Jekabpils - attraversu turisticu

A cità di Jekabpils si trova in a parti cintrali di Letonia . Aprictamentu in 90 km da quì ci hè una cità di Daugavpils - a seconda nantu à grandiù dopu à Riga . A pupulazioni di a cità hè di circa 23 mila abitanti, per naziunalità circa un 60% sò Latviani è 20% Russi. Per i turisti Jekabpils hè interessante cun assai attraffiti culturali, architettonii è naturali.

Attribuzioni naturali di Ekalibs

A cità di Jekabpils si trova nantu à e dui banca di u fiumu Zapadnaya Dvina , chì hè una longu di 1020 km è si trova annantu à i territorii di trè paesi: Letonia, Bielorussia è Russa. Latviani ci detti u nomu "Daugava". A cità hè circondata da i boscalli, in u quali anu animali scelti sò stati trovanu, chì furnisce l'opportunità di caccia.

A causa di fattu chì quelli vicinu di a cità si sò impiegati à l'estrazione di risorsi utuli di a terra, una furaria era furmata. Per quessa, l'autorità decide di creà un parcu forestale per a prutezzione di a cità da u polu, ma in u 1987, l'inundazioni di a canteia parvene à a furmazione di un reservoir cù l'isuli in u so locu. À questa zona di l'acqua hè una rocca enorme, chì hè u sicondu più grande fragmentu di roccia in Letònia.

In Jekabpils Ci hè un paese di città, per quale una speccula specifica hè caracteristica. In u so territoriu hè una platti commemorativa, chì u mette in u patrimoniu mundiale di a UNESCO. A mostra u meridianu induve si trova u parcu - 25 ° 20 minuti.

Castelli di Jekabpils

A cità di Jekabpils hè carattarizata da a prisenza di un grande numaru di monumenti architettoniali. Frà i più cèlebuli di elle pò esse elle nant'à elli:

  1. U Casteddu Koknese , custruitu in u 1209. Hè situatu à u paese di Koknese, chì si trova 30 km da Ghjekabpils. Duranti a storia di u casteddu, hà avutu parechji prupritarii è travaglii di travagliu perchendu à tempu perdu. A prima volta l'struttura era distrutta durante a guerra di a guerra. Quandu u casteddu era in manu di u Levenshtern, era custruitu un palazzu nouveau d'Koknes, ma ùn durria assai è era distruttu per cunti in a Primu Guerra Munniali. I ruini novi eranu necessarii per e persone, è i purtavanu di pezzi, ma u casteddu prisenti cuntinuava à girà nantu à sta tarra. Ora i so restani sò prutetti per un prugrammu specialu chì implements special measures to ensure the preservation of the monumentu storicu.
  2. Prima chì a cità di Jekabpils hè stata furmata, questu area hà avutu un altru nome storicu - Krustpils. Avà stu nomu restu sulu in u casteddu Krustpils , chì era custruitu in u Medievu. A ora, u monumentu architettonicu hè in bonu cundizione. U primu scritttu hè citatitu nantu à ellu in u 1318, quandu l'Ordine Teutònica vince quì, è a fortizza lucali in u mariellu di u Daugava fu captu. Durante a Grande Guerra Nurmale, hà patatu danni, ma in u 18u secondu funzioni, in u quali u casteddu era allargatu da novi annechi. A Prima Guerra Munniali ùn avè micca attaccatu u castellu, è durante a seconda guerra fu un spedale cusì. In u 1994, u casteddu di Krustpils divintò parti di u museu storicu di Jekabpils, ora in l'edifiziu, hè una exposizione cunnessione cù a storia di u casteddu. Inoltre, l'exposition includenu materiali da i tempi di a Unió Soviètica.
  3. Un altru objeto storicu chì si trova nantu à u territoriu di Jēkabpils hè u Casteddu di Selpils . U primu memoriale di questu edifiziu data à u 1416, quandu era à dispusizioni di l'Ordine di u Vogt. À quellu tempu era di 2 parte: una parti alta sudica è una addition - una pre-ordine. I primi danni chì anu migratu durante a guerra polacca-suece, è a Guerra di u Nordu finatu finalmenti. In u 1967, un reservoir hè statu custruttu vicinu à a struttura, è i ruins di u casteddu emergenu da u pianu.
  4. Rime di u Castellu Digna . Stu locu hè cunzidiratu unu di i più misteriosi in Latvia per a so storia, chì nimu ùn hè assai informazione quantu à u Castellu Digna. A primu è l'ultimu tempu hè citenu in a querella di 1366. U ducumentu si riferisce à l'attacu è sacramentu di u casteddu da i Cavalieri di l'Ordine Livonianu.

Chjesa di Jekabpils

In a cità di Jekabpils Ci hè una quantità numerosa di e chjese chì appartenenu à e diverse cresce: Ortodoxu, Catòlicu, Luteranu è Old Fede. Frà u principale di elle pò esse chjamatu cusì:

  1. L' Ekabpilsky, un Santu di Spìritu Santu, appartene à a Chiesa Ortodoxa, hè nantu à a riva di u fiumu Dvina. U monasteru fù custruitu in u seculu XVII, ma in a so storia di l'esistenza per parechji dicennii, si stete sicota. In u 1996, era novu apertu. Oghje hè u mondu monasteru di a fede Ortodoxa in Latvia. In u 2008, un miracle accadò in questa chjesa, unu di i buttoni di cumincià à friddu.
  2. Trà l'abitanti urbane persunalizati hè a Chjesa di l'intercessione di a cumunità di i vie vie . Questu custruiu hè stata fundata in u 1660, i vie vie fideli vivenu quì à u 1862, è andonu dopu à Latgale. U bastimentu pò esse entrutu chì a chjesa per i persone era una casa ordinale, u tempiu ùn era micca decoru cù cume. Solu in u 1906 decide di ricustruisce.
  3. In Ghjekabpils hè una di e pochi chiese di a fede cattolica greca in Latvia. A so custruzzione hè stata fattu di 1763 à u 1787, u costruzione era fatta in forma di un "troncu".

Attrazziali culturali di Jekabpils

I turisti, chì anu decisu di visità à Jekabpils, puderà vede quì assai siti culturali, di i più impurtanti chì pò esse notati com'è:

  1. À u marche di u liceu di u Daugava si trova una grande piazza di a cità vechja , induve pudete vedere e diverse installazioni chì si sò in l'aire apertu.
  2. In a cità hè un museu lucali "A Corte di i Villaggi" , induve parechji binti sò riuniti in un locu. Dintra u museu sò parechje una offerta d'avè acquistatu da a storia di i residenti alemani chì vivi in ​​u paese lituanu in u XIX sèculu.
  3. In a cità di Jekabpils, diventa a tradizione di urganizà un festival internazionale . Ogni annu durante u periodu di l'estiu, e mai più famosu prestazioni teatrali ùn venenu micca solu da Letania , ma da a Russia è e so splutazioni. A rapprisintazioni di u Teatro di Musica di Càmera hè digià divintata tradiziunale, è u so capirgianu hè abituatu di piacè à l'auditu Lettonu cù i so visiti.