St. Patrick's Cathedral (Melbourne)


St Patrick's Cathedral - a seconda catedrale in Melbourne , esecutata in u stile neoghetticu. Hè ancu unu di i cincu tempii d'Australia, chì anu datu l'estatutu onorevoli di una "piccula basilica". Questu significa chì u tempiu pò diventà a sede di u papa à a so visita à Melbourne.

Da a storia di a creazione di a Cattidrali

U patronu di l'irlandese, chì in a mità di u seculu XIX era a cumunità catòlica di Melbourne, hè cun rettitùdine cum'è Saint Patrick. In cunnessione cù questu, a custruzzione di una nova cattolica cattolica à u pede di i Coline orientali hè dedicata à u patronu saint d'Irlanda.

A data di fundazione di a cattidrali hè 1851. Hè in questa ora chì un pezzu di terra era attribuita vicinu à i Coline orientali à i rapprisintanti di a cumunità catòlica. Puderà custruisce un tempore nantu à queste terreni era a decisione di James Gold, chì hè statu redazzione à Melbourne, 12 anni dopu a so demolition, per diventà a capu è l'urganizà a parrocchia.

U prughjettu per a custruzione di a catedrale era guidata da unu di i più famusi architetti di u tempu, William Wardell. I travagli di a custruzzione di a catedrale in Melbourne foru principiatu in u 1851, ma u pattu di u feritu d'oru trascinonu tutta a forza qualificata di travagliu in u sviluppu di i minori d'oru. A causa di questu, a custruzzione era postponatu parechji volte, per questu quale a fundazione di a chjesa hè stata sola à 1858. In u prucessu di u travagliu, Wardell fici quarchi mudificazione à u prugettu, ma invece dinò a Catedra di San Paolo hè statu unanimu u ricanusciutu comu u templeu più bellu in Australia.

A custruzione di u tempiu durau assai tempu. A custruzione di a nave fù cumplita in 10 anni, ma u travagliu nantu à a parte restu di u palazzu passau lentamenti. A causa di a depressioni ecunòmica, a cumunità catòlica hà avè recapitulatu fondi supplementari per a custruzzione di u tempiu, chì fù stata finita solu in u 1939.

Un edifiziu outstandingu trà l'uce di cuntimpuranei

A Cattidrali di San Pancuce hè un uttellu di cresia in u 19u seculu. A so longa righjunheghjanu 103.6 m, larghezza - 56.38 m, l'altezza di a nave pricipitò à 28,95 m è a so larghezza - 25.29 m L'edificu hè statu di blocconi di pietra azure, è i bracce di vetru, balustrades è spiers - da u culore di l'ivori. Cum'è altri altri tempii grandi, cuntene una cruci latina, una grandi nave centrale, un coru custituitu da una corona di sette capile, è una sacristia.

À a prima spezzione di a catturica vede altri torrenti. Sò cum'è spears cresce à u celu, creendu un sensu di impetuosità è sublimità. In particulare sta sensazione intensifiche di a notte, quandu i spiers stessi sò scritti in a bughjura di u celu. Ghjè in quelli moments chì pudete veramente piace una bellezza cusì divina.

Si vai à a catedrale, è alzate a testa in altizza, à i nuvuli chì flutteranate nantu à e dumande, vi sarete maravigliati da l'effettu di e ligna "rotta". In ogni modu, si avvicinavanu à u tempiu, sta illusazione scorredarà da ellu stessu, è l'armunia architettonica vi anu infettatu cù un vulintinu incontruvevule per intervene à a catedrale è diventene a so bellezza. Accustà sottu à a cupola di a catedrale, vi vede u sensu di a speranza di u tempiu.

In particulare chjamate i macchiati di veture videmma di a catedrale chjamata cù i linii di legnu multifaceted è a trasparenza di a compositu insattera. Toccate à u soli, trasfurmaneghjani a stanza in un sacrettu di u silenziu rignatu.

Informazione pè turisti

Ogni vaghjime pò visità a Cattidrali di San Pietro in 1 Cathedral Place, Melbourne-East, VIC 3002 (u 1 st, cattedrale, Melbourne-Est, Victoria 3002) in ogni mumentu da u luni à u vennari da 6:30 a 6:00 piu è u sabbatu è Domenicu di 17:15 à 19:30. Pudete truvà à a catedrale in tramu, i rotti 11, 42, 109, 112 Albert St / St Gisborne vi aiutà.

Tutti pò passeghjanu in u so propiu, usando un mapu di l'aria, chì ponu esse acquistatu in ogni hotel o albergo vicinu.