Grampians National Park


Grampians hè un locu naziunale locatu in Victoria, 235 km a ovest di Melbourne . Havi una longa di circa 80 km, à u puntu più ghiaute alcuni 40 km, l'area di u parcu hè 1672,2 km². U Grampians Park hè cunnisciutu più all'estiru Austràlia per l'impurtante paisaghji di muntagna è u vastu quantità di pittura roccia di l'abitudini indigeni di u cuntinente.

Storia di u Paese Grampians

L'età di u Grampians hè di circa 400 milioni d'anni. Longu l'abori iliani australiani chjamàvanu Gariwerd, ma in un capricci di a destinazione fora di e muntagne u nome Grampiansky Mountains hè stituutu. U nostru nomu nostalgicu fù datu à a catena muntosa da u Spetturale Ghjustu di New South Wales, un Scot, Sir Thomas Mitchell, in onore di i Muntagni Grampiani in a so patria distanti. U Parcu Naziunale di Grampiane fù apertu in u 1984, dopu à 7 anni - mudeleciatu u Grampians National Park. Memorable in a storia di u parcu era ghjennaghju di u 2006, quandu era un gran focu chì distruttu e grandi vegetali. U 15 di dicembre di u 2006, Grampians hè listatu in a lista di u Patrimoniu Naziunale Australiatale.

Grampians National Park oghje

A muntagna di Grampians, custituita principarmenti di rossu, hà assai abbastanti pendenti in u livanti, in particulari in a parti di u fiumu, vicinu à Polaya Gora. A scola diventata più notturna di u parcu hè u paese di i marvagiles vicinu à a cità di Hall-Gap. I fiumi di a catena rapida, a famosa cascata Mackenzie, paisaghji delce chì ùn devi micca indiferente ancu i turistici più sofistijati. In u parcu ci sò assai rotuleti è e alpinismi, sò parechje stele di visualizazioni, da quale un grandi panorama apertu. U megliu tempu per visità u parcu - invierno è primavera, in altre stagioni in a muntagna pò esse assai calda è secca. Inoltre, solu in a primavera, pudete vede una di i meraviglie di i Muntagni Grampi - maravigliosi fiori, pinnuliari di catina. A muntagna più altu di William (1167 m above sea level) hè pupulari à l'altri pallidari di pallida. Hè u fenomenu climaticu unicu chì si manifisteghja nantu à ellu, "Grampians Wave" hè una onda aereo grande chì permette di alcuni una altura di più di 8500 m. Pittura roccia in e caves di u parcu hè di gran interesse, cumpresa l'imàgine di i persone, l'animali è l'uce, i siluetti è i mani umani. Sfurtunatamente, u numaru di disinni cù u principiu di a culunizazione europea hà diminuite. I Cavernes più famusi sò "Camp Emu", "Cave Ruk", "Patu di Cave", "Flat rock".

In più di a bellezza naturale è di i pittura roccia, Grampians hè famoso per u so mondu animale riccu. In sti banni, ùn anu micca surprised per vede canguru di pasturazione sottu a finestra di a casuzza o à un grande cacatu biancu, pigliatu manghjà direttu da e so mani.

Cumu ghjunghje?

A cità più vicinu à u park hè Halls-Gap, u più grande centru di serviziu turisticu in l'area di Grampians. A strada di Melbourne à u parcu in car si deve 3 ore à metru.