Saulkrasti - attravers

Saulkrasti hè un picculu cità letona cù una populazione di pocu più di trè milla persone. Si stendi nantu à a costa di a costa di Vidzeme di u Golfu di Riga à 17 km. U so nome traduce cum'è "Sunny Beach", è questu hè justificata. Hè cresce chì ci sò parechje persone più ghjornu in Saulkrasti ca altri abbitanti di Lettonia . U principal destinazione turistica di a cità hè un spiaggia di famiglia.

Attraversi naturali

Saulkrasti hà assai attraversu, sò interessanti per i so articuli naturali, quellu chì anu valuru storicu. Allora, quì ci sò dui limi chì eranu posti l'Imperatrici Catherine II in 1764 in Katrinbad. Altre interesse naturali interessanti include:

  1. Bianca bianca . U propiu di u picculu fiume Inchoupe hè a famosa fita di Saulkrasti - a Dune Bianco. Hè a so alte hè 18 m. A duna bianca hè nunda più ca un muntagnolu formatu da a strada bianca chì hè purtata da u ventu, chì hè stata tagliata di l'anni è hè diventata propria. In i vechji tempu, a Dune Biancu era un puntu di rifarenza per i marinaghji, ma sta cullina era bianca quasi parechji centu anni. I venti accuminciavanu à infallu terra nantu à ellu, è in u 1969, u furia di l'uraganu lavò a parte di a duna. Dopu stu incidente, i piani di u muntagju sò stati furtificati per impedisce a più distruzzione. Avà u Dune biancu hè un culore giallu, ma questu ùn ùn impedisce di cullà un grande numaru di turisti à u pedi.
  2. Sunset trail . Da a Dune Bianco segue a traccia di Sunset, chì hà una durata di 3,6 km. Si passa à u boscu nantu à u mare, è finisce in u centru di a cità. Cammese intornu, i turistici prughjettanu a vista di una forma inusual di pinu, chì anu duppiu duppiu, è e so rame sò stati torciati da spirali. In questu chjassu crede una bidia, chì hà cinque zanca, è più vicinu à a costa quì ci sò pinu à sti raghji spiaggia, chì sò chjamati "Pien Lagoon".

Cultural Attractions

Una volta in Saulkrasti, pudete migliurà u vostru livellu culturale nantu à studià diverse attrazioni culturale, a principali di quali sò:

  1. In Saulkrasti ci hè una antica iglesia Petru Lutherana . Per i seculi di a so esistenza, hà rimpiazzatu trè edifici. À u principiu di u so esistenza era di legnu, è hà custruttu in a forma di una casa di preghiera. Hè stata datu u nome in onore di San Petru. Circundendu a cità è a chjesa, u paese di Peterupa hè statu furmatu.
  2. U Museu di Bicycles Letoni . I patroni di a cullizzioni unica di bicicletti vecchi in Latvia sò Janis è Guntis Sereginy. Emigghiari cumprà i so mustali in u 1977. In più di i bicicleti, l'esposizione includendu ancu e cose infurmati cù u so usu, cù razzi d'aricchi di brisa, cù urganizazioni per u ciclistu è e bici.
  3. À 8 km da u citadore di Saulkrasti si trova u museu fascinante di Müngausen , u so piace assai di tutti i zitelli d'un inventore è l'adventureru, un barone di l'alimanu chì hà campatu in u seculu XVIII e hà datu numerosi anni di serviziu à l'armata russa. U museu si trova in u palazzu di u barone, è l'internu hè assuciatu cù storii nantu à ellu. In i muri di u duminiu ci hè una cullizzioni di figuri di cera chì representanu i famosi figuri di u lituanu. In più di l'esposizione in u duminiu, u museu possa u navi più grande di i Stati Baltichi cù una longu di 30 m.I turisti sò ancu presentati cù a strada longa per via di a statua, a so longa hè 5,3 km, stinendu da u museu à u mare. In a strada sò parechji dicini di figuri di legnu chì ripresentanu l'eresi di i storii di Münhausen.
  4. U preghjudiziu di u prete in Peterup , per a prima volta u menzionu di ellu si prisenta in fonti storichi scritti in u seculu XVII. A data, i corsi cunservani di u duminiu. Inoltre, l'attrazioni lucale hè u parcu, chì hè una avenida di calce chì hè cultivata da u pastore Janis Neilands in u 1879. Un altru ogghjettu famusu hè u roba antica, chì hè stata pianta in u 1869 da Johann Wilhelm Kniim.
  5. L'Igreja Catòlica Romana di a gràzia di Diu , chì includenu 300 posti. U so design architettonicu era realizatu da Janis Schroeders, a data di a so erecció hè di 1998. A funzione di u tempiu hè l'altare di stampa chì detica l'imaghja di Cristu, a creazione parte di l'artist Ericksu Pudzens.