Ludza - attravers

Dopu i primi minuti di svià in questa cità, Ludza fascineghja cù i so modesti è versatilità. Authentic wooden houses in u centru stòricu di a cità, chì trasfurmanu in u celu altri di e chjese di diversi denominazioni, a natura pittoresca di l'ingiru è i misteri di l'anticu casteddu. À questa immutazione maravigliosa, u modellu di vita mudernu mudernu è e longu tradizzioni Latgaliani sò in armunia cumminata.

Ludza hè una cità-tutore di tradizioni

Ludza hè una di e cità più vecchi in Latvia . U primu menziu di quelle data di u 1171. Da quellu tempu à u prisente, Ludza resta u ligame trà East and West. Hè ciò chì determina a diversità di e cultura, l'architettura, i lingue è l'articuli chì ponu esse truvati in questa regione.

È Luzda hè cèlebre per i so paisaghji belli (a cità hè lavata da l'acqui di cinque laghi) è una attitudina trapatista à a prisirvazioni di tradizioni antichi, chì i cunduttori cuntenenu boni cù tutti quelli chì vulete. Hè per questu Ludzu hè assai amatu per i turisti di tutte u mondu è ralegra volte torna una volta.

The most pintoresque ruines in Latvia

L'attrazioni principali di Ludza hè u rughjonu di u casteddu di l'Ordine Livonianu , erettu da i cresciati tudischi in u 1399. A furtizza di difesa era due di trè settimani è sei sedi. Ci era trè porte in u castellu è dui forburgi. Malgradu u fattu chì era necessariu di mantene a difesa di i suldati di parechji esempii spessu, una parte significativa di u disegnu d'anni centu era cunservatu. Questa succidia per un accordu especial à a custruzzione di sta facilità. Trè tippi di materieali sò stati utilizati: cobblestone grisdi, ladri briunati è russi.

Ci sò assai liggi supra u casteddu nantu à a muntagna. Ci hè chì dice chì u casteddu fù custruitu da Lucía - una di e figliole di u capu di a terra Latgaliana, chì ùn avia nessunu figlioli, è per esse da esse dividutu l'eredi entre i trè fiani. In a so volta, custruiscenu nantu à u casteddu, chì più tardi divinonu grandi cità. U casteddu di a Rosalia hè divintata Rosziten ( Rezekne ), Maria - Marienhausen ( Vilaka ), è Lucia - in Lucin (Ludz).

Sicondu a seconda legenda ci era solu duie sisteri - Rosalia è Lucia. Dopu ad avè dicisu à custruisce castelli à una distanza di 20 km di l'altri. Ma solu avianu una pignata. Allora li sughjetti cuminciaru à ghjucà à l'altri, è per custruisce i muri in u turnu. A volta chì Rosalie faltò, e tira a trouile troppu luntanu. Chjappà à a terra, è quì, induve si mancò u manicu, u Lagu Little Ludza era furmatu, è in u locu di a pala, u Grandi Lagu Ludza eventualmente appare.

E ruini di u casteddu sò situati nantu à u Baznicas Street. Ùn puderete micca toccu solu i so pareti centesimi è fà ritratti incredibbili da una culletta alta, da unni pudete vede una vista stunning. In u centru turisticu di Ludza, pudete mandate un viaghju 3D è visualizà in a ricustruzzioni storica virtuale di u casteddu per un tablette.

Architectural Monuments

U primu munumentu architettonicu di Luzd pò esse cunsideratu micca un edifiziu, ma u distrittu di a cità - u so centru storicu (strade di Tirgus, Odu, Stacijas, Talavijas, Baznicas, Kr.Barona è Soikana). Prussicamenti tutte e cunniscenze era custruitu in u XIX seculu. Parechji sò quì sottu a prutezzione di u statu, cum'è exempli unichi di sviluppu urbanu. Trà i monumenti individuali di l'architettura, deve esse nutati:

In u 2015, nantu à u quadru principal di a cità di Ludza, pareva altre attrazione - un ghjeldu di soli . Una cumunità pocu cumposta di elementi simboliche: un dialu, una risurgiu di venti è grandi rocci.

Musei, esibizioni

U museu Ludza di Lore locale hè stata fundata in u 1923, ma a maiò parte di l'exhibiti suffriate durante a Siconda Guerra Munniali. Dopu u 1949 u museu hè anu rianimatu è stendu in constantemente. Ci sò colti di oggetti chì detti à e diverse epopea di a regione Ludza. Ci sò ancu exhibiti unichi chì datanu di i tempi antichi (AC), quandu u tribbù fino-Ugricu stavanu questi nantu à sti paesi.

Ma u dipartimentu etnograficu in l'aria aperta ci duri una attenzioni particulari. Simplyu nantu à a strata pudete vede una casa di patiu di l'iniziu di u XIX seculu, una casa campagnola custruita in a seconda meza di u XIX seculu, un molino di vinu in u 1891, un attore di pittura di P. Vilzana, apertu in u 1927, è assai più.

In u Ludza Crafts Centre (Talavijas rue 27a), i turisti sò invitati per unisce à e tradizione antica di a regione. Ci hè un ambienti stupendenti quì. Maestri, sparing no time and energy, cumparenu i so cumpitenzi cù tutti i tempi. Avete avutu l'uppurtunità di pusà per davanti à a rota di u rottore, è vede cumu si creanu l'opari di l'arti pratichi, participanu à e feri amici è a reunione di sera di travagliati qualificate chì sanu per articuli.

À mostra chì sò tenuti in u Centru di quasi senza interruzzioni, pudete cumprà opere di l'artighjani lucali: ceramica, tessili, prudutti falsificati è di legnu. Sò assai populari sunnu cose di costume da latgiano. Una tacca ecittaminte longa o una cammisa puderà custà circa € 42-50.

Nimu ùn hè micca sminticatu, hè nunda chì esse scurdatu

Per separà, vale a pena sunttenà trà e attraversu di Luzda quelli chì sò assuciati cù a perpetuazione di memoria di l'eventi in a storia di sta regione, chì i residenti di a cità si ricordanu cun un core pesante. Tra l'elli:

Ma hè ancu un munimentu, chì hè stallatu annantu à l'occasionu di l'avvenimentu aleguru - u 800 anniversariu di a cità in u 1977 . Questu hè una grande petra chì si trova nantu à a chiazza vicinu à l'hotel Lucia.

Caminannu pi la terraplica di u Chjavellu di Ludza, pudete vede l'imagine di chjucchi chjusi in u pavimentu. Queste chjave signifia chì ci hè un'altra attrazione vicinu. Cusì, anche senza sapè a cità, pudete andà in viaghju turisimu nantu à i chjavi. In Letònia, per a strada, hè una altra cità tali cun un "chip" similar - Liepaja (induve i turisti si sò offerte micca di viaghju micca da chjave, ma di notte).