Cattedrale di San Nicola


A cattedrale di San Nicola in a Monaco chì hè nè-bianca è majestia sempre hà attraitu i turisti è i lucali, cù a so bellezza. Sta foca ùn hè micca solu u principal tempiu di u Principatu, ma dinò una volta di funerali di a famiglia di u prince.

Un pocu di storia

A cattidrali di Monaccu era custruitu in u 1875. Hè custruitu solu di a "magia" di petra bianca, chì ogni ghjornu volenu più bianco, è duranti a chjesa, e so proprietà ancu una crescita alcune. Dunque, i residenti lucali di Monaco anu crede: mentre chì in a chjaga in a catedrale, devi sempre preghjonu, dumandate u pirdunu per i vostri peccati, è "acqua celestia" purificarà l'anima in a manera chì i mura di a catedrale, è a vita cumincià novu.

A Cattidrali di San Nicola hè fatta à u stilu romànicu è si trova nantu à u situ di l'antica Chiesa di San Nicola, chì era distruttu durante a Rivuluzione francese. In u 1960, à a cima di u bastimentu stanu stati tres campane. Tutti l'avè ricevenu a benedizzione di u viscuvu Gilles Barthes è avè u so nomu: Devot, Nicole è a Immaculate Virgin Mary.

In u 1997, una altra bellissima hè statu aghjunata - Benedikt. Addiventa un simbulu di a perpetuazione di u regnu 700 anni di a dinastia Grimaldi.

Valuable icone è altre attrattu di a cattidrali

A data, a cattidrali di San Nicola in Monaco hè u centru di u regnu tutale. Eccu un locu santu per i pirsunalità religiosi è i turisti. Sculture ancilatu, icone attrae l'attenzione di i stòrici, è ancu altri visitori. I muri di a cattidrali di Monaccu sò stati ammustrati cù relitti biblica di a vita di i Santi. Eranu creati da Louis Brea - un famusu artista francese.

A più preziosa exhibita di a Cattidrali di San Nicola hè u Great Body, chì hè statu purtatu in 1887. In u 2007, stu strumentu hè stata mudernizata. U ghjocu di u òrganu captures e rigala una piacè incridibuli per tutti i visitanti cù a bellezza di u so sonu.

A Cattidrali di San Nicolau in Monaco diventò a cimiteru di a funerale di a Princess Grace Kelly, chì mortu in 1982, in u so maritu Rainier III. I so piatti sò vicinu à l'altare, i visitori di u tempiu ogni ghjornu porta à i fossa di rosi freschi di lussu - i frutti amati di a principessa. Above e tombali di e cònjie hè una figura - un saccu di u liceu da u ghjornu di u casu. Inoltre quì trovi u pienzi Luigi (Louis) II, Albert I - Grandu Duches di Monaco.

In a cattidrali di San Nicola vicinu à ogni libru di preghje ci hè una scultura metale di i Santi - Ghjesù, a Vèrgine Maria cun un criaturu, una statua di Monsignor Peruchota, etc.

I icons più preziosi è luxurii di a cattidrali sò l'icona di u Santu Artist Francois Brea di 1530 è a "Santa Inedizione" di un artista unknown di 1560.

A capella di u battèsimu, a fonte, a catedra in a Cattidrali di San Nicola ùn lasciarà micca indiferente. Eranu impurtati in u 1825-1840. è finu à questu ghjornu sò attentamenti guardati da i guardiani, perchè ùn ci era micca un'offerta per dà per quessa esce. L'altare chì hè in u centru di u hall hè statu fattu di marmurale di Carrara, hè cupartu da un mosaicu incridibile cù un simbolismo richu church. Stu altare hè stata casatu à più di una generazione di a dinastia, chì hè ancu cunsideratu una parte impurtante di a storia di u Principatu.

A Cattidrali di San Nicolau in Monaco prumessa servizzi in i ghjorni di e festi di a chjesa, è ancu u 19 di nuvembre hè un vacanze locale di u Prìncipe di Monaco. In questu ghjorni, u bonu sonu di i campanile sò sboccani à a cità. Duranti a missa festiva in a Cattidrali di Monaco, un coru di a chjesa si svolgi sottu a melodia chjica di l'organu, è tutti i visitori à l'entrée sò riunioni di canzoni. Dopu avè unitu à u cantu, ogni persona vi senterà in ellu pace è inspirazione.

U modu di operazione è a strada di a cattidrali

A cattana aperti a so porta per tutti i visitori di ghjornu da 8h00 a 19h00. Choruses è Masses sò tenuti:

Per arrivà à a Cattidrali di San Nicolau in Monaco, avete bisognu à piglià l'busu numero 1 o 2 è scapparu in a Place de la Visitation.