I zitelli à u bagnu

Tutti novi mesi l'acqua era l'ambientu abituale di u zitellu. Ma oghji, dopu qualchì parechje settimane, dopu a nascita, per una qualchì raghjella scunnisciuta, l'acqua di un zitellu pò esse "silenziu", o più precisamente, "forte horrore" per a famiglia sana. In quessi casi, tutte e manere pussibile è impidenti sò adatti à furmà u zitellu à i prucessi di l'acqua di u ghjornu. Ma, sfurtunatamenti, mentri l'i zitelli, i risultati picculi di iperi spirimenti ponu esse imprevisible.

Hè assai più faciule per aiutà à un zitellu superà u so timore è diventene a natari in l'intrattenimentu quand'ellu hà criscitu un pocu è hà cuminciatu à intruduce interesse in ghjuculi è l'altri temi poci. Se manifesta l'imaginazione è a patience, ghjucà à a vostra mamma in u bagnu serà a vostra attività favurita di u zitellu. In ogni casu, ùn deveru micca scurdatu di e reguli di safety.

Seguretat di i zitelli à u bagnu

Prima, parlemu di a temperatura di l'acqua in u bagnu: a temperatura ottima per i zitelli hè 37-38 gradi. Parechji parenti facianu acqua calda, perchè anu teme di i friddi. Chì ùn hè micca solu: l'acqua troppu calde chì pò scantanu un zitellu, pruvucarà u soprappore, è u sistema cardiovascular ùn influenza micca u megliu modu. Undesirable and the other extreme - cool water below 37-36 degrees. Sì i genitori averebbenu temperate u zitellu, aduprà a temperatura si deve rinfurzata gradualmentamente, chì dà u tempu di u corpu per adattà.

Avete bisognu dece parechje detergenti per i zitelli. Se u xampu hè solu "senza lacrime", altri, lavare a capita sarà una verita prova per a mamma è u zitellu durante un longu tempu. Hè megliu cumprà spiagge, scumatori e gels di bagnu.

À u fondu di u bagnu duvete aduprà un tappe di gomma specie, perchè u babbu ùn si pò scappà è caduta.

Inoltre, ùn hè micca superflumariu di cumprà un fucile pijenu à u grigiu.

E, sicuru, mòglie dilicatu ùn deve esse ricurdatu chì u bagnu sempre esse perfettamenti limite è lasciarà u zitellu in elli, unattended, not allowed.

Giochi in u bagnu

Per fà un bagnu di ghjornu in l'intrattenimentu in u bagnu, pudete aduprà mezzi improvisi à ghjucà cù u zitellu o pigliate ghjettimati cun voi.

Di sicuru, u zitellu li piaceru i vistimenti di culore cutsu da l'spugna. Pè l'acqua una testa, hè pussibule, in anticipu, lavò un dettu minottu chì queste juga in un siliziu o favurisce a mamma in acqua florets.

Fora di qualcosa pate di gomma fora di l'attuali à l'altri animali di curiusità chì ùn sò micca affucatu. Cù l'aiutu, pudete cumpunni un conte di fata o principia à studià i culori.

Parrannu di i fiori, i mestieri funerali di i zitelli pitturati cù i dechi di u mumentu anu aiutà u mulinu à revelà u pudente di l'artista, è per lavà a traccia di a creatività di i zitelli faciule è veloci.

Per ghjucà à u bagnu cù u zitellu pudete fà senza ghjucà: puderebbe ricurdà quantu entusiasivu i zitelli sò di pezzi di sapori. Senza aghjunghje più shampoo o scuma versu l'acqua, è u zitellu hà da calculà ciò chì faci cù tali "ricchezza". Di sicuru, ùn ti scurdate di vede, perchè l'annunziu ùn principia à tastà.

Inoltre per u divertimentu ci seranu vacanti vaccini di crema o shampoo. Trasfurmendu l'acqua di un tank, l'altru nimu pò capisce rapidamente i cuncetti di "vazio" è "pienu".

Sì avete a piacè di bacchjà un figliu in una festa, induve ùn ci hè micca ghjucadore di i zitelli, pruvate entrece a mirtilli cun rimi è rimi . I matri fierti è divertenti pò piacè i so zitellu cù dati vucali, è invita ancu u zitellu à cantà una canzona da u cartucatu amatu.

Hè bellu divertisce hà datu à u zitellu l'alipatu solitu nantu à l'acqua cù manichi, u principale ùn hè micca di soprurà, perchè pocu dopu u bagnu ùn seguitanu micca a chjamata da i vicini.

Comu pudete vede, ci sò assai opzioni nantu à cumu per entretenu i zitelli à u bagnu, a cume principal hè di mostra l'imaginazione è intervene in u ghjocu direttu.