Museo di Arte Moderna (Stoccolma)


In u core di Stoccolma , nantu à a piccula isula di Sheppsholmen, ci hè u Museu d'Arte Moderno (Moderna Museet - Stoccolma). Allora pudete vede una di e migliori collezzione di opere di grande artisti è sculturi di u XX sèculu.

A vista di vista

U museu fù apertu u 9 di maiu in u 1958. In u 1994, i manifesti eranu stati mudificati temporaneamente, è l'edificu hè stata rifatta, guidata da u famusu architettu spagnolu Rafael Moneo, in a pianificazione di i galerie fù assistitu da Renzo Piano.

In u 1998, u publicu hè statu prisintatu cù una nova imagina di l'istituzione chì currisponde à a mostra. U primu direttore di u Museum of Modern Art hè Otto Skeld, chì ùn solu ùn hà fundatu, ma anu spurtatu significativamente a coletta unica.

Un altru capu di l'istituzione chjamatu Pontus Hulten hè legatu à u museu a so propria coletta, chì include 800 òspite cù una biblioteca è archive. Alcune di elle pò esse vistutu in una galeria speciale, mentri àutri sò in vista in una mostra permanente.

In u museu sò più di 100 mila veri arti d'arti creati da maestri mundiale, chì sò classici in u mondu mudernu. Eccu avete vistu l'opere:

In u 1993, dui pitture di Georges Braque è sei da Picasso fù robbenu di u museu. Ladri intrinu in u museu per u teatru. U costu tutali di u travagliu hè stimatu in circa 50 miliuna di dati. Era pussibule di restitu solu 3 maestri d'Paulu, u restu sò sempre in cerca.

Descrizzione di a cullezzione

U museu di l'arte cuntempuraneu in Stoccolma hè cunzidiratu unu di i migliori posti di u so tipu in Europa. L'esposizione permanente hè divisu in 3 parte è hè creatu in sicretu stu principiu:

U museu pò vede esceculi inveci chì tutti ùn pò micca entendre. Per esempiu, u travagliu di Robert Rauschenberg "Capra". Hè un scarabeci fattu di un annu mortu è sprinkled with paint. L'exhibitu hè in u pneumatici di l'auto è stridamenti à u publicu.

In u museu di l'arte Modernu in Stoccolma, i sculture d'Alexander Calder, l'expressionista suicide Alberto Giacometti è e famosa toru di u Vladimir Constructivist Tatlin (Monumentu di a Terza Internaziunale) meritonu d'attenzione. Attrazione di vista di i visitatori è l'opari:

A prupietà da l'entrata principali si sò stati sculture originali. U più attrattu hè u travagliu di Björn Levin. L'orgogliu di u museu hè a biblioteca di fotografia. Quì pudete truvà catalogichi di mostra, i materiali scentifichi, di l'album è di publicu.

Funzioni di visita

In u iniziu, l'ingressu à u museu hè statu liberatu, ma in u 2007 l'amministrazione di l'istituzione stabilitu una tarifa di $ 11,50 per adulti, i zitelli sottu 18 anni - libera. In certi ghjorni ci sò discounts.

U museu di l'arte cuntempuraneu in Stoccolma travaglia nantu à sta cronica:

U stabilimentu hà un locu, ancu una buttrega è un travagliu induve tutti pò aghjunghje l'arti.

Cumu ghjunghje?

U museu hè megliu cumpresu da u busu numerou 65. Pudete abbandunà in i stondi di Stoccolma Östasiatiska museet o Stoccolma Arkitekt / Moderna mus.