Gulbene - attractions

A cità di Gulbene hè satuata cù una atmosfera pocu cumuna, chì combina u romanticismu linu è un timore di tempu pesante. Ùn hè per nunda di parechji seculi in parte stu paesu fù sceltu per u so stabilimentu per l'occhi richiesti - cigni. Malgradu à l'difficultà per cultivà a terra è a terra umana, l'abitanti di a pruvincia puderanu diventà e tarri grisa in una regione soleilosa.

Gulbene: Amore è cigni

Andendu un viaghju à u ventu di u Gulbene, assicuratevi chì ci hè abbastanza spaziu per a vostra foto nantu à a vostra cartulare di memoria. I ritratti pigliati cusì vi aiuterà per capisce i crescendi i posti incredibili chì vi visitarete.

A strada di stretta gauge "Banitis"

L'attrazioni principali Gulbene - l'unica strata di strada di strada stretta in stati Baltichi. Hè stabilitu à a cità di Aluksne , è hà una durata totali di 33 km. In 2013 a strada volta 110 anni.

L'larghezza di a traccia hè di 75 cm. Trè parechji riopli di trainsati corse longu i rachises ghjornu. I locali li règule chjamati "trams rurale". I treni portanu passageri è carichi suttili. In casi maiori è in i vacanze da u depot vanu veterani - locomotiva KCH4-332 da u Museu Ferruviu Estonianu in Lavasaar è u trenu "Marissa", chì travaglià nantu à a legnu.

Ma a maiò parte di e sorpresa in a linea stretta sò riservate pè i turisti. Retrovagoniu turistico di turismu dicuratatu in u principiu di u XXu seculu. A guida, cun entusiasmu, conta a storia di a regione è a legenda lucali. Ci hè ancu parechje programmi di divertimentu. U più popular entre elle hè u "Uri di Ladri". U trenu si metti in u core di u campu è hè attaccatu da i latruni. I turisti sò stati prigiuneri è purtati à un campu di rottu. Ci sò trattati a prugna cuciata in staca, è i salsicces frits, è entretetta per i diversi ghjoculi.

Studii architettonii Gulbene

In Gulbene ci sò duie palazzi: u Palazzu Vulturu biancu è Vecgulbensky. Ancu si hè difficiulmente chjamatu casteddi veri. L'edifizii anu una stanza assai modesta è architittura unpretentiosa.

U Palazzu Biancu fù struitu in u 1760. Dicenu chì Rastrelli era ancu attraversu u so designu. U palazzu hè circondatu di parechji bâtimente, induve l'eddu eranu casi edifizii di a famiglia: un casgili, una casa di servitori, una cucina, un furmolu, una stabile è l'altri. Oghje, quasi tutti sò occupati da diverse istituzione, è in l'antica capucveraghju, ci hè un museu di lore locale, in chì più di 15 mila fotonegaviani di veture antichi hanu statu riunificati. U casteddu biancu hè stata abbruciata parechji volte è ricustruita. Avà, un estru di a risturazione profunda di u palazzu si rializeghja. Vecgulbensky Red Castle fù custruitu da Baron Heinrich von Wolff per a so amata Marissa.

Fù altri monumenti di l'architettura, ci vole menziunà:

A cità hè custruita in fondu incù edificis tipici di quattru settimani cù balconi nantu à i balconera è e chji cabane chjucchi. Eccu avete spessu vede una dicurazioni eccezziunale fora - i paisani addoranu l'esterno di e casali cù roti antichi.

Monumenti e monumentu

I più famusi è belli monumenti monumentali in Gulbene sò sculture di belli cigni, personificà u simbulu di a cità. Hè situatu à a fontaine in u centru parcu.

Ci sò altre monumenti in Gulbene:

Sculture è freschi di bellezza anu adornatu ancu e facciate di u Palazzu Biancu è parechji alcuni edificati in u XIX è iniziu XX seculu.

Attribuzioni naturali di Gulbene

Ci hè chì, cù tutta a so magnificenza di u parcu, a cità di Gulbene devi una storia d'amuri. U pruprietariu di l'estate Vecgulbene, Baron Heinrich von Wulf, ùn hà micca vistu una alma in a so sposa Marissa. Dedicò a so vita per cuntinuà sempre à piacè è piacè à a so sposa amata.

Enricu hà custruitu per Marissa di più di novi castelli, sculture, funtani, invernativi è i serdi invernali, induve hè cultivatu fiori e fiori exotichi. Hà soru, u barone anu sappiutu cresce i ananas in u bagnu viscuore.

In i ghjorni di sta coppiu amante, Gulbene litteru affucatu in i lorici fiore. In ghjiru à a spluta ùn ci era micca spaziu vacanti, tuttu fù chjentu cù bè beddi arburi è pustamenti di fiori, arbets acuminati, funtani è i banceri erani in ogni locu.

Spassighjate oghje in i parchi di Sparis è Emzes, pudete divertevi a natura stupente è tistimunieghja u gran amuri chì cuntinueghja à illuminà Gulbene ancu dopu parechji seculi.

Attrazioni vicinu à Gulbene

A regione Gulbene hà assai posti in questu, chì, invece, valenu a visita:

A distanza da Gulbene hè indicatu entre parentesi.

Pudete truvà l'infurmazioni turistiche detalli è l'excursioni di scursioni in a regione Gulbene in u centru d'infurmazioni situatu in Gulbene nantu à Abel 2.