sò riuniti, da i pezzi più chjucchi à i marbre. Una gran quantitata di travagliu hè statu investitu in a idea di u prìncipi Albert è u famusu Jacques-Yves Cousteau, chì hà dirigutu u Museu Oceanographicu in Monacu per 30 anni. In gratitude per u travagliu fructuali di u museu fù datu u nome di stu scientistu.

Exotic Garden in Monaco

E sicuru ùn devi esse passatu in Monaccu passatu u giardinu esoticu . Sì, è facenu casi impussibile, perchè si trova à l'intrada à u principatu. Visitu stu ghjornu inusual, chì cuntene a maiò cume di culore di fiori, arbusti è arburi, pudete puru amandate un panorama di a costa di u principatu. Un monumentu unicu di a natura hè stata creata in u 1913 è l'età di parechji di i so abitanti hè avvicinendu una frontière centennial. Particularmente incisione cù a natura di u principatu di diversi tipi di cacti, chì ci sò parechji centesimi di spezie. In a parti più nella di l'exotic garden hè a caverna di l'Osservatorju, chì hè stata aperta in u 1916. Duranti l'excavazioni in a caverna, ci anu trovanu trovi d'antichi animali è l'arnesi di peddi, chì ponu esse vistutu in u museu antropològicu, per quale ci era ancu un postu in u giardinu. A caverna stessu hè ancu accessibule per i turisti è imprese cù i so stalactiti è e estalagmiti.