Giardinu Botanicu Naziunali di l'Australia


U Giardinu Botanicu Naziunali di l' Australia hè stallatu in a capitale di u Canberra è hè una prupitati statali: u so funzione hè regulata da regulazioni governamentali. In u territoriu di sta istituzione, quasi tutti, anchi i più rarchi, anu aghjustatu esemplari di a flora australiana. Impiegati di u giardinu sò impauriti in u so studiu è a divulgazione successiva di i sapè acquistati.

Storia di u giardinu

L'idea di creà un giardinu apparse in l'anni 1930. Hè statu decisu di crià nantu à a Serra Negra, è in u 1949 i primi arburi cresci. A apertura ufficiale di u giardinu fù in u 1970 cù a participazione di u primu ministru Gorton. U ghjornu botanicu ocuva 40 ettari di 90 ettari sottu a ghjuridizione di l'amministrazzioni di sta istituzione, u restu hè stimatu di esse maestru in u futuru vicinu.

Chì ghjè un giardinu?

U giardinu hè divisu in seculi, quellu chì hè dedicatu à un certu gruppu di pianti. Quì crescia più di 74 mila rapprisintanti di a flora lucali di 6800 spezie. In u territoriu di u giardinu sò quì:

In u giardinu botanicu chì spiecanu a acacia, eucalyptus, mirtu, telopeia, grevélie, baksii, orquídee, musgos, felce. Tutti sò crescenu in e zoni, in apparizione più adattati à u so habitat naturali - u desertu, a muntagna, a furesta tropicale. L'amministrazione di u giardinu travaglia vicinu cù l'Académia australiana di i Sciences, aiutendu à cultivà i plantes raru chì sò in viulenza.

U giardinu pò esse classificatu com'è riserva, perchè, in più di l'arbureti, l'arburettu è i fiori, l'uccisi, l'insecte (quì truvate assai foglie), i rèttili (varietà grandi) è ancu i mamistni vivenu quì. Questu hè quasi l'unicu postu in l'Australia induve un batti insectivori sò numinati in numeru numeru, in particulare, un capu miniatura chì pisanu 3-4 grammi. Veddi i tracci di dapoi in l'arburi, ùn anu micca scantatu; In ocasu, i visitatori à u canguru spuntanu, è in i chjappiżi cumeddi un babbius satracius s'amuse.

Hè a so biblioteca, chì includenu parechji basi di grande datu cù dati nantu à i piante, libri è revue su botany, i carte è CD-ROM nantu à questu sughjettu.

Attività

In u Giardinu Botanicu ùn hè micca sempre tranquillu è pacficu: quarchi ci sò esibiti, cuncerti è cuncerti. Ogni ghjornu i visitori sò offerte excursioni di una sola ora. Ùn avete bisognu di esse registratu anticipatu, hè abbastanza per informà à a vostra guidata questu 10 minuti prima di l'iniziu. I vostri zitelli u guuschirate rigalu di i tour "Quellu chì vive quì?", Designatu per i ghjovani naturali. Nuvole viaghjate sò dispunibili per una tarifa, chì vi permettenu acquistà cù a vita secreta di u parcu à u tardi.

Regoli di cumpurtamentu

Quandu visitanu u giardinu serete ricurdatu di e regule seguenti:

  1. Hè stretchatu pruibitu di piglià animali cù questu.
  2. Ùn racogli risorse, ùn viaghjanu micca nantu à i pistoime è ùn dannu micca e piante.
  3. Ùn manghjà micca animali.
  4. Ùn lasciate micca a ciccone è ùn custrite micca i bonfire.
  5. Ùn ghjucanu micca cù u bulu.
  6. Nantu à u territoriu di u giardinu hè pruibitu per passà una bicyclette, patinetti, skateboards o cavalli.

Cumu ghjunghje?

U giardinu hè di una mezza ora di caminari da u centru di Canberra. Se vulete manicurà, piglià autobus 300, 900, 313, 314, 743, 318, 315, 319, 343.