U Monumentu di Memoria


Unu di i più antichi monumenti militari ùn hè micca solu Melbourne , ma tutta l' Australia hè u Monumenti di Memoria. Avanzamente, era un memoriale in memoria di quelli chì uccisu in a prima guerra mundiali. Avà hè un monumentu à i guerrei brave chì deti a so vita in i fronti di tutte e guerri.

Ciò chì vede?

U prugettu di creà questa vista hè di i veterani di a Prima Guerra Mondiale, James Wardrop è Philip Hudson. È u memoriale hè struitu in u 1934.

A strada, hè fatta in u classicu di l'analoggio cù u Partenone Ateneu è u Mausoleo in Halicarnassu. In a parti cintrali di a galeria ci hè un santuariu. Contene a Pedra di Memoria, chì a cita da u Vangelu di Ghjuvanni hè chjucu. »Ùn ci hè micca più amore cà d'un unu dà l'anima per l'amichi». Ogni annu, u 11 di nuvèvule, migghiara di lucali è turisti vèninu à vede à 11 o tenani cum'è u raggiu di sera di passaghju per un furore speciale in a petra illuminava a parola "amore" cù a so luci brillanti. Ghjè questu simbolicu?

À a galeria, qualchissia pò vede parechji esposi arti dedicati à temi militari. Questa seria una seria di quadri di Villa Dyson, unita da u nomu "U mancanza sottu u focu", è i fotos di Winston Cote, chjamatu pocu "1966. L'annu chì cambiò u mondu "è assai altri.

Ci sò à stanzi cù cullizzioni di medaglia (più di 4000) militari, participendu à a Guerra Anglo-Boer di u 1899-1902. Ci hè ancu u "Hall of Remembrance", chì cuntene di 900 ogetti, cumprese ritratti militari, forme, etc. Pudete vedere in ellu a famosa "Victoria Cross", creata in u 1856 da a Queen à rivene à valore in valore in fronte di l'uvellu.

Cumu ghjunghje?

Oghje annantu à qualsiasi trasportu chì si devessa a St Kilda Road. Allora pudia esse bus numero 18, 216, 219 o 220.