Schizofrenia - signa

Schizophrenia hè una malatìa di l'anima, spessu intesa. A maiò parte di spessu significa azzione lògica da u puntu di vista di i pratichi ordinarji, inconsistenzi, mancanza d'armunia. Cumu hè esse schizophrenie manifestazione? Fighemu un esempiu. Indifferenti à i so parenti, friddi, cù relazioni complexi in a famiglia, un omu pescatore in a so vita, di colpu si mette ferma toccu è sensuale cù i so cattus indispensabile. Pudava chianci, sinceramenti preoccuvà quandu una di e so piantini morre, si sente durante u tempu in u sill è vede i so piante favorite. Hè sicuru chì a cumunicazione cun elle hè assai più interessante è à u stessu tempu alcanza l'armunia, in cuntrastu di trattà à u pòtulu, stupidu è terribili ghjente. Hè chjaru chì, da l'esternu, pare ch'è l'impurtante pocu, ma hà a so logica propria, a so intelligenza. A persona hè sicura chì quì per cactus, nunda hà intesu o capiscenu, forsi ellu hè dettu in e persone, in u so intelligettu. Hè simpricimenti capite chì vede è cunnosce, senti più di quelli chì u circallu. Ùn vole micca per passà u so tempu stupidu è senza significatu, è vede un significatu profundo in caccius miracle.

Forme di esquizofrenia

I tippi principali di percolazione: parossistà è continuu. Hè chjaru chì cù a prima varianti di l'attacche di esquizofrenia ùn sò micca sistemati è fossili. Intra ci hè un spaziu di una persona normale, ma psicosi sò assai più forti è brillanti ca di manifistazioni cuntinua. In u segondu casu, l'esosfrenia si manifesta, per esempiu, in forma di l'illusioni cronica. Da u mumentu di a malatia è di a vita durata da u principiu di a malatia una persona sempre pensa à u fattu chì i so vicini spontananu constantemente e so cosi, hè sicuru d'ellu, pudete riferite à l'influenza di e forze stranieri. Ogni tipu di casu pudete cuntene d'avè ricevutu lettera cù quelle per intruduceri. Quelli chì soffrenu di sta maladie cambienu sempre, cambiendu u locu di residenza è ancu i cità, spessu chjamanu a polizia. I inferni si cumincianu a sèntenu "voce" in o fora, per vede quarchi cosa, per esse inexistente, in parechji - inganne olfativu.

I primi signali di l'esquizofrenia

  1. Change in personality traits, personality. Chjucu . Fate infurmàticu, facennu ridicule cose. Cambià d'interessi. L'emergenza di novi passatempi (cactus). A fascination excesiva da a riligione, l'altru mondu o a filusufìa, tutta a lista à u puntu di u fanatismu. Idei di una perfeccione spirituali è fisicu, si puderebbenu evoluzione. I metudi di curativi sò spessu di l'inventi stessu. In questu casu, tutte e so ghjente sò diretti à un alimentu speciale, enduiscu, ma i ghjuridichi si scordanu di aiutà i so parenti, a pulizia è ancu di a lavare elementari.
  2. Forsi, à u cuntrariu, una perdita assuluta di l'attività, incapacità.
  3. Attività cambiante versu i parenti è amichi, amichi. A Schizophrenia disrupta a cumunicazione chì, prima di a malatia, era accettata à una persona.

Schizophrenia - età è genre

Schizophrenia si pò accade à ogni età. Ma a maiò spessu si trova à l'età di 20 à 23 anni. In cunfrontazione cù e donne, schizophrenie in men (boys) principia da prima. E in donne, u cursu di a malatia hè più forte. Per i malati cù schizophrenie, una preferenza per e scienze exacte (matematica, fisica) hè caratteristica.

Hè trattatu a esquizofrenia?

Sì avete sucienti scontru à schizofrini, unu di i vostri amici pardanu di sta maladie, perchè ùn lasciate micca. Ùn importa micca cumu hà cumportatu cun voi, hè infeliziu, è ùn hà micca fattu per a ghjustificazione. E cambiamenti chì succorsu in ellu, solu una consequenza di a so malatia. Assicuratevi di andà à u duttore! Sè vo site capaci, mantenite un ochju nantu à manera cusì chì u paci prutezza i medicazione prescritti da u duttore. Perchè l'annullamentu è a sustituzzioni di i droguerie ùn autorizate à una deteriorazione di a salute! In quantu à u trattamentu di u schizofrenu di u populu, hè megliu ùn arrimbassi micca! I sintomi canzificanu! I medichi aduscanu megliu per curing schizophrenie. A medicina per l'esosfrenia hè a terapia è a medicina chì portanu una vita normale.