Memoriale di Guerra Australiali


Memoriale di guerra australiana (una guerra australiana) - una di i più visitatori di a capitale australiana . Hè dedicatu à tutti i suldati è u persunale di serviziu chì mortu in tutte e guerri in quale l' Australia hà participatu. Creada in u 1941, hè unu di i più significati trà i monumenti simili in u mondu.

Struttura di u memoriale

In u termu di u Memorial War Memorial hè una croce. U bastimentu era custruitu in modu bizantinu cù elementi di l'art deco. U memoriale si trova u Memorial Hall, chì accuston à u Tomb of the Unknown Soldier d'Australia, u Scultura Giardinu, a Memorial Galleries è u Centro di Ricerca. Salle di Memoria - includenu a fossa di un suldatu Inconnu, mosaici chì representanu i suldati australiani: infanzia, pilò, marinale, militare è e duie galerie di Roll of Honor, in cu quatri sò pareti di bronzu cù nomi è surnames di circa 200 migghiara di suldati è ufficiali australiani chì murien in tutte e guerre in quali l'Unione australiana hà participatu (cuminciendu cù a cumpagnia militare britannica in Sudan, chì si produciu in l'anni 80 di u XIX seculu). Solu nomi è surnames, senza indicazione di ranchi è armamenti, perchè "prima di morte sò tutti ugguali". I capeddi addornanu i fiori di papoia, perchè in l'Australia, cum'è in parechje altri paesi, hè a papavera chì hè cunsiderata simbulu di memoria è spilled in i campi di battice di sangue.

In fronte di u Hall of Memory hè un pond in chì a Flame Eterna hè una ardente; Circundendu cumuli di rosemary, personificannu dolu è memoria eterna.

U Museu Militari

Sottu u bastimentu di u Memorial hè un museu militari. L'exposition di u museu hè basatu annantu à a cullizzioni di l'anticu cuncorsu militari ufficiale Charles Bean, chì dopu à a guerra diventò un stòricu di a Prima guerra mundiali, è i materii di John Treloar, u creatore di a Securità di a Guerra Storicu d'Australia, chì recopilaru e documenti per u museu. 25 mila esprissioni sò colti solu durante a prima guerra mundiali; trà di elli eranu i diarii di i soldati cumunu, chì eranu specificamente dumandati di guardà i discrizzioni, è i fotografici (18 i fotògrafu è l'artisti travagliavanu nantu à i campi di battaghju, u so funzione era di capiscenu una guerra senza embellishment, cum'è era.

Durante a Great Depression, u museu era digià statu, ma cum'è una esposizione viulana. Hè apertu à Melbourne in u 1922 è da 1925 à u 1935 hà travagliatu in Sydney. U tema di locu permanente per u museu hè struitu in i primi anni 20 di u seculu passatu, in u 1927 u prugettu di custruttore hè struitu. In ogni casu, a causa di mancanza di fondi, hè stata cumplittata solu in u 1941, quandu l'Australia hà digià divintata festa in a Siconda Guerra Munniali. U top floor di u museu hè dedicatu à i manifesti di a 1 e 2a Grandi Guerra Mundiale. Ci hè assai di dirammi chì riprisentanu battelli differenti, un veru equipaggiu chì intervene in e battaghji.

In u salone di l'aviazione di u museu ùn pò micca solu vede i tesi, ma ancu ver di film about air battles; Inoltre, parechje volte di ghjornu, battani di l'aria sò ghjucati quì, avè accumpagnatu da e effetti di u lume è u sonu. Pudete esse tistimunziu un pattu aereu in l'aria o si sentenu cum'è un bomberu pilotu. U Salone di Valor presenta a maiò cume di cullezioni di Cruz di Victoria - 61 pc. À ogni crescente di e Crose hè una photographe di a persone cuncede sta cruci è un brevitate silenziu da i ducumenti dati.

U pianu più chjaru hè occupatu da un centru di ricerca è un teatru, ma a parte di questu hè dedicatu à i cunflitti militari di u XX sèculu; Inoltre pare parechje esibizioni tempuranee. In u cartulare, u cullizzioni di u museu include di più di 20 mila mappa, più di un milionu di ritratti pigliati in i fronti, induve si trovanu i suldati australiani, circa 40 mili expositu memorable è assai più. U museu hè senza custu. Pudete vede stessu, o pudete ghjunghje nantu à a tour, chì hè guidatu da i vuluntarii. L'Excursioni sò 10-00, 10-30, 11-00, 13-30 è 14-00.

Scultura giardino

À l'area commemorativa hè un quatru induve puderete passaghju à passighjà i passeggeri, annunziate a sculture dedicata à i guerrieri australiani. Apre u Scultura Giardinu un grande monumentu à u suldatu australianu. A più famosa di e sculture hè "Simpson è u so burru", chì detica l'eroi naziunali di l'Australia, John Simpson Kirpatrick. Hè cunnisciutu per u fattu chì ellu è i so sumeri pigliò un gran numaru di ferita da i campi di battaglia. Arricu di i soldati indigini chì anu participatu ancu in a battaglia, u sopranume Bahadur (da l'indù, traduce com "curaghju di i so valenti"), Simpson mortu. U so nome pò ancu esse vistu nantu à u piattu in u Hall of Remembrance. In più di sculture, hè ancu pussibule di vidiri i cannuneri è di i turretti di pistola da i vapuri di guerra è l'equipa militari.

Cumu à accede à u memoriale?

U memorialu si trova in u nordu di a strada cintrali di Canberra - boulevard ANZAC, l'induv'ellu chjamatu «E ardente cerimoniali», chì si stendi da u Parlementu di u Parlamentu. Pudete truvà u Memorialu cù trasportu publicu - un bus numero 10 in ghjorni di seculi è nummiru 910 in i vacanze è u findi. Pudete venerà quì per bici - vicinu à u Memorialu sò parechje spazii privati: vicinu à a custruzzione di l'amministrazione Memoriale è questu l'edifici CEW Bean.

A ceremimia di vultà u memoriale hè assai solenni: pocu prima à u 17-00 scrivite a storica storia di u memoriale, à 17h00 à i passi di u Memory Hall un piper vene in un costume nazionale scoccu è esce una canzunedda funeraria scoccia "Foresta Flores" o un bugler chì faci una melodia funeraria durante a lotta ("L'ultimi posti avanzati").