Cimiteru Olshan

Cimiteru Olshanskoye hè u cimiteru più famosu in Praga , è à u listessu tempu hè u più grande. Okkupa più di 50 ettari praticamenti in u centru di a capitale tedesca, è di più persone chì sò inturniati in quellu chì in Praga (oghje a populazione di a capitale hè un pocu di 1.2000000 di persone, è u cimiteru accupai più di 2 miliuna tombi). I cagiunati cunnisciuti di cultura , arti è pulitiche sò intarrati quì. Oghje, u cimiteru hè unu di i posti più visitati di Praga.

Un pocu di storia

U cimiteru nasce vicinu à u settidu di Olshany (in questa zona ùn hè micca appartitu à Praga) in u XIV sèculu. À a fine di u seculu XVII. quì abbitonu u mortu da a pesta. Versu u seculu XVIII. Cimiteru Olshanskoe era già praticamenti in u centru di Praga, è quì i funerali di l'abitanti di u bientôt bellu di a capitale stanu sughjetti.

Cimiteru oghje

Oghje Olshanskoye faciimu di 12 cimiteri. In ogni casu, sò spartutu in:

Oghje, sò 65.000 tombi ordinali è 25 mila tombi. Ci hè ancu 6 culumbarium, induve sò più persunità di più di 20 mila cinea cinamora.

Cimiteru cattolicu

Questa parte di u cimiteru Olshan hè a più larga. Parechji artisti è musicisti cecchi, stòrici è scrittori, attori è pulitici sò intarrati quì. Pudete vedere i maraviglii grandi belle è originali, per esempiu - marmura bianca, l'opere di Frantisek Rouse, situatu vicinu à l'entrata principale.

Cimiteru Ortodosimu

U situ per questu cimiteru fu attribuita in u 1905. Quì i restani di 45 guardii chì eranu feruti duranti a battaglia di i guerri napoleonii è mortu in i sughjetti di Praga fù ributu. 7 di maiu di u 1906 l'apertura solenni di u munimentu à i caduti, chì fù trasladu da quì da u locu di u so funerali in u cimiteru militare Karlinsky.

In seguitu fù imberatu l'emigranti di a 1era onda, è ancu i soldati mortos di l'armati russi - u Tsarist, U blanc, roziu, sovietu è ROA - Unità militari russa parte di a Wehrmacht.

In u cimiteru Ortodoxu sò i scritturi sutturati Arkady Averchenko è Vasily Nemirovich-Danchenko, u poeta Rattaus è u botanicu Ilyin, i stòrici Maksimovich è Postnikov, a mamma di u scrittore Nabokov, a veduvi di u General Brusilov è assai altri. altru

Chiesa di l'Assomption

Dopu à l'apertura di u situ Ortodoxu di u cimiteru, una quistione hè statu risposta per l'erighe una capella in questu, ma, anche u fattu chì i fondi eranu recullati, u prugettu ùn era micca implementatu. In u 1923, una sera di emigranti russi spressi in a nova Repubblica Checoscuova. U cimiteru Ortodoxu fù allargatu, è a quistione di a capella era novu risuscitatu.

Donazioni chì anu micca fatti solu da emigrati russi, ma ancu da u guvernu sibbanu è ancu di u primu primu ministru di a Repubblica Checoslovaquia, sò bastati per edità un temple. U prughjettu vinni donatu da i architetti Prufissori Brandt, Klodt è Pashkovsky.

A chiesa hè stata fatta cù l'assistenza attiva di u guvernu municipale di Praga. U tempiu era cunsacratu in onore di l'Assunzioni di a Virgine Maria. In u 1945, a Chiesa di l'Assunzioni di a Vergine Maria diventò una chjesa parroquial.

Judean Cemetery

A parti giudaica di u cimiteru Olshan hè ancu chjamatu u novu cimiteru di i Ghjudei (a rigioni di u Cimiteru di i Ghjudei antichi , chì si trova in u quartu di Josefov ). Eccu un enterru u famusu scrittore esencialist Franz Kafka.

Cumu fà à u cimiteru?

Pudete vede quì per metro (vai à l'estazione Flora) è trammi. In u ghjornu, i rotuli No. 5, 10, 13, 15 è 16 passanu à u cimiteru, à a notte - Nos. 91 è 98. A stop is called Olšanské hřbitkov.