Cumu fà u postu di u capimachju?

Sfurtunatamente, ma raramenti ci sò persone chì sò satisfacati per i so patroni. In certi situazione, hè solu bisognu di sapè cumu fà un locu superiore si ùn hè micca dirittu. Ùn hè micca un spartimentu faciule, perchè in una situazione tali hè impurtante cunnosce a via, chì i paroli maleducati è l'atti can lead to dismissal.

Cumu nantu à a testa di u capu - lezioni di psicoluggìa

A causa di l'analizamentu di l'infurmazioni esistenti è l'esperimenti duccioni, era pussibule identificà parechji tipi di capi di quale u più prublema risultatu. Sapendu quale categoria chì u capu pertenece, pudete truvà cumu secondu cù situazione pratiche.

U patronu impatient . In questu casu, a persona chì occupà a pusizione di pusessu dà struzzioni è esse dumandata esse l'eseguzione immediata. Ùn ci hè interessatu di scusi è di qualsiasi dittiti. I siciclicani recommandé durante u dichjarazione di rivindicazione di dumandà parechji suggerenti o frasi affirmativu, per esempiu, "Fatarè, ma spiegà cumu" o "Scrivite i vostri bisogni è ùn ne micca scurdate di qualcosa". Questu serà cunsideratu una spressione di rispettu .

Capo cun cumplessi . Se u capimacherà entra à sta categuria, duvete bisogna à calculà cumu fà u so capu-tirannu in u locu, per ùn avè arraggiatu ancu più. Tali persone ti piace à umilià è esaltà à i spezii di l'altri. Sì vo site un impegnu valevule è sò cunfidenti in e vostre capacità, dicenu à u patronu chì avete pensatu di abbandunà per un altru locu. A so informazione farà chì u capu di pensà à e so parolle è ùn ùn esse espressu. Tali accusione aiutà ancu in casu u capu hè disprezzu.

Tips per nantu à u locu u capu:

  1. Ùn fate micca attentà à i scovini è i pretensjonijiet di u patrone. I psicologi cunsiglienu à questu ora per rapprisintà in un vestitu ridículu o di underwear.
  2. A ruborata hè deve esse risoltu, ma à u listessu tempu cun fiducia. In a maiò parte di casi, queste travagliu, perchè travaglia inesperu. Avete bisognu di dettu per avvishà u so tonu è spiegà tuttu in calma.
  3. Ùn murite micca postu, perchè ùn vi permettenu micca di u rispettu è di caccià di scumatura.