Town Hall (Ghent)


L'Aglabbraghju Ghent hè sensu, invece, a prupietà di l'abitanti di cità, perchè rapprisenta un rich architectural ensemble, attraendu cù u so lussu l'apparenza è a decorazione interiore. Stu monumentu architettonicu medievale si trova nantu à u Scogliu Botermarkt in Ghent Belga, solu 500 m sudu-est di l'altru locu di a cità - Castello di Grafsky .

Quale interessanti cosi si vede in l'ajuntamentu?

U bastimentu di a cità ùn ponu micca cunfunditu cù nunda, postu chì u primu ciò chì chjina l'ochju hè a cunmbulu di dui stili d'architetti completamente distinti. A parti più antica di l'edificu hè fatta in un stigghiu stretchimentu è restituitu, decoratu cù arcati è di decoru di stampa aperta. Dintra l'edifiziu, in i nicissoni vi vede sculture di i cunta di Flanders. E funtii gòticu sò ancu presentati in interiors, in a dicurazioni di i stanzi è di l'archi di legno.

U tardu dopu di u Palazzu di l'Aglabbria era già esercitu in u stil Renaissance, secondu i mudelli di u palazzu italienu di quellu tempu. Fachade di lusso sò stati ammustrati cù e culonnii è pilastri, è a facciata di u surghju hè coronu cù un frontonu cù una finestra rossa.

A data, l'Agljene Culturale hè un destinazione eccezziunale turistica. Stanzi ricamente decorati ùn devi micca indifferenti. Quì pudete vedere u Hall pè accuglienti è a sala di u tronu, l'alcuni alcuna, u salottu d'arsenale decorata cù arcieri di legno, a capella cù i vitrati macchiati è ancu u Hall of Peace, famosa per u fattu chì in 1576 fù firmatu "pacificazione gentiana".

A maiò parte di l'interiors di u Palazzu di u Palazzu data da u 19u seculu, ma u decoratore Villé-le-Duc hà utilizatu i tecnichi architettonichi di u 15u seculu per decorate u palazzu. U pittura si trova assai realistichi è trasfiriscetti imperceptibile à i visitori à u Medievu, chì sò assai luntanu.

Cumu ghjunghje?

Pudete ghjunghje à l'Agljene di Ghent cù trasportu publicu - in tramu o busu. Avete bisognu à piglià u nustru tramu 1, 4 o 24 o un bus numero 3, 17, 18, 38 o 39. A puntualità di vaghjimu hè chjamatu Gent Korenmarkt.